Skocz do zawartości
IGNORED

Yamaha CD-N500 radio internetowe - jak skonfigurować?

Lurtz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Od pewnego czasu męczę się z konfiguracją radia internetowego w Yamaha CD-N500. Klocek ten działa w zestawie z A-S500.

Nie mogę uruchomić radia internetowego przez wi-fi.

Sprzęt podłączony jest kabelkiem sieciowym do access pointa TP-link TL-WA500G, a ten łączy się z routerem Sagem F@st 2704.

Wczoraj zrobiłem upgrade firmware'u CD do wersji 2.06.

Proszę o pomoc.

Z góry dziękuję.

Ja u siebie tylko podlaczylem i wsio dziala. Tam trzeba coś konfigurować?

No nie wiem, własnie u mnie nie chce działać, dlatego pytam jak skonfigurować access point - client, mostki, adresy IP, maski podsieci, bramy domyślne itp bo jestem w tym zielony. Nie mogę nawet wejść na stronę konfiguracyjną TL-WA500G.

<br />Nie mogę nawet wejść na stronę konfiguracyjną TL-WA500G.<br /> <br /> <br />

No to mały kłopot bo od tego trzeba zacząć. Probujesz po kablu oczywiście się łączyć z routerem TP-linka?

Zaraz zaraz , ale przeciez CD-N500 nie ma Wi-Fi , masz tam jakis moduł wpiety do gniazdka sieciowego (jakiś YWA-10 lub podobny) ?

OK, z innego forum juz wiem jak się łączysz.

Na konkurencyjnym forum piszesz że router był resetowany - było zacząc od tego. Wszystkie ustawienia zapewne poszły w kosmos.

Podłącz TP-Linka do komputera , zmien adres IP w kompku na reczny np. 192.168.1.5 i zaloguj sie admin/admin na 192.168.1.254.

Potem stawiam , ze musisz ustawic TP-linka jako Wireless Client bo działa to w tą stronę. Szukasz sieci jaką nadaje Sagem.

No to mały kłopot bo od tego trzeba zacząć. Probujesz po kablu oczywiście się łączyć z routerem TP-linka?

Zaraz zaraz , ale przeciez CD-N500 nie ma Wi-Fi , masz tam jakis moduł wpiety do gniazdka sieciowego (jakiś YWA-10 lub podobny) ?

OK, z innego forum juz wiem jak się łączysz.

Na konkurencyjnym forum piszesz że router był resetowany - było zacząc od tego. Wszystkie ustawienia zapewne poszły w kosmos.