Skocz do zawartości
IGNORED

Naim gwarancja .


punk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie do was koledzy.

27/11/2013 roku kupiłem wzmacniacz w Warszawie jako exdemo z pełna gwarancja .

Dostałem kartę gwarancyjna podbita na te datę .

Sprzet zaczoł robić problemy . Mieszkam zagranica zadzwoniłem wiec do naim podali mi adres oficjalnego serwisu . Jak zapytali sie o numer seryjny to go grzecznie podałem . Okazało sie ze sprzet nie ma gwarcji !?!

Co byście radzili ?

Dzwoniłem do polskiego dystrybutora . Odpowiedzieli to samo .

Napisałem do sklepu oni zdziwieni poprosili o numer seryjny .

Dzisiaj dostałem odopowiedz w której poproszono mnie o opisanie usterki .

Za rady będę wdzięczny

"...Wolność albo jest pełna albo jej w ogóle nie ma, bez wolności nie ma rozumu, nie ma sprawiedliwości, nie ma dobrobytu, nie ma człowieczeństwa..."Michał Bakunin

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/113531-naim-gwarancja/
Udostępnij na innych stronach

Nie nic nie dostałem . Sprzet zarejestrowlem .

"...Wolność albo jest pełna albo jej w ogóle nie ma, bez wolności nie ma rozumu, nie ma sprawiedliwości, nie ma dobrobytu, nie ma człowieczeństwa..."Michał Bakunin

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/113531-naim-gwarancja/#findComment-3197175
Udostępnij na innych stronach

Powinienes dostac maila od nich z potwierdzeniem, ja takowy mam z Roksana...Podejrzewam, ze Naim robi tak samo. A sprzet jest zarejestrowany i wiedza, ze zostal kupiony w Naim czy nie maja o nim zadnych informacji?

Wieza STEREO Technics :)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/113531-naim-gwarancja/#findComment-3197196
Udostępnij na innych stronach

Zarejestrowałem go maja gone ewidencji ale twierdz ze gwarancja sie skończyła

"...Wolność albo jest pełna albo jej w ogóle nie ma, bez wolności nie ma rozumu, nie ma sprawiedliwości, nie ma dobrobytu, nie ma człowieczeństwa..."Michał Bakunin

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/113531-naim-gwarancja/#findComment-3197199
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z prawem UE, należy się Tobie 2 lata gwarancji na podstawie paragonu zakupu. Jesli dystrybutor lub producent mają cię gdzieś, to idziesz do sklepu, który to sprzedał i oni muszą przyjąć temat na klatę i załatwić. W Polsce może być rozgrywka i próba zwalania gwarancji z obecnego dystrybutora na poprzedniego, ale Ciebie to nie dotyczy. Sklep sprzedał, wracaj z tematem do sklepu.

pozdrawiam

PS

Kto słucha, nie błądzi...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/113531-naim-gwarancja/#findComment-3197257
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc czekam na mejla od sklepu

"...Wolność albo jest pełna albo jej w ogóle nie ma, bez wolności nie ma rozumu, nie ma sprawiedliwości, nie ma dobrobytu, nie ma człowieczeństwa..."Michał Bakunin

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/113531-naim-gwarancja/#findComment-3197354
Udostępnij na innych stronach

sklep puki co mnie zlewa zero wiadomości

od nich poczekam do godziny 18

"...Wolność albo jest pełna albo jej w ogóle nie ma, bez wolności nie ma rozumu, nie ma sprawiedliwości, nie ma dobrobytu, nie ma człowieczeństwa..."Michał Bakunin

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/113531-naim-gwarancja/#findComment-3197482
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.