Skocz do zawartości
IGNORED

Projekt cd-dvd 16-24 bity.


xtr71

Rekomendowane odpowiedzi

Tak gwoli wyjaśnienia, bo młodzież czyta. W jakiej postaci według Ciebie jest przechowywana ta czysta sinusoida w pamięci podręcznej? Bo ja to rozumiem, że w postaci analogowej jak na taśmie magnetycznej, tyle że ja nie widziałem kompa z magnetofonem. Jeżeli nie analogowo, to przykro mi Cię wyprowadzać z "mylnego błędu", ale w postaci cyfrowej, czyli dużo iluśtambitowych próbek na sekundę dźwięku (każdy sobie wstawi własne wartości), a to jest zwykły wav.

Dla Szanownego Pana

Znalazlem w jakiej postaci przechowuje te sinusoide w pamieci ten program (Cool Edit Pro 2).

Jest to kodowanie typ RF64 (RF64 dla Audobe Audition 3.0).

Pozdrawiam

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Wiesz kolego, Ty chyba po prostu nie chcesz słuchać tego co mówimy.

Najgorsze, jeśli ktoś to przeczyta i będzie dalej te teorie powtarzał.

I'm out.

Po Odpowiedzi Pana Shittzu i tak zamykam temat.

Wiec powodzenia i do nastepnego razu.

Pozdro.

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Jak to wszystko czytam to wygląda jak reinkarnacja forumowego "eksperta" StasioP-a.

Totalne bzdury i mieszanie pojęć, ubrane w kilka technicznych zwrotów.

 

... jar miał rację.

Pan Jar 1 mial racje kazdy w ramach DIY moze komentowac i uzywac nocnika tez.

Czekam na rzeczowe wpisy co napisalem zle i korekte .

Pozdrawiam.

P.S.

Za "Syna " koniec cytatu Pan Jar 1 dostal Bana i ostrzezenie od Moderacji.

I Oswiadczam zadnym nie jestem "Synem" dla nikogo poza moimi rodzicami .

A niekulturalne wpisy beda karane odrazu Banem i zglaszane adminom i moderatorom

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Tak odnośnie bitów, to czy ktoś zastanawiał się nad wpływem reszty gratów, choćby wzmacniacza?

Jeśli wzmacniacz ma dynamikę powiedzmy 100dB, a nie sądzę żeby ktoś takowy posiadał, to wszystko co powyżej szesnastego bita ginie w szumie.

Tak odnośnie bitów, to czy ktoś zastanawiał się nad wpływem reszty gratów, choćby wzmacniacza?

Jeśli wzmacniacz ma dynamikę powiedzmy 100dB, a nie sądzę żeby ktoś takowy posiadał, to wszystko co powyżej szesnastego bita ginie w szumie.

Niewiem jak to sie ma do nauki (elektroniki,akustyki ,fizyki i etc.)

Lecz jest to do sprawdzenia podlaczamy wzmacniacz do cd i daca ( 44,1/16 bit ) w gniazdka np.aux 1.

W gniazdka aux 2 wpinamy np BR-A (192/24 bit) calosc podlaczamy do kolumn .

W wynajetej sali wazne by byla odpowiednia do kolumn stawiamy duzo krzesel i zapraszamy publike.

Puszczamy z cd plyte cd wydana przez dobre wydawnictwo a pozniej puszczamy publice BR-A o tej samej tresci co cd najlepiej z tej samej firmy tylko nagranej w systemie 192/24 bit.Kolejnosc dowolna.

I niech komentuja sluchacze czy im cos zginelo z bitow.

Zawsze statystycznie beda malkontenci co im nic nie pasuje jak i ci co beda mlaskac z zachwytu te dwa typy komentarzy pomijamy sluchamy pozostalych.

Pozdrawiam

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Tak odnośnie bitów, to czy ktoś zastanawiał się nad wpływem reszty gratów, choćby wzmacniacza?

Jeśli wzmacniacz ma dynamikę powiedzmy 100dB, a nie sądzę żeby ktoś takowy posiadał, to wszystko co powyżej szesnastego bita ginie w szumie.

