Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki samochód?


grishnack

Rekomendowane odpowiedzi

Nowy , wersja ?jest z różnymi silnikami ew.z napędem na cztery ,jakichś innych wersji chyba nie ma.

 

Chyba że masz na myśli wyposażenie ,to Pop Star.

 

Ładnie wygląda niewątpliwie, ale ja nie rozumiem idei takich samochodów. No bo to jest taki podwyższony niby kompakt na sterydach. Rozciągnięta do 257 cm rozstawu osi płyta podłogowa od Punto/Corsy plus wysoki prześwit i współczynnik cx 0,34 nie wróżą wysokiego komfortu podróżowania tym po trasie. Diesle Fiata mają dobre opinie ale generalnie w moim odczuciu mocny diesel po mieście to głównie wysoce prawdopodobne źródło problemów z DPFem, dwumasą, itp.

 

Pop Star Multijet 120 KM w promocji kosztuje w tej chwili 74500. Za 79900 masz Aurisa HSD HB Active. Cichy, superpłynny i bezawaryjny automat. Jazda tym po mieście to bajka a i w trasie sprawdza się bez zarzutu. Moja małżonka jest wniebowzięta. Siostra użytkuje Lexusa CT 200h z tym samym napędem i jest bardzo zadowolona, a przedtem miała Volvo z kultowym 5-cio cylindrowcem i Accorda, więc poprzeczka wysoko zawieszona.

Ładnie wygląda niewątpliwie, ale ja nie rozumiem idei takich samochodów. No bo to jest taki podwyższony niby kompakt na sterydach. Rozciągnięta do 257 cm rozstawu osi płyta podłogowa od Punto/Corsy plus wysoki prześwit i współczynnik cx 0,34 nie wróżą wysokiego komfortu podróżowania tym po trasie. Diesle Fiata mają dobre opinie ale generalnie w moim odczuciu mocny diesel po mieście to głównie wysoce prawdopodobne źródło problemów z DPFem, dwumasą, itp.

 

Pop Star Multijet 120 KM w promocji kosztuje w tej chwili 74500. Za 79900 masz Aurisa HSD HB Active. Cichy, superpłynny i bezawaryjny automat. Jazda tym po mieście to bajka a i w trasie sprawdza się bez zarzutu. Moja małżonka jest wniebowzięta. Siostra użytkuje Lexusa CT 200h z tym samym napędem i jest bardzo zadowolona, a przedtem miała Volvo z kultowym 5-cio cylindrowcem i Accorda, więc poprzeczka wysoko zawieszony.

 

 

 

 

 

 

Hmmm dużo racji w tym co piszesz ,z tym że nie bierzesz pod uwagę kwestii upodobań i gustu mojej małżonki. Czytałem i pytałem , podłoga jest od Jeepa Renegade , zawieszona na czterech McPhersonach, nie wiem czy to, to samo co w Puncie Crosy. Jeżdził będzie codziennie oprócz weckendu około 45-55 km,w jedną stronę (do pracy), w tym w trybie miejskim około 5-10 km, myślę że przy takiej eksploatacji z DPFem i dwumasą nie powinno być problemów.

Jeżdził będzie codziennie oprócz weckendu około 45-55 km,w jedną stronę (do pracy), w tym w trybie miejskim około 5-10 km, myślę że przy takiej eksploatacji z DPFem i dwumasą nie powinno być problemów.

 

To jeszcze zapytam ile jest potencjalnych punktów stop/start na tej trasie 45-55 km (sygnalizacja świetlna, ronda, wyjazd z podporządkowanej) i jaki jest typowy czas przejazdu w jedną stronę?

 

100 km dziennie czyli pewnie nie mniej niż 25 tys. km rocznie to już jest poważna sprawa i trzeba naprawdę dobrze wybrać. O gustach nie zamierzam się wypowiadać, ale z doświadczenia wiem że wygląd się opatrzy a komfort jazdy lub jego braki będą dawać znać o sobie przez cały okres eksploatacji.

 

Nie mam nic przeciwko Fiatom, jakiś czas temu zrobiłem po Sycylii prawie 2 tys km w 2 tygodnie w Punto Multijet 1.3 i bardzo dobrze mi się nim jeździło, ale jazda rekreacyjna to trochę co innego niż dojazdy to pracy.

