Skocz do zawartości
IGNORED

azur cambridge

jarek59

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie piszcie!!! JAki CA wzmacniacz !!!

A co z resztą toru? Jakie kolumny, jakie CD. W mojej ocenie para 740C i 740A nie do pobicia w relacji cena - jakość. Gram na 740A i C od dwóch lat w skojarzeniu z Dali Grand Diva i jestem zadowolony. Zapewniam, że gra inaczej niż szkoła NADa czy MARANTZa. Jeżeli brzmienie CA odpowiada Twoim uszom to 740A jest ok i jest oczko wyżej w odniesieniu do 540 czy 651. Cena jest dobra. Natomiast skok jakościowy pomiędzy 740A i 851A nie jest już tak znaczący. Wszystko zależy od kolumn i akustyki pomieszczenia. Będąc właścicielem 740A sam rozważam jego sprzedaż i wymianę na wyższy model... Też mam dylemat czy skok jakościowy pomiędzy 740A i 851A uzasadnia wydanie kolejnych $$. Generalnie lubię CA, bo CA albo się nienawidzi albo kocha:). Jeżeli lubisz brzmienie CA to przejście na model 740A z 540 jest uzasadnione. Nie idź w kierunku 651 bo zysk nijaki. 851A? Powracam do retorycznego pytania, czy jego cena odzwierciedla jakość? Nie wiem. Natomiast 740 z drugiej ręki można trafić za 1500-1700zł i jest to cena akceptowalna.

Zakładam, że znasz sposób w jaki CA potrafi (bądź nie potrafi) zagrać. Analityczne brzmienie z klarowną średnicą, natomiast niskie rejestry to raczej niska średnica, która jest naprawdę pod kontrolą. Jak ktoś lubi takie granie to 740A jest więcej jak OK. Tak jak wspominałem powyżej ważne jest też co CA napędza. Niektóre kolumny po prostu nie zgrają się z CA. I to o czym jestem przekonany, a ma wielce istotny wpływ na to czy iść w górę ze sprzętem, to akustyka pomieszczenia. W nieprzyjaznym akustycznie środowisku możesz nawet nie odczuć zmian jakościowych wynikających z wymiany sprzętu na wyższy model. Jedynie będzie głośniej bum-cyk.

https://www.audiostereo.pl/topic/118248-azur-cambridge/#findComment-3392956

Słuchałem starego A500, A640 oraz A850

Zgodzę się z przedmówcą - albo się pokocha brzmienie albo znienawidzi.