Niewiem jak to sie ma do nauki (elektroniki,akustyki ,fizyki i etc.)

 

Pewnie nijak

 

Mam dla ciebie inną zagadkę. (choć odpowiedzi się domyślam:) ) . Jaką dynamiką nagrania dysponuje wytwórnia i ilu bitom to odpowiada?

Pewnie teraz chłopaki przez te bany spać po nocach nie mogą.

Ja już komentował nie będę, najlepszy komentarz to cytat pod moim wpisem i zdjęcie na pierwszej stronie tematu.

Banuj Waść, wstydu oszczędź.

"cytat usunięty przez moderację" -  Bernard le Bovier de Fontenelle

Niewiem jak to sie ma do nauki (elektroniki,akustyki ,fizyki i etc.)

Lecz jest to do sprawdzenia podlaczamy wzmacniacz do cd i daca ( 44,1/16 bit ) w gniazdka np.aux 1.

W gniazdka aux 2 wpinamy np BR-A (192/24 bit) calosc podlaczamy do kolumn .

W wynajetej sali wazne by byla odpowiednia do kolumn stawiamy duzo krzesel i zapraszamy publike.

Puszczamy z cd plyte cd wydana przez dobre wydawnictwo a pozniej puszczamy publice BR-A o tej samej tresci co cd najlepiej z tej samej firmy tylko nagranej w systemie 192/24 bit.Kolejnosc dowolna.

 

 

podłączasz dwa różne sprzęty a chcesz porównywać materiał.

A tak ogólnie Twój problem polega na tym,że masz problem hardware i maskujesz go softwarewo.

Leczenie syfu pudrem

Ja też wymiękam z tego wątku

DIY to przyjemność grzebania w sprzętach.

Pewnie teraz chłopaki przez te bany spać po nocach nie mogą.

Ja już komentował nie będę, najlepszy komentarz to cytat pod moim wpisem i zdjęcie na pierwszej stronie tematu.

Banuj Waść, wstydu oszczędź.

Witam

Odpowiem na Pana motto:

Ktoz jest wiekszym glupcem ,glupiec czy ten ktory z rada glupca podaza ?

Napewno w niektorych aspektach sie myle lecz ktoz nie popelnia bledow.

Tylko umarli.

A banowac nie zamierzam chyba ze jakis uzytkownik bedzie wpisywal chamsko i obrazliwie.

Pozdrawiam

 

Pewnie nijak

 

Mam dla ciebie inną zagadkę. (choć odpowiedzi się domyślam:) ) . Jaką dynamiką nagrania dysponuje wytwórnia i ilu bitom to odpowiada?

Odpowiedz na zagadke:

30 dB i 8 bit.

Pozdro

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

OBIECAŁEŚ ! ! ! ! ! Obiecancki - cacanki ?

Po odpowiedzi na pytanie z postu nr.58

Czekam na odpowiedz Panie Shittzu.

Pozdrawiam.

 

Testy porównawcze mają sens jeśli porównuje się ten sam tor audio. Np:.

 

1. Wkładasz płytę do napędu CD-ROM w komputerze i odwarzasz płytę leci to przez konwenter USB do DAC i dalej na wzmacniacz i kolumny

2. Odplalasz playerem rip pliku z płyty CD i leci to przez konwenter USB do DAC i dalej na wzmacniacz i kolumny

 

W pierwszym przypadkusłuchasz płyty w drugim pliku.

 

Chcesz mi powiedzieć że Ty usłyszysz różnicę i wskażesz bezbłędnie kiedy słuchasz płyty a kiedy kopi pliku ? Ja osobiście w to nie wierzę.

Panie BC Leszcz

Musze powazyc zalozenia zawarte w punkcie 1 odnosnie napedu cd-Rom.

Mianowicie CD-Rom firmy X jest nie rowny Cd-Romowi firmy Y to po pierwsze .

Po drugie trzeba miec dobrej jakosci urzadzenie USB / SPDiF by ten test byl obiektywny.

Sz. Panie punkcie pierwszym stawiasz" w domysle " teze iz kazdy transport Cd-rom jest taki sam.

