Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz z wejściem na końcówkę mocy


yayacek

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, poszukiwany wzmacniacz z bezpośrednim wejściem na końcówkę mocy.

Te wejście musi być zrealizowane za pomocą przycisku na froncie wzmacniacza bądź na pilocie.

 

Nie chodzi mi o wzmacniacz ze zworami pre in - pre out na plecach. Takich klocków jest cała masa.

Wejście na końcówkę mocy musi być zrealizowane tak jak jest to to zrobione przykładowo w Denon PMA 1500AE

 

I teraz najważniejsze - wzmacniacz musi być sterowany z pilota i cena nie może być wyższa niż 800 zł

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Pioneer A-30 0 hmm, sorry ale to jakaś słabizna.

Zapomniałem dodać, że wzmacniacz powinien mieć słuszny pobór mocy, zasilacz nie może być wielkości kostki mydła.

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

To do tych 800 zł dodaj jedno zero wtedy trafisz odpowiedni , a za twoją kasę to kupisz jedynie dobre pre !!! I To bez leniucha .

e tam, wyzwanie.

Sprzętów wiekowych jest od cholery - przecież nie napisałem, że maszyna ma być nowa.

Nie problem jest znaleźć wzmacniacz z pre out /main in - na Allegro spory wybór. Problemem jest znaleźć taki, co ma wejście na końcówkę zrealizowaną za pomocą przycisku.

 

Czy przypadkiem jakiś Harman Kardon nie miał wejścia na końcówkę za pomocą przełącznika na froncie?

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

nikt nic nie wie?

czyżby nie było takich wzmacniaczy?

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Czy przypadkiem jakiś Harman Kardon nie miał wejścia na końcówkę za pomocą przełącznika na froncie?

Chyba żaden .Miały przełączniki w tylnym panelu.

Czy przypadkiem jakiś Harman Kardon nie miał wejścia na końcówkę za pomocą przełącznika na froncie?

Chyba żaden .Miały przełączniki w tylnym panelu.

 

A jednak był taki PM655 - jednak kolegi autora nie zadowoli , brak pilota

Znalazłem takie wynalazki jak Arcam Alpha 9 i Audiolab 8000s.

Niestety ten Arcam to jakiś badziew, bo sporo negatywnych opinie o jakości wykonania. Natomiast Audiolab 8000s wewnętrzną budową wręcz straszy, ale może ma ktoś jakieś opinie na temat niezawodności i jakości tego wzmacniacza.

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Sony TA-F606, 707, 808ES. Przełącznik na froncie. Tylko pierwszy załapuje się w założonym budżecie.

Sony CDP-557ESD -> Inakustik Monitor Lemnos ->; Sony HAP-Z1ES -> Inakustik Excellence -> Sony TA-E80ES -> Inakustik Excellence -> Sony TA-N55ES/N80ES (bi-amp) -> Kimber Kable 8TC -> Jbl TL260.

Sony TA-F606, 707, 808ES. Przełącznik na froncie...

 

No to mnie kolega podpuścił. Już się podnieciłem jak mały Kazio i biegłem na aukcje coś wybrać, ale postanowiłem się upewnić.

Rzut oka na schemat blokowy i wiadomo, że DIRECT w przypadku tych sony es oznacza jedynie wejście z pominięciem selektora. Nie jest to wejście wprost na końcówke mocy!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Sony po wcisnieciu funkcji source direct omija korekcje barwy i w torze zostaje tylko selektor i volume, to swietne rozwiązanie, te elementy nie wplywaja na brzmienie wiec powinny kolege zadowolic, w dodatku 670ES to swietny wzmacniacz ktory zdeklasowal u mnie nawet 2-3 krotnie drozsze wzmacniacze, bardzo duza wydajność pradowa, zbudowany na bdb elementach

Sony po wcisnieciu funkcji source direct omija korekcje barwy i w torze zostaje tylko selektor i volume, to swietne rozwiązanie, te elementy nie wplywaja na brzmienie wiec powinny kolege zadowolic, w dodatku 670ES to swietny wzmacniacz ktory zdeklasowal u mnie nawet 2-3 krotnie drozsze wzmacniacze, bardzo duza wydajność pradowa, zbudowany na bdb elementach

Czy ty w ogóle czytasz czego kolega szuka, czy też reagujesz tylko na tekst Sony? Jemu chodzi o pominięcie preampa chociażby dlatego aby pominąć właśnie regulacje głośności, bo może chce podłączyć Dac z taką funkcja.

