Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz stereo do kolumn diora polaris 300

siwulec001

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy, oraz jaki mógłbym zakupić wzmacniacz/amplituner stereo do tych kolumn?

Najczęściej słucham muzyki z dużą ilością niskich oraz wysokich tonów (muzyka klubowa) i właśnie w tym kierunku szukam wzmacniacza.

Do przeznaczenia na sprzęt posiadam maksymalnie 400zł.

Chcę aby moc wzmacniacza wystarczała idealnie to pary dior oraz aby nie był o za mocny.

Przepraszam za niedociągnięcia ale jestem w temacie zielony :)

Nie ma za mocnych wzmacniaczy, jak nie .a za dużych ekranów. Większy wzmacniacz zdecydowanie lepiej radzi sobie z kolumnami od małego. Twoje kolumny mają chyba 8ohm, więc nie musisz szukać jakiegoś specjalnie lubiącego niskie obciążenie. Moc RMS TO ok 140W, więc tyle mocy wzmacniacza na kanał będzie ok. Szukaj jakiegoś NADa, powinien się zgrać.

W budzecie do 400zl znalezienie wzmacniacza o mocy powyzej 120w na kanal bedzie ekstremalnie trudne. Postaraj sie znalezc wzmacniacz o mocy co najmniej 90w na kanal.

Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy, oraz jaki mógłbym zakupić wzmacniacz/amplituner stereo do tych kolumn?

Najczęściej słucham muzyki z dużą ilością niskich oraz wysokich tonów (muzyka klubowa) i właśnie w tym kierunku szukam wzmacniacza.

Do przeznaczenia na sprzęt posiadam maksymalnie 400zł.

Chcę aby moc wzmacniacza wystarczała idealnie to pary dior oraz aby nie był o za mocny.

Przepraszam za niedociągnięcia ale jestem w temacie zielony :)

Proponuję jeszcze dozbierać.

De gustibus non est disputandum

Dlaczego myslisz o amplitunerze? Nie lepiej bedzie kupic po prostu wzmacniacz?

Najlepiej byloby gdybys mgl odsluchac kilku wzmacniaczy i na tej podstawie wybral pozadana charakterystyke brzmienia.

Poczytaj o ponizszych wzmacniaczach:

- Nad 520

- Cambridge Audio C540a

- Grundig Fine Arts 503 lub 504

- Kenwood 7010 lub 7020

- Marantz PM 62 / 63