Jest to zalozenie bledne nie mozna porownywac transportu firmy X do cd-romu firmy Y.(celowo nie pisze nazw i modeli )

Poniewaz sa fizycznie zbudowane inaczej i maja inne typy budowy lasera

Przyklad :

--Laser wielowiazkowy odczytujacy z wyprzedzeniem i buforujacy dane z wysoka mozliwoscia korekcji bledow typu C2 i C3.

--Laser jedno wiazkowy podstawowa budowa korekcyjna ze slaba korekcja.

Uklady korekcji bledow sa elementem krytycznym przy odczycie CD i wrecz naduzyciem by bylo zalozenie iz naped odczytujacy nie ma wplywu na odtwarzanie.

W punkcie drugim tez sa niescislosci .

Po pierwsze trzeba rip wykonac czyli uzyc urzadzenia cd-rom i programu ripujacego.O cd-romie pisalem wyzej,program ripujacy jest tez wazny poprawne zgranie do pliku jest bardzo wazne.

No i player do odtwarzania jest ich wiele i jakosc jest rozna trzeba poszukac w sieci najlepszego.

Po tych wszystkich korektach test bedzie miarodajny

Pozdrawiam

P.S.

Polecam firmy Sony i Asus sa rzetelne i produkuja jakosciowo dobre urzadzenia.

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Pewnie teraz chłopaki przez te bany spać po nocach nie mogą.

Ja już komentował nie będę, najlepszy komentarz to cytat pod moim wpisem i zdjęcie na pierwszej stronie tematu.

Banuj Waść, wstydu oszczędź.

Stawiam PIWKO

za szczerosc .

Pozdrawiam

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

 

16bit /44kHz nie jest w niczym ułomne. Jest na wyrost w stosunku do potrzeb.

Niestety musze polemizowac .

 

 

Pozdrawiam

 

skoro muszisz... nikt nie zabrania.

 

winylarzom wystarczy 60db i 25khz ginące w szumach i trzaskach. I dadzą się za to pokroić.

Chcesz "poprawić" cd - dorzuć kartą basu, sopranu i dodaj kompresję tak do poziomu 60-70db, powinno sie podobac. Mój magnetofon tak robi, i ci co słuchają są zgodni że to gra lepiej. :P

skoro muszisz... nikt nie zabrania.

 

winylarzom wystarczy 60db i 25khz ginące w szumach i trzaskach. I dadzą się za to pokroić.

Chcesz "poprawić" cd - dorzuć kartą basu, sopranu i dodaj kompresję tak do poziomu 60-70db, powinno sie podobac. Mój magnetofon tak robi, i ci co słuchają są zgodni że to gra lepiej. :P

Witam

Jako iz jestem z zasady minimalista ograniczam sie od zwiekszenia samplingu i bitreat-u tylko.

Nie uznaje zadnych korektorow a galek we wzmacniaczu nie uzywam chyba ze musze jak slucham wlasnie magnetofonu i mam nie swoja tasme .

Co do Vinylu niestety nie mam na razie kaski ,lecz jak nazbieram to sobie zrobie zakupy.

Pozdrawiam

P.S.

Ciagle czekam na dane na temat ripowania komputerem z Pana postu nr 57.

Prosze przyblizyc proces ripowania jaki cd ripowal jakie programy Pan uzywal do tych testow na innych sluchaczach.

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Wszystkie programy ripuja tak samo. wszystikie cdromy i napedy tez. md5 nie klamie, wiec nie ma znaczenia czym i jak sie ripuje.

Jednakoz - ten sam cd-rom w trybie cd-audio zachowuje sie inaczej, daje w dac inne dane, niz idą w rip.

 

Mam nadzieje ze wyjasnilem, o co chodzi i skad sie biora roznice. W trybie audio idzie goly pcm odczytany z plyty. Podczas ripu pcm jest konwertowany w jakis sposob na postac binarna.

 

Nie wiem dlaczego dwa rozne transporty graja roznie a nie powinny. Nie jest to kwestia bledow odczytu. Predzej zastosowanej metody interpolacji.

ale ripy z nich beda te same!

 

tu jest problem co staram sie przedstawic.