Panowie, poszukiwany wzmacniacz z bezpośrednim wejściem na końcówkę mocy.

Te wejście musi być zrealizowane za pomocą przycisku na froncie wzmacniacza bądź na pilocie.

 

Nie chodzi mi o wzmacniacz ze zworami pre in - pre out na plecach. Takich klocków jest cała masa.

Wejście na końcówkę mocy musi być zrealizowane tak jak jest to to zrobione przykładowo w Denon PMA 1500AE

 

I teraz najważniejsze - wzmacniacz musi być sterowany z pilota i cena nie może być wyższa niż 800 zł

Marantz PM8003 - o ile dobrze oceniam Twoje intencje ;)

Jemu chodzi o pominięcie preampa chociażby dlatego aby pominąć właśnie regulacje głośności, bo może chce podłączyć Dac z taką funkcja.

To co za problem skrecic vol na max.

No to mnie kolega podpuścił. (...) DIRECT w przypadku tych sony es oznacza jedynie wejście z pominięciem selektora. Nie jest to wejście wprost na końcówke mocy!

Niechcący. Ale możesz użyć przycisku SOURCE DIRECT który omija regulację barwy.

Sony CDP-557ESD -> Inakustik Monitor Lemnos ->; Sony HAP-Z1ES -> Inakustik Excellence -> Sony TA-E80ES -> Inakustik Excellence -> Sony TA-N55ES/N80ES (bi-amp) -> Kimber Kable 8TC -> Jbl TL260.

Jak widzę wiele osób nie rozumie na czym polega wzmacniacz z wejściem na końcówkę mocy.

Wejście na końcówkę mocy pomija cały preamp we wzmacniaczu. Nie są aktywne wówczas układy regulacji barwy, selektor źródeł, balans, VOLUME. Przedwzmacniacz jest wówczas całkowicie pominięty.

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Wprawdzie bez pilota ale wiem o czym mówisz:

Technics SU-VX700, 800, 820, 920, SU-V670.

Sony CDP-557ESD -> Inakustik Monitor Lemnos ->; Sony HAP-Z1ES -> Inakustik Excellence -> Sony TA-E80ES -> Inakustik Excellence -> Sony TA-N55ES/N80ES (bi-amp) -> Kimber Kable 8TC -> Jbl TL260.

Ale czy kolega yayacek rozumie że w tej cenie i jego wymaganiach znależć jego typ wzmacniacza graniczy z cudem ? Zaśmieca forum i tyle - nie ma odpowiednich podpowiedzi to się zamyka wątek i szuka samemu !

Natomiast Audiolab 8000s wewnętrzną budową wręcz straszy

 

Co tam takiego strasznego. Ten wzmacniacz to zmodernizowany hit Audiolaba 8000a - Wima, Elna Red, czarny Alps, Sankeny. Dynamiczne brzmienie o dużej sklali.

Ano straszy ten mały, wręcz kuriozalny radiator i sposób w jaki są na nim zamontowane tranzystory. Oszczędności na maksa, widać że nie stać było firmy na zamówienie dużych radiatorów.

Toroid jest jakiś plaskaty i mały i bez ekranowania - tak to widać na zdjęciach. Obok toroidu (wręcz się z nim stykając) biegną kable na złącza głośnikowe.

