Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  527 członków

Marantz Klub
IGNORED

KLUB MIŁOŚNIKÓW MARANTZA


Rekomendowane odpowiedzi

W mojej sztuce obecnie siedzą BHC 22000uf/100V wstawione przy okazji kompleksowej wymiany kondensatorów w 2009 z okazji piętnastych urodzin przez poprzedniego właściciela. Fabrycznie były elny, pojemności nie znam. W tym miejscu z wyprzedzeniem chciałbym zaznaczyć, że od jakiegoś czasu jestem marantzowym czubem, więc pewnie należy również brać na to poprawkę czytając wszelkie moje opinie nt. tych sprzętów, choć wynikają one w głównej mierze ze szkoły ich grania. Mniejszy procent zadowolenia jest pochodną designu, który w przypadku większości starszych M. wyjątkowo do mnie przemawia.

 

Niestety nie miałem okazji porównać go z żadnym godnym konkurentem, bo jak się domyślam wspomniane przez Ciebie modele są dopiero z odpowiedniej ligi. Rzetelnie porównałem go jedynie do posiadanego PM14, który choć uważałem go dotychczas za naprawdę doskonały sprzęt, to został dosłownie zwalcowany na płask przez PM15 pozostawiając jedynie mokrą plamkę elektrolitu po owym mniejszym i młodszym bracie. Chyba nie ma się co dziwić koszty zakupu różniły się istotnie. Przy okazji przeszukiwania internetu w pogoni za informacjami o PM15 trafiłem właśnie na opinię o PM94 jakoby miał on grać dokładnie tak jak go opisałeś. Szkopuł w tym, że takiego PM94 nie dość trzeba wyserwisować do ostatniego kondensatora (co dla mnie jest czynnością przyjemną), to jeszcze zapewne niektóre półprzewodniki należałoby wymienić na nowe, a na koniec pieczołowicie bydlaka wyregulować. Wszystko to jest oczywiście jak najbardziej możliwe, choć czaso i $$ chłonne. Jest natomiast duża szansa, że takie poświęcenie da wymierne efekty czego doświadczyłeś na odsłuchach. PM94 obok monobloków MA24 są jedynymi marantzami zasilanym na 220V, które jeszcze planuję kiedyś zdobyć. W zasadzie dziw, że wciąż nie mam PM 94, bo w ciągu ostatnich trzech miesięcy widziałem chyba cztery uszkodzone sztuki na ebay na które miałem chęć w cenach 1500-2500. Sprawne raczej rzadko się zdarzają i też sensu widziałbym niewiele w kupowaniu w pełni sprawnego, pełnoletniego wzmacniacza tylko po to, by go kompletnie za chwilę rozlutować. Jedno jest pewne - jakikolwiek kolejny marantz w mojej stajni musi być w co najmniej db+ stanie wizualnym.

 

O PM15 mogę powiedzieć tylko tyle - uważam, że wszystkie aspekty jego brzmienia są wzorcowe. Wątpię by mój egzemplarz kiedykolwiek w przyszłości miał okazję zmienić właściciela, nie mniej jednak jeżeli odpowiednia okazja się przytrafi, to z chęcią przytargam go na porównania z godnymi przeciwnikami. Póki co do tego mi nie spieszno, wszak mam okazję odkrywać nowe pokłady "muzyki w muzyce", dźwięki i aurę, których nigdy wcześniej nie słyszałem. Do tego w najbliższym czasie szykuje się roszada w kolumnach, mam nadzieję, że pozwoli mi sięgnąć jeszcze głębiej, a może nawet do sedna ulubionych taktów. Co jak co, ale nie wykorzystać potencjału PM15 ze względu na nieoptymalne choć dobre dopasowanie kolumn do pomieszczenia byłoby najzwyklejszą niegodziwością i świadczyłoby o niekonsekwencji w dążeniu do uzyskania możliwie doskonałego dźwięku.