 

A roznice mozesz wychwycic na byle czym, o ile Twoj tor audio na to pozwoli. pisac na czym robilem testy, nie obraz sie ale musialbym napisac tu zawartosc mojej szafy, tego co wystawione w system i tego co sprzedalem a troche tego jest.

 

tip - chcesz dobry transport - kup cdm9 lub cdm9 pro. Zaden cdrom tak nie zagra. Pliki to 2-ga kategoria.

Wszystkie programy ripuja tak samo. wszystikie cdromy i napedy tez. md5 nie klamie, wiec nie ma znaczenia czym i jak sie ripuje.

Jednakoz - ten sam cd-rom w trybie cd-audio zachowuje sie inaczej, daje w dac inne dane, niz idą w rip.

 

Mam nadzieje ze wyjasnilem, o co chodzi i skad sie biora roznice. W trybie audio idzie goly pcm odczytany z plyty. Podczas ripu pcm jest konwertowany w jakis sposob na postac binarna.

 

Nie wiem dlaczego dwa rozne transporty graja roznie a nie powinny. Nie jest to kwestia bledow odczytu. Predzej zastosowanej metody interpolacji.

ale ripy z nich beda te same!

 

tu jest problem co staram sie przedstawic.

 

A roznice mozesz wychwycic na byle czym, o ile Twoj tor audio na to pozwoli. pisac na czym robilem testy, nie obraz sie ale musialbym napisac tu zawartosc mojej szafy, tego co wystawione w system i tego co sprzedalem a troche tego jest.

 

tip - chcesz dobry transport - kup cdm9 lub cdm9 pro. Zaden cdrom tak nie zagra. Pliki to 2-ga kategoria.

Witam

Hmm

Niewiem jak to napisac,teraz mam CDM9 i jest padaka

cd philips 951 . Odtwarza jak shit

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Wszystkie programy ripuja tak samo. wszystikie cdromy i napedy tez. md5 nie klamie, wiec nie ma znaczenia czym i jak sie ripuje.

Jednakoz - ten sam cd-rom w trybie cd-audio zachowuje sie inaczej, daje w dac inne dane, niz idą w rip.

 

Mam nadzieje ze wyjasnilem, o co chodzi i skad sie biora roznice. W trybie audio idzie goly pcm odczytany z plyty. Podczas ripu pcm jest konwertowany w jakis sposob na postac binarna.

 

Nie wiem dlaczego dwa rozne transporty graja roznie a nie powinny. Nie jest to kwestia bledow odczytu. Predzej zastosowanej metody interpolacji.

ale ripy z nich beda te same!

 

tu jest problem co staram sie przedstawic.

 

A roznice mozesz wychwycic na byle czym, o ile Twoj tor audio na to pozwoli. pisac na czym robilem testy, nie obraz sie ale musialbym napisac tu zawartosc mojej szafy, tego co wystawione w system i tego co sprzedalem a troche tego jest.

 

tip - chcesz dobry transport - kup cdm9 lub cdm9 pro. Zaden cdrom tak nie zagra. Pliki to 2-ga kategoria.

To co napisales jest ciekawe .Moim zdaniem i w mojej konfiguracji nie slysze roznicy , nie twierdze iz jej niema.

Prawdopodobnie tworzac strukture plikow audio w komputerach programisci doszli do wniosku iz i tak ci co sluchaja ripow beda mieli marny sprzet wiec nie uslysza.Prawdopodobnie nie uwzglednili wszystkich skladowych korekcyjnych i kodowania PCM w

tworzeniu systemu plikow typu WAV i podobnych.

Nasuwa sie pytanie jak sa przechowywane dane do tworzenia cd ??

Pozdrawiam

 

powinieneś sam siebie zbanować za ten ...

Szanowny Panie

banuje uzytkownikow za obrazanie sie na wzajem .Ataki personalne oraz obraze tresci dotyczacych religii.

Nie za pisanie wlasnych opinii o sprzecie.

A poza tym ten cd jako cale urzadzenie audio naprawde gra jak G.... .

Podlaczony cd jako transport do Marantza DCC 82 i w trybie monitor DAC Marantza wyrownuje ten zintegrowany dac z Philipsa z poziomem gleby.

