Skocz do zawartości
IGNORED

Interface + monitory + subwoofer

Loleman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym złożyć następujący zestaw:

- interface audio Scarlett Solo

- Monitory studyjne Mackie Cr3

- jakiś subwoofer

Podłączenie samych monitorów do interface'u to żadna sztuka ale jak podłączyć do tego subwoofer żeby wszystko razem hulało? Mam na oku model JAMO SUB210. Gdyby miał on jakieś wyjście na satelity to byłoby prosto ale nie ma. Czy mogę zastosować jakiś rozgałęźnik rca i wpinać jedną końcówkę w monitor, drugą w subwoofer? Jestem kompletnie zielony w tych tematach dlatego proszę o pomoc

https://www.audiostereo.pl/topic/126206-interface-monitory-subwoofer/

Przy rozgałęźnikach spodziewałbym się pogorszenia jakości. Natomiast przy subach studyjnych (np. ADAM Sub8 itp.) łączysz interface z subem i satelity z subem ... jednak tu też jest pogorszenie jakości (wzrastają szumy, co słychać).

Także efektowniej z subem to zagra, ale czy na pewno lepiej, to już nie takie pewne.

Kolejna sprawa, to modelowi CR3 bliżej do "komputerowych głośniczków", niż monitorów z prawdziwego zdarzenia, bo cała elektronika jest w jednym z monitorów, a druga jest pusta - różna objętość powietrza w obudowie musi wpływać na brzmienie (jedna satelitka będzie grała inaczej od prawej).

- interface audio Scarlett Solo

- Monitory studyjne Mackie Cr3

- jakiś subwoofer

Zaraz zaraz interface audio Scarlett Solo został stworzony pod tworzenie muzyki a nie pod oglądanie filmów.Przy tworzeniu muzyki , a w szczególności odtwarzaniu, procesowi kompresji i masteringu, podłączanie suba jest jak strzał w kolano. Nie słuchałem nigdy Mackie Cr3, ale z tego co można zobaczyć i poczytać, to Zdzichu w piwnicy ich młotkiem nie wykonał. Jednak jeśli mają mało basu to może warto pomyśleć o lepszym zestawie kolumn.

Natomiast przy subach studyjnych (np. ADAM Sub8 itp.) łączysz interface z subem i satelity z subem ... jednak tu też jest pogorszenie jakości (wzrastają szumy, co słychać).