 

Twoja opinia o PM94 zapewne tylko przyspieszy proces nabywczy z mojej strony. Nie wiem czemu tak jest, że mało kto zainteresuje się klockami Marantza z najlepszej epoki, ale nie mogę powiedzieć by mi to specjalnie przeszkadzało. Wiem za to, że realnie obawiam się zostać prawdziwym czubem co miałoby objawiać się w posiadaniu na stałę więcej niż 5 wzmacniaczy tej marki (są 4).

Nie wiem czemu tak jest, że mało kto zainteresuje się klockami Marantza z najlepszej epoki, ale nie mogę powiedzieć by mi to specjalnie przeszkadzało.

Eee tam,niedawno nabyłem(drogą kupna)CD 14 Marantza w stanie doskonałym.Pomyśle o wzmaku do niego.

...chcialem dac sie zapisac z PM7000 i CD7300 jesli mozna

jednoczesnie chcialem zapytac o efekty tuningu PM7000 a'la McGyver jesli ktos sluchal...

pozdrawiam

''Polacy maja wszystkie przymioty, oprocz zmyslu politycznego'' Winston Churchill

do Amnes:

 

Czubem to ja chyba już zostałem, jak posłuchałem tego zmodyfikowanego PM94, a teraz ten piękny PM15. Szkoda że nie porównywałeś tego PM15, byłoby jakieś odniesienie. A tak na marginesie dzięki za obszerną odpowiedź.

Ponadto model ten nie jest łatwy do dostania, nawet chyba trudniej go nabyć niż PM-94. W międzyczasie rozmawiałem jeszcze raz w właścicielem tego PM-94. Modyfikacja zajęła mu i dużo czasu (wymienił wszystkie kondensatory elektrolity i foliowe, bo ponoć jak się czegoś nie wymieni to śmieci na cały układ, ponadto jakieś rezystory, coś tam w torze i też regulacja, nie znam się dokładnie, bo nie jestem elektronikiem) i pochłonęła sporo kasy (nie pytałem o całkowity koszt), także wszystko co napisałeś to prawda, co mnie wcale nie pociesza, gdyż takie dłubanie też kosztuje i musiałbym komuś za to zapłacić i to wcale nie takie małe pieniądze. Ponadto dostać taki sprzęt w stanie co najmniej dobrym, to też nie jest prosta sprawa. O mnie piszesz, że jesteś w Warszawy, dlatego miałbym prośbę, czy gdybym się kiedyś znalazł w stolicy, czy mógłbym ewentualnie wpaść na chwilę do Ciebie i posłuchać tego cacka, bez żadnych tam porównań. Oczywiście wcześniej dam znać prywatnie i spytam o termin.

 

Eee tam,niedawno nabyłem(drogą kupna)CD 14 Marantza w stanie doskonałym.Pomyśle o wzmaku do niego.

 

Moim skromnym zdaniem CD14 to już bardziej współczesny Marantz. Taki super model vintage to CD94 lub CD 94mkII

Jakieś 2 lata temu miałem okazję słuchać takiego CD94 z wymienionym przetwornikiem na TDA1541 S2 oraz wewnątrz

zmodyfikowanym, chyba dobrze, bo jak podłączyłem mojego CEC TL5100Z to zgasło światło, a różnica na korzyść CD94

była powalająca. Stąd moja sympatia do starych modeli Marantza. Co do wzmacniacza, to poczytaj 2-3 wcześniejsze posty, a odpowiedź nasunie się sama.

Edytowane przez Gardarthor

Moim skromnym zdaniem CD14 to już bardziej współczesny Marantz

Jaki tam współczesny a do tego jak gra!CEC?Przy nim nie ma szans na żadne światło...najmniejszych.

Jaki tam współczesny a do tego jak gra!CEC?Przy nim nie ma szans na żadne światło...najmniejszych.