Pozdrawiam

P.S.

Oba czyli Marantz i Cd Philips sa 1 bitowe prawdopodobnie typu Sigma/Alfa

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Gość piotrektychy

(Konto usunięte)

>>A poza tym ten cd jako urządzenie audio naprawdę gra jak G....<<

Szanowny Panie, jeszcze nie słyszałem, żeby g... grało ! Gratuluję takiego sprzetu, to prawdziwy cud.

 

Poza tym g.. napisane po polsku, angielsku czy w innym języku zawsze znaczy to samo, zwykłe chamstwo, świadczące o ubogim słownictwie autora, niepotrafiącego znaleźć innego adekwatnego określenia i sięgającego bruku, teraz to Szanowny Pan może mnie zbanować bo chyba Pana obraziłem

>>A poza tym ten cd jako urządzenie audio naprawdę gra jak G....<<

Szanowny Panie, jeszcze nie słyszałem, żeby g... grało ! Gratuluję takiego sprzetu, to prawdziwy cud.

 

Poza tym g.. napisane po polsku, angielsku czy w innym języku zawsze znaczy to samo, zwykłe chamstwo, świadczące o ubogim słownictwie autora, niepotrafiącego znaleźć innego adekwatnego określenia i sięgającego bruku, teraz to Szanowny Pan może mnie zbanować bo chyba Pana obraziłem

Szanowny Pan tutaj zaczyna Trollowanie.

Prosze merytorycznie sie odniesc do dyskusji .

Moje prywatne zdanie nie ma znaczenia w dyskusji to fakt .I w wielu mediach audio dostal Philips cd951 nieprzychylne recenzje i to jest fakt

Uzyty zeczony cd jako przyklad .Wiec ma taki sam transport jak pisal Pan Shittzu i jest jawnym przykladem jak sie nie powinno budowac i projektowac DAC-a klasy podstawowej i transportu wysokiej jakosci

Lecz Pana uwagi sa jeszcze mniej wnoszace do tego topicu .

Prosze o zmiane forum na Poprawne wyrazanie sie w zyciu codziennym.

Gdyz komentarze Pana nie pomagaja w niczym co sie odnosi do tematu.

Pozdrawiam

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Myślę że jest całkiem prawdopodobne że tak przeformatowany plik brzmi lepiej niż płyta oryginalna. Nie twierdzę że tak jest bo nie wiem tak naprawdę co robi cool edit ale teoretycznie może być lepiej. Nie wiadomo jakiego algorytmu używa cooledit do przekonwertowania na 24/96 ale jeżeli aproksymuje ewentualnie interpoluje najniższy bit w sygnale 16 bitowym to bardzo mocno zmniejsza szum kwantyzacji tego bitu co może wpłynąć na jakość dźwięku. Czy cool edit to robi tego nie wiem. Po drugie jeżeli cool edit stosuje oversampling przetwarzając sygnał z 44kHz do 96kHz to może się zdarzyć że ten oversampling ma o wiele skuteczniejsze algorytmy niż oversampling w DAC przez co filtruje szum kwantyzacji o wiele lepiej.

Myślę że jest całkiem prawdopodobne że tak przeformatowany plik brzmi lepiej niż płyta oryginalna. Nie twierdzę że tak jest bo nie wiem tak naprawdę co robi cool edit ale teoretycznie może być lepiej. Nie wiadomo jakiego algorytmu używa cooledit do przekonwertowania na 24/96 ale jeżeli aproksymuje ewentualnie interpoluje najniższy bit w sygnale 16 bitowym to bardzo mocno zmniejsza szum kwantyzacji tego bitu co może wpłynąć na jakość dźwięku. Czy cool edit to robi tego nie wiem. Po drugie jeżeli cool edit stosuje oversampling przetwarzając sygnał z 44kHz do 96kHz to może się zdarzyć że ten oversampling ma o wiele skuteczniejsze algorytmy niż oversampling w DAC przez co filtruje szum kwantyzacji o wiele lepiej.

Witam

Musze troszke dodac,poniewaz program w/w zapisuje w pliku informacje dodatkowe "dithering".

