Jump to content
IGNORED

Amplifier do M-Audio HTS-900

NEXT

Recommended Posts

Witam.

Jak w temacie. Nie znam się na tych watach, impedencjach i innych bajerach. Szukam ampka używanego z aktualnej oferty allegro do 400 zł (+-50zł).

Jakie parametry musi mieć taki amplifier żeby nie zrobić krzywdy głośnikom?

Z tyłu na kolumnach mam informacje :

FRONT:

6 ohm

90 dB

30-180 W

CENTER :

8 ohm

87dB

10-100W

SURROUND:

8 ohm

87dB

10-70W

Muzuka i Film

pokój niewielki w przyszłości salon

Za pomoc ogromna wdzęczność.

Kieruj się wagą im cięższy tym lepszy , za tą cenę nie kupisz ampli z dekoderami Audio HD , ale kupisz z automatyczną kalibracją ( ma mieć w zestawie mikrofon kalibracyjny ) .

Edytuję : o ten ma dekodery HD i kalibrację:

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Spoko , jeśli weźmiesz tego ampka co zapodał Ci czester15.30 to nie musisz się o nic martwic , z tego co napisali na tylnej ściance obsługuje nawet 4-ro omowe kolumny więc spokojnie napędzi te Twoje . Bardzo ładnie wyposażony ampli .

Jakie parametry musi mieć taki amplifier żeby nie zrobić krzywdy głośnikom?

myslę , że to raczej Ty mając w ręce pilota możesz zrobic krzywdę kolumnom podkrecając za głosno , to od Ciebie zależy czy nic z nimi się nie stanie .

Wielkie dzięki Panowie za odpowiedź. Ampi fajny tylko drogi. Przekracza to mój budżet.

Powiem wam że to nie musi być jakiś najnowszy sprzęt z dużą ilością dekoderów dźwięku HD.

Chciałbym aby to był sprzęt który będzie odpowiednio napędzał wszystkie głośniki tak żeby było słychać że grają, zależało by mi bardzo na dźwięku przestrzennym ale w takich formatach jakie spotkam po podłączeniu do dekodera nc+ przez kabel optyczny (tvn, canal +, discovery), muszą być to dekodery dźwięku które są niezbędne do kina domowego.