 

Chłopie. Przestań mieszać ludziom w głowie swoimi wpisami. CD14 jest gorszy od CEC Tl5100, który gra lepiej

pod każdym względem, przestrzeni, basu, swobody przekazu. Słuchałeś kiedyś TL5100Z czy TL51Z w ogóle i porównywałeś z jakimkolwiek Marantzem? Powiem więcej CEC jest lepszy od nietuningowanego Marantza CD94. Jedyny Marantz fabryczny, co gra lepiej od CECa to jest CD7 na dwóch przetwornikach TDA1541 S2 (double crown), może CD94 mkII albo CD95 albo ten dzielony CD12LE, bodejże, ale tych nie słuchałem. Dopiero tak jak wspomniał Gardarthor po odpowiednim tuningu, który trochę kosztuje, parę tysięcy, CD 94 czy nawet Philips CD960 potrafi naprawdę zagrać rewelacyjnie. Idźmy dalej, CD14 kosztował ponad 7 tys. i nie był jakiś rewelacyjny nawet w recenzjach, zaś CEC TL5100 kosztował 9 tys. i był rewelacją w swej cenie i to we wszystkich recenzjach na świece. Więc proszę nie pisz takich pojedynczych bzdurnych zdań, nie mających pokrycia w rzeczywistości. Ja słuchałem jednego i drugiego w połączeniu z Callisto 2100 (tylko nie pisz proszę, ze PM14 go rozwala, bo to będzie skrajny dyletantyzm),a nie z jakimś wzmacniaczem za 3 tys., bo wtedy tych różnić mniej słychać, okablowanie Transparent Reference i NBS Statement i wierz mi CD 14 grał gorzej niż CEC TL 5100Z. Zresztą zapraszam do mnie z CD14, ja pożyczę TL51Z od znajomego (podobne granie jak TL5100Z tylko troszkę cieplejsze) i przekonasz się "nausznie" o prawdziwości moich słów.

Tego CEC-a miałem jak tylko wyszedł,Marantza zresztą też a ten jest drugim.Miałem Pathosa Endorphin,Electrocompanieta EMC1UP i inne źródła,których tu nie będe wymieniał(bo i po co)i wiem co pisze.Napisze już banał,ze nie gra źródło,wzmak czy kolumny a cały system dobrze złożony z akustyką włącznie.Tym się różnie od ciebie(widocznie),że ja posiadałem źródła o których cokolwiek pisze a ty musisz pożyczać i często słuchasz w związku z tym w przypadkowych zestawieniach.Takie rozmowy jak twoje"możesz przyjechać i odsłuchać"do niczego nie prowadzą,do różnicy zdań ewentualnie,nie popartej porządnymi dowodami w postaci całych dobrze złożonych systemów w których to,jedno czy drugie źródło byłoby właściwie zaaplikowane.Jest jeszcze takie pojęcie jak preferencja,gdzie jednemu wymieniony przez ciebie Gryphon Calisto będzie odpowiadać a drugiemu bardziej Pathos czy Pass.

 

Także Chłopie zanim coś skrobniesz,zastanów się i nie mieszaj ludziom w głowach.

 

Co do porównania PM14 i Calisto,to również kwestia PREFERENCJI i mnie bardziej odpowiadać może PM14(nie pisze,ze odpowiada)a znam takiego co w życiu by nie zaminił PM 14 na Calisto.

