Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie kolumny do ONKYO TX-NR609 Kino/Stereo

taylor5vince

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio udało mi się kupić po okazyjnej cenie onkyo tx-nr609 srebrny - nowy - z 5 letnią gwarancją, problem mam natomiast z dobraniem kolumn, oczywiście podpowiedzi jest masa lecz dla mnie to nie wszystko, Kompletuję zestaw KD z tym, że też słucham muzyki, wszystko..od elektroniki, juno reactor, infected mushrooms, po mike oldfield, chillout, ale i rammstein, metallica.. do kina będzie tez podłączona konsola ps3 no i radio internetowe...suma sumarum ma to być zestaw uniwersalny. Po podpowiedziach, moje grono głośników zawęziło się do:

KEF IQ70 - później IQ10 + IQ60C,

B&W CDM 7SE i analogicznie mniejsze do kina..,

Klipsch RF62 .....,

Monitor Audio RX6 lub GS20

PARADIGM monitor 9

Bardzo proszę o sugestie...i ewentualne zmiany. Jeszcze będę potrzebował pomocy w kwestii kabli do tego zestawu...tu jestem całkowicie zielony :)

z góry DZIĘKUJĘ!!

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Witaj.

Ja swego czasu miałem GS-20 i spisywały się bardzo dobrze zarówno w kinie jak i w muzyce. Więc mogę je z czystm sumieniem polecić.

A co do Onkyo 609 to masz jakąś dziwną gwarancję, bo dystrybutor na Polskę czyli firma E.I.C daje trzy lata...

A odnośnie kabli głośnikowych, to z tych będziesz zadowolony:

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Sony KD85-ZG9? , Denon AVC-X6700H + Monster Power MPA-3250 + Emotiva XPA 7-kanałowa gen.2 , Pioneer UDP-LX800.Projektor JVC RS2 - Adeo Tensio professional pro 110",Monitor Audio-Platinum PL 300 + Platinum PLC 350 + SVS Ultra + GX100 + 4 szt. sufitowe Dali Phantom H-80 +VELODYNE DD-15 Plus. Kable do kolumn: QED Genesis Silver Spiral, Chord Odysey 2. Listwa Monster Cable HTS 5100 + Power Center HTS 1000, kable sieciowe Monster Powerline 400 . Apple TV4K.