Skocz do zawartości
IGNORED

Dobór kolumn pod wzmacniacz

High

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Został mi podarowany koń : amplituner Grundig cinio AVR 5200 DD. 4/8ohm, 650W max., 5.1.

Chciałbym do niego dobrać na początek kolumny stojące lub monitory 2 szt do słuchania stereo lżejszego rocka z naciskiem na czysty wokal , średnie i wysokie tony - Czystość i głębia dźwięku w tym zakresie to dla mnie priorytet.

Pomieszczenie 45m2, surowe ściany, jedna kanapa - dźwięk sie trochę odbija, bede to ewentualnie wygłuszal po zakupie i dostosowywał pomieszczenie pod słuchanie muzyki. Przygotowałem po dwa kable do każdej z kolumn.

Proszę o dwie sugestie w cenie ok 1500zl i 2500zl odpowiednio.

Mnie osobiście podobał sie focal alpha 65 - monitory opisane zreszta na tym forum, ale czekam niecierpliwie na wasze odkrywcze sugestie.

Dodam ze jestem laikiem w zakresie.

Pozdrawiam,

https://www.audiostereo.pl/topic/116358-dob%C3%B3r-kolumn-pod-wzmacniacz/

Witaj,

monitory do Twojego pomieszczenia będą zdecydowanie za małe, musisz skupić się wyłącznie na kolumnach podłogowych.

Z fabrycznie nowych produktów proponuję polską konstrukcję Pylon Audio Sapphire 25 lub jeszcze lepiej (ze względu na wielkość pomieszczenia) Sapphire 31. Będzie to odpowiednia kolumna do Twoich gatunków muzycznych, idealnie sprawdzi się także w Twoim pomieszczeniu.

Zapraszam serdecznie na odsłuchy, w przypadku pytań służę pomocą.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.