Zacznę od końca i od kwestii preferencji. Wszystko jest kwestią preferencji, tylko jest jakiś obiektywizm a ten kto mówi że TL 5100Z którego miałeś, jak tylko wyszedł i pewnie zabuliłeś 9 tys, nie ma szans na żadne światło przy CD14, jest albo troszkę głuchy, albo celowo nakręca kogoś na jakiś sprzęt, bo ma w tym jakiś interes. Gdybyś napisał, że "mi po prostu lepiej podoba się dźwiękowo CD14", bo z wyglądu to piękna sztuka, to wtedy jest to kwestia preferencji i nie mam nic do tego, tak jak to ująłeś w odniesieniu do PM14, że znasz osobnika, który nigdy nie zamieniłby w/w Marantza na Gryphona Callisto 2100. Ja na ten przykład znam człowieka, który ma starą wieżę Technicsa i mówi, że gra to lepiej nie zestaw Roksana Caspiana z kolumnami Audio Physic Spark. I żeby nikt tu nie posądzał mnie o stronniczość, to ani CEC ani Callisto 2100 nie jest dla mnie żadną wykładnią, czy punktem odniesienia. Miałem takowe klocki parę lat temu, nie wtedy jak wyszły, bo nie stać mnie było na wyłożenie tak dużej ilości gotówki, tylko jako sprzęt z drugiej ręki. Taka przelotna przygoda z obiema klockami. Co do mego systemu to był on zawsze dobrze złożony, a do tego mam bardzo dobrą akustykę. Jak jesteś ciekawy napiszę o tym, a pożyczyć klocek chciałem tylko celem odsłuchu. Ponadto jak i ty jestem wielbicielem Marantza -bo przecież nie zaglądałbym do tego wątku- tylko tego starszego, czyli CD94, CD95, CD12LE oraz PM94 czy pięknego PM95, także i Philipsa CD960. I podobnie jak wcześniej wypowiadający się Gardarthor uważam, że np. PM94 czy CD94 (także Philips CD960) po pieczołowitym, pracochłonnym i niestety, jak zauważył Amnes "$$$chłonnym" tuningu zagra o wiele lepiej niż jakikolwiek Gryphon czy inny odtwarzacz CD za 30- 40 tys. Oczywiście "moim skromnym zdaniem" jak to ujął mój przedmówca. Pozdrawiam

O widzisz?I potrafisz napisać normalnie,bez tego "chłopie".Miałem i mam droższe CD od tego CD14 a bardziej podoba mi się czternastka i nic na to nie poradzisz,jest to maszyna skonstruowana na lata i gra muzyke,co najważniejsze......jezd.Nie ma czegoś takiego jak obiektywizm w tej chorobie.Zawsze gra system i basta...cały.W jednym źródło Marantza zagra lepiej w innym Gryphona a w jeszcze innym wspomniany przeze mnie Endorphin Pathosa.W przypadku zestawienia systemu CD akurat ma małe znaczenie,bo najważniejsze i najbardziej odpowiedzialne za dźwięk....są jednak kolumny.Co do CEC-a to ma wadę na basie i jeśli go odsłuchiwałeś to powinieneś wiedzieć o co chodzi.Dzielony CEC już jej nie posiada.W przypadku źródła można określić jego charakter brzmienia,chłodny,ciepły,analityczny itd.nic poza tym.Każde źródło ma swój rys,taki rodzaj stempla i to jest cały obiektywizm dotyczący jednej części grającego systemu,na który oczywiście ma jakiś niewielki wpływ.

Też pozdrawiam.

 

ps.

Nie mam żadnego interesu,CD14 nie jest na sprzedaż.