W trakcie zmiany z jednego formatu na drugi trzeba ustawic filtr dokladnosci obrobki dzwieku skala zawiera suwak z pozycja startowa nr.1 i koncowa 999 czyli 999 oferuje najwyzsza jakosc pre-post filteringu.

Nie twierdze iz plyta cd w tym przypadku "gra" gorzej.Na moim sprzecie slysze roznice miedzy jednym rodzajem a drugim.

Prawdopodobnie obydwa dace maja inna budowe i byc moze dla tego jest roznica .

Potrzebni sa testerzy ktorzy przetestuja na innych konfiguracjach czy to aby sprzet robi roznice czy samo przekodowanie na inne samplingi i bitrate.

Pozdrawiam

Dla porownania moge udostepnic pliki waw formatu 44,1k/16 bit i te "przerobione" na rozne formaty .

Czyli 48k/16, 48k/24,96k/16 lub 96k/24 bit

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

W temacie ripowania znalazlem w angielskojezycznej wikipedii te dane:

 

Pre-emphasis

 

Main article:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Some CDs are mastered with pre-emphasis, an artificial boost of the treble or high frequencies. This serves to improve the apparent signal to noise ratio, by filtering out some the high frequency noise on playback. On playback, the player applies a low-pass filter to restore the frequency response curve to an overall linear one. Pre-emphasis time constants are 50uS or 15uS, and a binary flag in the disc

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) instructs the player to apply de-emphasis filtering if appropriate. Playback of such discs in a computer or 'ripping' to

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) typically does not take into account the pre-emphasis, so such files play back with a distorted frequency response.

 

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Witam

Musze troszke dodac,poniewaz program w/w zapisuje w pliku informacje dodatkowe "dithering".

 

Dithering stosuje się gdy zmniejszasz liczbę bitów. Wtedy brakujące bity koduje się w szumie dodawanym do ostatniego bitu. Działa to trochę jak wzmacniacz w klasie D. Szum jest tak formowany żeby poprzez szerokość impulsu otrzymać wartości mniejsze od ostatniego bitu.

Dithering stosuje się gdy zmniejszasz liczbę bitów. Wtedy brakujące bity koduje się w szumie dodawanym do ostatniego bitu. Działa to trochę jak wzmacniacz w klasie D. Szum jest tak formowany żeby poprzez szerokość impulsu otrzymać wartości mniejsze od ostatniego bitu.

Witam

Do przetwarzania z jednego formatu na drugi dithering nie byl wlaczony mialem wlaczone najlepsze filtrowanie pozycja suwaka 999

Pozdro.

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Nie mam cool edit. Jest może sprecyzowane jakie to są filtry?

 

Poza tym nie można włączyć dithering'u gdy zwiększasz liczbę bitów.

Niestety nic Mi nie wiadomo o filtrach ,jest napisane iz jest to post-filtering .

W opcji zapis, jest opcja zapis z opcja dodania informacji "non audio".

Wchodzac w opcje dokladna czyli zakladka " zapis 32 bity "jesli waw taki bitrate posiada.

Odblokowuje sie opcja okienka dithering i zaznaczamy to mala literka "v ".

Jesli jestes zainteresowany mam stara wersje .Teraz nazywa sie inaczej Adobe Auditions

lecz jest stara wersja nowsza od mojej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Pozdrowionka

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W magnetofonach kasetowych pogoń za doskonałościa zawsze kończy się Tandbergiem TCD 3014 A

Trochę pobawiłem się tym cool edit. Myślę że przy przerabianiu częstotliwości próbkowania program liczy wartości pośrednie a więc jest to pewna forma oversamplingu. Sama zmiana częstotliwości trwa dosyć długo. Jeżeli chodzi o zwiększanie rozdzielczości bitowej to tam najprawdopodobniej dopisuje zera bo sama konwersja trwa bardzo krótko a interpolacja wartości jest przecież bardziej skomplikowana niż zmiana częstotliwości próbkowania.

Moim zdaniem zmiana częstotliwości próbkowania ma sens. Zmiana rozdzielczości bitowej sensu nie ma.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.