Skocz do zawartości
IGNORED

ShengYA A-203MKII - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Tokepit

Rekomendowane odpowiedzi

klon vincenta

Czyli dobry czy nie bardzo? Nie znam się zupełnie a nie chciałbym wtopić paru kawałków. Szczególnie, że sprzęt wydaje się dla mnie dość egzotyczny (wpisanie w google ShengYA A-203MKII dało raptem 5 stron z czego z 3 to strona do sprzedawcy, który chce mi to sprzedać :)

ShengYa i Vincent to nie żadne klony! Vincent to po prostu wersja ShengYi na Europę gdzie producent ciśnie kit że jest "Engineered and designed in Germany".

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

I pewnie jest to gościu z Allegro "Awesomeavatar".Wybierz się do niego osobiście ,nie powinien robić z tym problemów.Podobno w chinach nazywa się to Shengya,a w Europie Vincent,niekórzy twierdzą że w śrotku jest to samo ,inni że są jakieś różnice.Było tu na ten temat poszukaj.Trafo w Vincencie ma logo Shengya.

<iframe src='http://gunclub.ea.com/pl/profile/12192e93-377a-4251-95e2-3177f9f381d4/embed' height='410' width='468' scrolling='no' ></iframe>

I pewnie jest to gościu z Allegro "Awesomeavatar".Wybierz się do niego osobiście ,nie powinien robić z tym problemów.Podobno w chinach nazywa się to Shengya,a w Europie Vincent,niekórzy twierdzą że w śrotku jest to samo ,inni że są jakieś różnice.Było tu na ten temat poszukaj.Trafo w Vincencie ma logo Shengya.

Z tym, ze ten jego sheng ya wisi na allegro juz xx czasu + uzywany (bynajmniej kiedys) teraz dopisek ze nowy+te same fotki i cala aukcja. Bezposrednio od shengya wychodzi 2k zl taniej (nie liczac transportu).

I pewnie jest to gościu z Allegro "Awesomeavatar"

:) Bingo :) Generalnie według niego gra to rewelacyjnie w stereo. A ja już niestety dostaję zawrotu głowy bo jedyne czego chciałem to mieć system dobrze grający i w stereo i w kinie domowym. :(