Ja piszę zawsze normalnie, tylko ty coś ściemniasz i teraz napisałeś w końcu normalnie, a nie, że jak włączasz CD14 po TL5100 to gaśnie światło. Z tego co czytam, to wkurzyło cię to "chłopie". No dobrze już nie będę, ale pod warunkiem, że przyznasz, że napisałeś głupotę. Doszedłem do wniosku, że trzeba ci bylo utrzeć trochę nosa bo te wpisy- cytuję ee, tam, ja kupiłem CD14 w super stanie- czyli co ta koledzy chrzanicie, ja jestem bosssss, nie? A następny jako odpowiedź do Gardarthora: " jaki tam wspólczesny,a do tego jak gra! CEC? Przy nim nie ma szans na żadne światło. - Czy ja tak piszę? I ciagle to samo, że system złozony gra itd. Każdy to wie, wie również, że jak kupuje sobie Callisto 2100 czy 2200, to nie będzie miał CD za 5 tys. albo kabli za 50 zł za metr, tylko np Transparenta Referenca czy NBS Monitora 0, a w takich warunkach to twój PM14, co zamula, jak kabel van den Hula, może mu natrukać, podobnie jak CD14 zmodyfikowanemu Philipsowi CD960 lub Maranciuniowi CD94, jak słusznie wypowiedział się Gardarthor. Ma chłop rację, posłuchaj go. Dlatego jestem fanem Marantza vintage, napędu CDM1 czy przetwornika TDA1541 najlepiej S2 z dwoma koronami. Tylko gdzie go kupić i za ile? Ja niestety mam tylko TDA1541A S1 z jedną koroną.

CEC?Przy nim nie ma szans na żadne światło...najmniejszych.

Ale dyskusja się wywiązała, najważniejsze, że prawdziwa i tego co widać, żaden z was nie chce w podtekscie czegoś zareklamować, żeby tam mieć jakiś interesik z tego. A ponadto, ktoś mnie wreszcie pochwalił, że mam rację, bo w innych tematach, jak napiszę coś od siebie, to zaraz rzucą się ma mnie, że bzdury, nawidoczniej trochę prawdy w oczy kole.

Na Allegro są dwa Philipse CD 960. Wiem że to wątek Marantza, ale to to samo co CD94, warto w to iść i się bawić dalej w udoskonalanie, bo szczerze mówiąc mam tego CECa już trochę dosyć. Czy lepiej dołożyć i kupić CD 94 albo inny, bo wygląd tych maszynek też robi swoje? Zatem zawrzyjcie Panowie pokój w doradzcie mi coś.

...chcialem dac sie zapisac z PM7000 i CD7300 jesli mozna

Mialem niedawno taki zestawik. Nie masz wrazenia ze odtwarzacz gra nieco cyfrowo ze szczuplym basem?

post-17230-0-34483500-1330533523_thumb.jpg

post-17230-0-68108000-1330533550_thumb.jpg

?👈

Mialem niedawno taki zestawik. Nie masz wrazenia ze odtwarzacz gra nieco cyfrowo ze szczuplym basem?

mam calkiem podobnie tylko tuner 6000 .... szczerze to jestem na etapie dobierania glosnikow ale owszem cyfrowosc da sie wyczuc ale nie zeby mi to przeszkadzlo...mialem poprzednio CD5000- to przepasc

ciekaw jestem jak gra PM7000 po tuningu ale nie moge sie doszukac na forum ...tyle ze gra lepiej :-)

''Polacy maja wszystkie przymioty, oprocz zmyslu politycznego'' Winston Churchill

raczej nie...juz rozmawialismy o tym przy okazji innego watku ...ebay UK ...na one czasy jakies 460zl :-)

''Polacy maja wszystkie przymioty, oprocz zmyslu politycznego'' Winston Churchill

Trysnąłem PM 14 czarnym sprejem efekt widać na foto.

 

post-19810-0-20481600-1331049979_thumb.jpg

 

Gdyby jeszcze sidika się udało przyciemnić... W związku z powyższym Złoty PM14 będzie wkrótce wystawiony na znanym portalu aukcyjnym.

Taki piękny kolor pm14 zamalowany na czarno...odważna decyzja.Ciekaw jestem czy to samodzielna robota i nie ma zacieków, czy też ręka fachowca.A czemu cdeka się nie da też sprayem?...jak wszystko to wszystko.