 

W kwestii kosztów eksploatacji diesla proponuję spojrzeć na ceny przedłużonych gwarancji - na auta z dieslami ceny sa 2-krotnie wyższe:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Może w niższy standard ,co myślicie o Fiacie 500X 1,6 Multi Jet II 120KM? Mam zamiar zakupić małżonce, macie jakieś doświadczenia, spostrzeżenia.

tia, małe brzydkie i niewygodne, eksploatowałem full wypas czyli abarth'a.

 

Volvo z kultowym 5-cio cylindrowcem

kultowa była benzyna a wątpię byś w nią tankował, D5 był jednym wielkim badziewiem

 

Silniki fiata są spoko, niektóre budy też ale podstawowy problem tej marki to spasowanie obu tych rzeczy. Auris jest spoko ale w pierwszej generacji.

 

Według mnie jak chcesz kupować diesla to wybierz markę której naprawa nie będzie kosztować majątku, czyli odrzucasz mazdy, toyoty, hondy itd bo tu problem z DPF'em to 3-5x droższa zabawa niż np w VW, głupie osłony potrafią kosztować ponad 700 zł (audi a4 140 ASO) a te w japońcu szybko Ci skorodują.

 

Nowe DPF'y są lepsze ale nie u każdego, pamiętaj że Japończycy jako tako tej technologii nie rozwijają (najbardziej VAG / BMW). Miej na uwadze że małe śliniki w tanich auta to budżetowe rumple które z samego założenia mają mieć bolączki. Nawet kupując wypasione AUDI czy BMW co innego dostaniesz w 2 litrowym motorze dla mas a co innego w 3litrówach które z założenia pierwsze 200-300 tyś km potrafią naprawdę przejechać bez większych inwestycji.

 

Jak auto kupujesz na 3-5 lat bo bierz co chcesz, prawie wszystko powinno dać radę. Jak na dłużej.. to sugeruj się kosztami napraw bo wszystko będzie ich wymagać.

Jako ze na 70% bedzie Volvo, czy ktos korzystal z Volvo Selekt? Pic na wode czy jednak warto siegnac po te wsparcie i ten pakiet przy kupnie samochodu uzywanego w salonie?

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Mając kilka lat Lexusa sc430 nie zdawałem sobie sprawy z zagrożeń:

 

11164778_645749288888311_328630207843760781_n.jpg?oh=8cc17273482d1bc7912b1a2f9d8848d7&oe=5814B9EF

JAK FACET Z DWIEMA ZDROWYMI NERKAMI MOŻE NIE MIEĆ KASY NA AUDIOFILSKIE KABLE

TROLLE -istnieli zawsze, a przed wynalezieniem internetu wyżywali się na ścianach publicznych klozetów.

Co do Volvo D5 to nie wiem jakim Kolega fetek jeżdził ale ja swoim D5 zrobionym na ok 190KM i 400Nm wyjeżdziłem ok 130 tyś km bez większych problemów. Auto sprzedałem przy przebiegu ponad 250 tyś km i nowy właściciel dalej jeździ dalej bezproblemowo... Smiem twierdzić że wlaśnie volvo D5 to jedne z bardziej uznanych silników diesla...

[center]Studio 16hz * Karan Acoustics * Audio Research * Lumin * Transparent Reference XL & Ultra[/center]

  • 2 tygodnie później...

Samochod zakupiony. Volvo C30 SE Lux. 2012. Benzyna 2.0 145KM. Przebieg tylko 50000 mil (80467 km). Dziekuje wszystkim za porady. :)

 

Sv6nmuJ.jpg

 

pPJsJQR.jpg

 

DjGk0jV.jpg

'Muzyka używana jest do kształtowania ludzkiego umysłu; może być mocna jak narkotyk, lecz o wiele niebezpieczniejsza, gdyż nikt nie traktuje poważnie manipulowania poprzez muzykę."

Witam.

Panowie, szukam Audi A 6, rok 2002-2004 w sedanie. Skrzynia manual, benzyna, 1,8T. Kolor raczej ciemny.

Jakby coś wam było na uwadze dobrego , to dajcie znać.

Ty -- wódkę za wódką w bufecie...

Oczami po sali drewnianej -- i serce ci wali (Czy pamiętasz?)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.