Skocz do zawartości
IGNORED

To może mi ktoś wytłumaczy

Tuxator

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zielony w temacie Stereo. A więc:

Mając kolumny powiedzmy sapphire 25 najprościej jest mi kupić amplituner stereo powiedzmy Yamaha R-N500 i gra muzyka. Ale czytając forum multum ludzi radzi zamiast av stereo kupić wzmacniacz stereo. Chcąc rozwazyć tą opcje chciałbym się czegoś na ten temat dowiedzieć. Mianowicie, kupuje wzmacniacz ale potrzebuję do niego jeszcze jakieś żródło dzwięku-tak? A wiec czy można go podłączyć do tv do słuchania radia? do obejrzenia czasem jakiegoś filmu?

Co musiałbym w takim razie dokupić do tego wzmacniacza? Dalej chciałbym podpiąc jakiś dysk zewnętrzny przez port usb- czy również mogę to zrobić czy muszę jeszcze coś dokupić?

Przepraszam za te pytania być może dla Was banalne a mnie dadza jakis obraz systemu stereo

chciałbym się czegoś na ten temat dowiedzieć

Proponuję zacząć od forumowej wyszukiwarki, którą znajdziesz na samej górze po prawej stronie.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

Do każdego wzmacniacza podłączysz TV(o ile ma takie możliwości), telefon, CD, komputer kablem 2x rca - jack 3,5. i zazwyczaj jest kilka wejść do tego. Nie istotne czy podłączysz się w gniazdo opisane jako CD, tuner, AUX. Zawsze zagra tak samo. Uważać tylko na we. Phono, bo to inna czułość do gramofonów.

Zamiast tej Yamahy kupiłbyś Xindaka A-06, jak chcesz nowy sprzęt i zagra to przyzwoicie. Chyba, że istotne są dla Ciebie funkcję dodatkowe tej Yamahy

Ludzie polecają wzmacniacz stereo bo kierują się dźwiękiem a nie funkcjonalnością. Po twoich wyborach widzę że kierujesz się funkcjonalnością nie dźwiękiem. Więc kup to co ładne i to co dla ciebie wygodne. Jak kiedyś cię to znuży - to może zainteresujesz się dźwiękiem i sposobami jego dobrego odtworzenia. Ale wielu ludzi naprawdę nie ma potrzeby słuchania muzyki. A do słuchania radia czy telewizora wystarczy cokolwiek...