Dlatego też spytałem czy ktoś miał do czynienia z tym produktem. Interesuje mnie nie dźwięk, ale jakość wykonania. Czy są problemy z silnikiem selektora, czy nie ma brumów, czy się grzeje jak piecyk, itp.

Ogólnie nie mam przekonania do wzmacniaczy typu naleśnik, ale gdyby moje obiekcje okazały się bezpodstawne to być może zapolowałbym na teki klocek.

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Ano straszy ten mały, wręcz kuriozalny radiator i sposób w jaki są na nim zamontowane tranzystory. Oszczędności na maksa, widać że nie stać było firmy na zamówienie dużych radiatorów.

Toroid jest jakiś plaskaty i mały i bez ekranowania - tak to widać na zdjęciach. Obok toroidu (wręcz się z nim stykając) biegną kable na złącza głośnikowe.

Dlatego też spytałem czy ktoś miał do czynienia z tym produktem. Interesuje mnie nie dźwięk, ale jakość wykonania. Czy są problemy z silnikiem selektora, czy nie ma brumów, czy się grzeje jak piecyk, itp.

Ogólnie nie mam przekonania do wzmacniaczy typu naleśnik, ale gdyby moje obiekcje okazały się bezpodstawne to być może zapolowałbym na teki klocek.

Grzeje sie jak zelazko, ten maly radiatorek nie daje rady, a sa na nim zamontowane 4 tranzystory po 200W kazdy.

Ano straszy ten mały, wręcz kuriozalny radiator i sposób w jaki są na nim zamontowane tranzystory. Oszczędności na maksa, widać że nie stać było firmy na zamówienie dużych radiatorów.

Toroid jest jakiś plaskaty i mały i bez ekranowania - tak to widać na zdjęciach. Obok toroidu (wręcz się z nim stykając) biegną kable na złącza głośnikowe.

Dlatego też spytałem czy ktoś miał do czynienia z tym produktem. Interesuje mnie nie dźwięk, ale jakość wykonania. Czy są problemy z silnikiem selektora, czy nie ma brumów, czy się grzeje jak piecyk, itp.

 

Radiator ma mały ale podobny jest w 8200a, który posiadam, dopiero w 8300 widać że zmienili. Czytałem, że 8000s się grzeje,w moim 8200a ten problem nie występuje. Toroid bez ekranowania w każdej wersji od najstarszej do najnowszej, widocznie to w niczym nie przeszkadza. 8200 jest bardzo zbliżoną konstrukcją, nie ma problemów z silniczkami, brumami i grzaniem a piecyk jest jak na swoje wymiary bardzo wydajny. Wszystko zamontowane porządnie, estetycznie aczkolwiek minimalistycznie i moim zdaniem to duża zaleta. Jeśli nakładą do wzmaka bibelotów w praktyce nic nie dających to ludziska zadowolone bo mają mnóstwo ekraników, świecidełek i tego typu dupereli. Jeśli Audiolab od tylu lat robi swój wzmacniacz w taki a nie inny sposób i to się sprawdza to widocznie tak ma być. Poza grzaniem w starszych wersjach nie słyszałem o jakiś problemach technicznych z tymi wzmacniaczami.

Radiator ma mały ale podobny jest w 8200a, który posiadam, dopiero w 8300 widać że zmienili. Czytałem, że 8000s się grzeje,w moim 8200a ten problem nie występuje...

 

Grzeje sie jak zelazko, ten maly radiatorek nie daje rady, a sa na nim zamontowane 4 tranzystory po 200W kazdy.

 

Dzięki za rzeczowe info

 

Nie lepiej poszukać samego power?

 

Z samym power nie byłoby żadnego problemu. Jednak wolałbym wzmacniacz z opcją końcówki - nie muszę wówczas uruchamiać do odsłuchu telewizora przedwzmacniacza.

Sprzęt studyjny i oprogramowanie studyjne. Edytory, sekwencery, stacje robocze (DAW), authoring, stoły, maszyny i linie replikacyjne.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.