Skocz do zawartości
IGNORED

zestaw do 5000 zł


zalewaja

Rekomendowane odpowiedzi

panowie o panie eksperci.

trzeba mi zestawu stereo. mój budżet to 4500 maks. 5000 zł.

pokój 4x4 ale może będzie większy.

jestem wszechstronny :) muzycznie ale na pewno lubię głośno i czysto bo metalu słucham i na pewno bedę. audiiofilskie określenia dźwięku na razie brzmią mi jak nazewnictwo smakoszy whisky dla denaturowaca. oczekuję więc przede wszystkim dźwięku czystego i cięzkości ale bez garażowego basu wczesnego blackmetalu.

słuchać będę z komputera. nie ta sama jakość co z cd ale mnie wystarcza.

koleś w sklepie proponował mi amplituner onkyo TX 8030 (jako, że najbardziej odpowiedni do komputera) oraz głośniki klipsch icon KF 26 (mówił, że te rozstawić mozna w takim pokoju jak mój i że dźwięk rozchodzi się na zewnątrz bez obawy o zasłonięcie kolumny z tyłu czy boku).

brzmiało w porzo ale to przecież nie mój pokój i nie mam doświadczenia w ocenie zestawu. co o tym myślicie? czy takie kolumny nie za duże, a jeśli nie to może tańsze jbl es 80???

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

z Twojego opisu wynika, że szukasz zestawu o brzmieniu z podbitym skrajami pasma. Można zostać przy marce Onkyo, jednak znacznie lepszym wyborem będzie amplituner Onkyo TX-8050, alternatywą Yamaha R-N500. Amplitunery te można połączyć z wysokoskutecznymi kolumnami Klipsch serii Icon czyli KF-26 lub jeśli będziesz miał pomieszczemie około 30m2 - model KF-28.

Drugą opcją, lepszą jakościowo, oferującą brzmienie równejsze, znacznie lepiej wypełnione ale mnej efekciarskie, może być system, oparty na wzmacniacz NAD C326 BEE oraz kolumnach Kef C7, Monitor Audio MR6 czy Melodika BL40.

 

Przyjrzyj sie moim propozycjom, serdecznie zapraszam do naszego salonu na odsluchy, w przypadku pytań służę pomocą.