Skocz do zawartości
IGNORED

Problemy ze spotify


adamm

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż tak , korzystam ze spotify premium i cyklicznie mam problemy z usługą connect,tzn wszystko jest o,key sprzęt , Wi-Fi to wszystko działa prawidłowo.Zdarza się jednak tak że spotify wypuści aktualizacje i connect znika na jakiś czas średnio tydzień ,dwa i wraca.Chcialbym się dowiedzieć czy macie podobne problemy i jak je rozwiazujecie.Kontak z pomocą że strony Spotify jest kiepski ich sztandarowa pomoc to (proszę odinstalować i ponownie zainstalować to powinno pomóc).

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/128855-problemy-ze-spotify/
Udostępnij na innych stronach

Korzystam podobnie jak Ty z CA CXN i raczej problemy mam sporadyczne. Status możesz sobie sprawdzić m.in. tutaj: https://twitter.com/spotifystatus

Ilekroć coś mi siadało to pokrywało się raczej z globalną awarią spotify. Jak stawiali usługę to wszystko wracało do normy. Spróbuj może jakiś factory reset albo coś z tych rzeczy?

  • 2 tygodnie później...

Witam. Znalazłem temat "problemy ze spotify" mam nieco inny problem, ale nie chcę zakładać specjalnie kolejnego wątku.

 

Chodzi mi o odtwarzanie losowe. Mam playlisty po 100-300 utworów a ciągle powtarza w sumie pewną grupę w kółko, jakby faworyzował dane kawałki. Strasznie to wkurzające, czy macie u siebie tak samo, czy macie na to patent?

 

Pozdrawiam.

  • 10 miesięcy później...

Fajnie by było sprowokować do "zwierzeń" kogoś kto ogarnia działanie funkcji Connect....co ciekawe przecież na wiekszości urządzeń sieciowych nie logujemy się do swojego konta lecz urządzenie odtwarza i pojazwia sie nam w dostępnych na zasadzie bliskości w jednej sieci itp.

Ja czasami widziałem w dostępnych ampli sąsiada i co ciekawe mogłem mu puścić muzyczkę....po godzinie jego urządzenie znikło na zawsze,a spece ze Spotify stwierdzili,że już bedzie w porządku i podobno funkcja Connect w moim przypadku działa na zasadzie "przyzwyczajenia"......

Jeśli mi znika z widocznych urządzeń wyłączam sieciówke z prądu i włączam i działa....lub wyłaczam na chwile i właczam filtrowanie MAC....

Ja mam 3 urządzenia obsługujące Connect. Jak ich nie widzę w programie na Androidzie, to zamykam program Spotify i startuję ponownie, w nadziei, że program ponowi wyszukiwanie urządzeń. Czasami pomaga.

 

Z urządzeniami jest tak:

Amplituner Yamahy działa zawsze.

 

Chromecast Audio zrobiło się niedostępne, jak zablokowałem dostęp do lokalizacji dla programu Google Home, czyli programu, który konfiguruje Chromecast. Na innym telefonie działało nadal. Po zezwoleniu na lokalizację, Chromecast jest widoczny bez problemu.

 

Smart TV Box na Androidzie z programem Spotify wydłubanym z Amazon FireTV był zawsze widoczny, tyle że go nigdy nie używałem. Dlatego zdemontowałem urządzenie. Ostatnio chciałem coś przetestować i Spotify się nie pokazało.

 

Zdarzało mi się widzieć Chromecast sąsiada. Chromecast ma tryb "gość" i pewnie działa bez logowania do sieci WiFi. A jeżeli widać jakieś inne urządzenia sąsiadów, to może mają niezabezpieczone WiFi i telefon się loguje bez hasła?

  • 2 tygodnie później...

Zdarzało mi się widzieć Chromecast sąsiada. Chromecast ma tryb "gość" i pewnie działa bez logowania do sieci WiFi. A jeżeli widać jakieś inne urządzenia sąsiadów, to może mają niezabezpieczone WiFi i telefon się loguje bez hasła?

 

Raz mi się zdarzyła taka sytuacja....na drugi dzień zniknęło...do dzisiaj się nie pojawiło....dla mnie to czarna magia....

Odnośnie zrywania połączenia Spotify connect z urządzeniem lub odwrotnie to nawet dział techniczny Yamahy i Spotify rozkłada ręce....wszyscy standardowo-reset-włącz i wyłącz i musi być dobrze......no i właściwie jest dobrze,ale nie tak to powinno działać.....

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.