Skocz do zawartości
IGNORED

Co wymienić pierwsze ?

Piotr Walaszek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich szanownych forumowiczów,

jestem początkujący w temacie poważniejszego audio, stąd moje dylematy:

sprzęt jest następujący: PC-karta zintegrowana wyjście S/PDIF -> DENON avr-1311 -> Dali Ikon 6

muzyka różna (dżem, vivaldi, wagner, pinkfloyd, the doors, the prodigy, majkel dżekson itd)

pytania: Co jest wąskim gardłem:

-zintegrowane S/PDIF czy amplituner denon ?

-Jeżeli wyjście sygnału z PC, to czy HiFace 2 (600pln) całkowicie wyeliminuje ten problem

-Jeżeli wzmacniacz to jaki do tych kolumn ?

-czy zupełnie inaczej ?

https://www.audiostereo.pl/topic/95047-co-wymieni%C4%87-pierwsze/
Gość SlawekR

(Konto usunięte)

....

-Jeżeli wyjście sygnału z PC, to czy HiFace 2 (600pln) całkowicie wyeliminuje ten problem

...

Ale nigdzie nie napisałeś jaki masz problem?

Pisałeś tylko coś o "wąskim gardle", ale w czym to potencjalne wąskie gardło stwarza Ci problem, bo o tym nie było ani słowa?

Chociaż i bez tego można w ciemna napisać, że zakup Hiface 2, w miejsce spdifa z integry, nie zrobi najmniejszej różnicy tej niskobudżetowej pierdziawce do kina domowego. Hiface do niej, to jak z motyką na słońce.

Zaraz pewnie pojawią się słowa oburzenia fanów takich sprzętów, że pewnie nie słyszałem, a się wypowiadam. Ano dość się już takich wynalazków nasłuchałem i nie mam ochoty słuchać kolejnych sprzętów, w których producent usiłuje robić z użytkownika idiotę. Jasno to widać choćby po "katalogowych" parametrach: 5 x 110W mocy oddawanej, Wot kolejne "perpetuum mobile", co więcej mocy oddaje, niż pobiera.

Zamiast Hiface, proponuję to samo, co znajomym którym do głowy przychodzi kupować takie wynalazki jak wyżej. Kup sobie stary wzmacniacz Nada za 2 stówki i się zdziwisz, jaka będzie różnica w dźwięku stereofonicznym :).

EDIT

Dobre, polityczne ;-)

A może by tak jeszcze takich 5 kupić i mamy darmowy prąd dla całego mieszkania.

Dzięki za odpowiedź,