Słuchawki HD800, T1, LCD2, Wzmacniacz/Dac HDVD800,Microlab 7c,Kenwood KT-7020

Nikt nic nie pisze, to będę pisał sam do siebie hehe. Znalazłem odwagę by zajrzeć do PM15 w celu diagnozy i ewentualnej naprawy przy dużym szczęściu układów phono i XLR. Wyjąłem płytkę na której owe układy się znajdują, przeleciałem potencjalne zimne luty, wyczyściłem z kalafonii i zabrałem się do montażu. Metodą dedukcji doszedłem, że wtyk kabelka phono był w gnieździe układu desymetryzatora, a XLR'y wpuszczono na phono. Matko jedyna! Zamieniłem, podłączyłem i szafa gra! Preamp phono jest mocarny i kojący jak i detaliczny oraz przestrzenny. Muzyka pięknie brzmi nawet z zaśmiecającego sygnał ADAM GS420. Chyba nie muszę mówić, że jestem w siódmym niebie. Na potwierdzenie fota dokumentująca wpięte kabelki XLR i phono.

 

post-19810-0-47961400-1331071055_thumb.jpg

 

EDIT:

 

I napisaliście jak ja pisałem;) Mój CD17 jest zwykły, a szykuję się na upgrejd do 14, lub 16.

 

Solofan - to była naciągana przenośnia/farmazon z tym malowaniem. Po prostu kupiłem egzemplarz w kolorze czarnym, złoty będę sprzedawał.

Edytowane przez Amnes

Późno już to i człowiek nie kontaktuje ...che,che....Szkoda że teraz nie składam zestawu od początku to bym może się skusił na tego pm14...Jest jeszcze Sa12s1 na allegro.To dobra okazja czy nie bardzo?Cena jeszcze raczej atrakcyjna...

Słuchawki HD800, T1, LCD2, Wzmacniacz/Dac HDVD800,Microlab 7c,Kenwood KT-7020

Dzisiaj rodzinka Marantza mi się powiększyła i powitałem PM 15s2 oczywiście w kolorze jedynym słusznym czyli szampańskim.Sprzęt nie wygrzany i ciężko coś jeszcze oceniać ale klasę sprzętu już można poznać.Moje GS20 jakby odżyły,poczuły dawkę energii której potrzebowały.Bas zaskoczył mnie swoją mocą i taką punktowością jakiej brakowało w PM7004.Więcej słychać detali i smaczków które dawniej nie zwracały swojej uwagi.Ciekawe jak ta bestia zagra za tydzień jak się wygrzeje?(albo moje uszy się przyzwyczają)

Słuchawki HD800, T1, LCD2, Wzmacniacz/Dac HDVD800,Microlab 7c,Kenwood KT-7020

Patrzcie co znalazłem na bazarku za pięć dych :))))

 

http://i44.tinypic.com/r1mxhv.jpg

 

http://i42.tinypic.com/j62x4k.jpg

 

Dobrze go ktoś podrasował, wywalone wyjście optyczne, nawet wyłącznik ominęli, sieciówka to Audioquest AC3.3, kupe roboty ktoś odstawił przy tym.

Szkoda tylko że jest tak potłuczony i boczki są podrapane.

Edytowane przez czolgista778

Yamaha NS1000 Monitor | Krell KSA-80 | Krell KRC-3mk2 | SBT + Tomanek ULPS | Metrum Octave DAC (14VA PSU) |

Siltech SQ38-G3 | Nordost Flatline | Tara Labs RSC Air 75 coax | Ecosse Nu Diva

Ufff ... Przejrzałem wszystkie strony klubu i niestety nie znalazłem odpowiedzi na interesujący mnie temat. W związku z tym odważam się zapytać użytkowników Maranza, czy ktoś z Was posiadał i może porównać Creeka Evo2 do Maranza 8003. Szczególnie interesuje mnie odtwarzacz. Jakim gra dźwiękiem? Czy to jest sprzęt po raczej rozdzielczej i analitycznej stronie? Czy gra raczej barwą? Biorę pod uwagę ewentualną wymianę Creeka na Marantza, ale nie wiem, czy byłby to krok we właściwą stronę. Miałby grać z Dynaudio DM 2/7. Kolumny raczej zostaną. A chciałbym właśnie usłyszeć więcej szczegółów z płyt niż z Creeka. Alerównie przyjemnie po

