Skocz do zawartości
IGNORED

ktory amplituner pionek vsx-923 czy onkyo tx-nr626 i jakie kino domowe do tego

_53071

Rekomendowane odpowiedzi

witam.jak w temacie ktory amplituner wybrac i jakie kino do tego tzn malo glosniki z subwooferem czy jakies kolumny.mam pokoj 4x4.jestem laikiem wiec pomozcie.ogladam duzo filmow a i muzyki slycham czesto.przez chwile nawet zastanawialem sie nawet nad sounbarem bo bylem w mediamarkt i spodobal mi sie ten dzwiek.dodam ze mieszkam w DE i tutaj troche taniej jest i wiekszy wybor.prosze o pomoc doswiadczone osoby.

pionek 923 jak na moje uch nieco lepszy

za pozno....wzialem Onkyo bo ma wifi i bluta.koszt 370Euro.myslalem ze ktos szybciej mi cos doradzi.

teraz jeszcze druga czesc pytania jakie glosniki???koles w media chcial mi sprzedac contony za 320E.ale sie wstrzymalem.czekam na jakies podpowiedzi bo jestem zielony w tym temacie.powoli rozkminiam tego ampka.co do ustawien to pozniej ..jak juz beda glosniki. co myslicie o tym zestawie???

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

To, że kupiłeś Onkyo, to OK, ale jeśli słuchasz muzyki, zdecydowanie pomyśl o klasycznych, dobrych kolumnach. W Twoim pomieszczeniu świetnie zagrałyby z Onkyo Indiana Line Nota 555, system Kef C czy jedna z konfiguracji Wharfedale Diamond. To duże lepsze, niż jakieś plastikowe, marketowe zestawiki, kolumny te dadzą Ci dobre brzmienie wypełnienie.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Ostatnio przypadkiem słyszałem sounbara Samsunga model 450 i nawet ładnie to grało więc jeśli nie masz ok.2-3 tys na głosniki 5.1 to bierz sounbara ale patrz na jak najmocniejszy subwofer w zestawie ,