Skocz do zawartości
IGNORED

AE Aegis One w pokoju 9m2 - z Yamahą a-500 -ma to sens?


emsiq111

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Przechodzę od razu do sedna, żeby nie nudzić ;p

 

Posiadam budżetową yamahę a-500 spiętą w tej chwili z Wharfedalami 9.o. (po małym tuningu).Gra mi to w pokoju ok 9mkw, tak zwanej kiszce (prostokątny pokój), kolumny stoją na dłuższej ścianie, (poniżej wrzucę schemat). te wafelki naprawdę fajnie, muzykalnie grają

(nawet jakąś tam scenę potrafią odtworzyć), nie mam doświadczenia zbyt dużego, ale w porównaniu do poprzednich moich kolumn (sony ss-e420), grają z większa przestrzenią, stereofonią, a także bardziej dźwięcznie i detalicznie - w sumie nie dziwne :) Jednak jeśli chodzi o reprodukcję basu no to wiadomo, fizyki się nie oszuka - nie zagrają z racji rozmiarów z jakimś wielkim wykopem, ani najniższym basem-a że słucham sporo rocka to jednak chciałbym je zmienić.

 

Niektórzy z Was podsuwali mi pomysły, by np rozejrzeć się za małymi podłogówkami, jeszcze inni by dokupić subwoofer, jeszcze inni twierdzili że do takiego pokoju tylko monitory ;)

 

ta Yamaszka potrafi tąpnąć nisko- gdy trzeba, dlatego też myślałem początkowo faktycznie o podłogówkach małych, a że mój budżet to jakieś 450-500zł - pomyślałem o Galach 3030 - bo są tanie, chwalone tutaj nawet i mają BR z przodu (niestety u mnie kolumny nie mają wiele przestrzeni dla siebie), ale teraz jakoś zacząłem myśleć o Acoustic'ach Energy Aegis One. i teraz moje pytanie do Was:

 

Czy te kolumny sprawdzą się w odsłuchu z bliskiej odległości, np. ok 1,5 metra?

 

Wiem że to mało ale niestety taki mam pokój a to optymalne ustawienie, bo jest dość dobrze z odsłuchem i przy biurku i na łożku (trochę kombinowałem z ustawieniem innym ale tak jak jest teraz jest najlepiej).

 

Jak w końcu jest z Basem w Aegisach 1?

sprawdzą się one z yamahą a-500?