Ufff ... Przejrzałem wszystkie strony klubu i niestety nie znalazłem odpowiedzi na interesujący mnie temat. W związku z tym odważam się zapytać użytkowników Maranza, czy ktoś z Was posiadał i może porównać Creeka Evo2 do Maranza 8003. Szczególnie interesuje mnie odtwarzacz. Jakim gra dźwiękiem? Czy to jest sprzęt po raczej rozdzielczej i analitycznej stronie? Czy gra raczej barwą? Biorę pod uwagę ewentualną wymianę Creeka na Marantza, ale nie wiem, czy byłby to krok we właściwą stronę. Miałby grać z Dynaudio DM 2/7. Kolumny raczej zostaną. A chciałbym właśnie usłyszeć więcej szczegółów z płyt niż z Creeka. Alerównie przyjemnie po

 

Porównać nie porównywałem, ale u mnie SA8003 można powiedzieć gra z Dynaudio contour s 1.4. Mi się podoba. Ogólnie elektronikę Marantza mogę do Dynek polecić, choć można lepiej.

Dzięki za informację. W takim razie będę musiał posłuchać Marantza. Może będzie dobrze. Biorę też pod uwagę inną elektronikę, ale ta funkcjonalność Marantza przekonuje do siebie.

A możesz też napisać czym to połączyłeś? Byłbym wdzięczny. Pozdrawiam.

Kabelki Supry, glosnikowe ply 3.4s a interkonekt EFFI. Gra to bardzo dobrze. Obecnie z marantza zostal mi tylko wlasnie sa8003 bo pm8003 poszedl w luidzi i zastapil go LinearAudioResearch IA-30T (polska lampa)

 

A propos, mam pytanie. Jaki starszy model CD marantza bedzie gral lepiej niz SA8003?

Zaciemnianie sprzętu prawie zakończone. Zostało już tylko przerobić szybkę transportera na całkowicie czarną i będzie git. Wymarzony CD16 wreszcie pojawił się na pozycji roboczej, a szukałem go ok. roku. Kultura pracy mechanizmu i szuflady jest w nim na poziomie adekwatnym do pozostałego sprzętu czytaj żadnych trzasków czy wibracji. Dźwięk również lepszy o klasę niż ten z CD17. Z tymi klockami można żyć.

 

DSCN3240.jpg

 

EDIT: widzę na foto, że muszę przemyć panel wzmacniacza z Niemieckich paluszków...

Edytowane przez Amnes

Marantz na czarno robi wrażenie ale niestety ma jedną wadę, szybko widać gromadzący się kurz.Chyba dlatego wolę marantza na jasno.U mnie ostatnio trochę się pozmieniało i teraz wygląda trochę dziadowsko ale już niedługo mam nadzieję że to się zmieni na lepsze.

http://imageshack.us/g/534/20120324122945.jpg/

Słuchawki HD800, T1, LCD2, Wzmacniacz/Dac HDVD800,Microlab 7c,Kenwood KT-7020

Kurz to kurz, rzeczywiście siada nader szybko. Zresztą na kolumnach fortepianowych zawsze trzymam grubą jego warstwę w celu ochrony przed rysami od ścierania... Tak przynajmniej się przed sobą tłumaczę ;)

 

Solofan, stolik masz rzeczywiście dziwny?

Chyba nikt nie zauwazyl mego pytania. Jaki starszy CD marantza bedzie lepiej grac od SA8003? Chce zbudowac odrebny system sluchawkowy, SA8003 pozostalby jako strereo, a do sluchawek chcialbym cos przynajmniej nie gorszego niz wlasnie SA8003. Stad pytanie do znawcow Marantza.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.