Skocz do zawartości
IGNORED

Amplituner KD 5.1/7.1 używka do 800zł TX-SR444, SR578, RX-V567?

Erill

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i proszę o poradę.

Szukam amplitunera do KD (55" ST60 chwilowo w pokoju 12m2). Moc nie musi być wielka, gdyż bardzo głośno nie słucham. Używka ;)

Preferuję dźwięk ciepły z delikatnymi wysokimi tonami i lekko podbitym najniższym pasmem (40-20Hz), ewentualnie grający płasko ;)

Oczekuję obsługi 1080P 24/50/60 kl/s najlepiej z 3D. Fajnie jeśli ampli miałby wbudowany zautomatyzowany mechanizm korekcji pomieszczenia (głośność kanałów, opóźnienia i odcięcia).

Ilość kanałów 5,1 lub 7,1. (raczej 5.1 będzie).

Wejścia HDMI wystarczą od biedy nawet dwa, wyjście jedno ze zwrotnym torem audio.

Nie znam się na kodekach filmowych i DSP, tu się zdaję na Wasze doświadczenie. Czytałem, że fajne jest Dolby Atmos, ale to chyba nie w tej cenie?

Fajnie gdyby dało się sterować ampli za pomocą pilota z TV, a przynajmniej podstawowymi opcjami jak głośność (android TV tak działał).

Głośniki ogarnę we własnym zakresie, ale tragedii nie ma.

Używki w cenie około 600zł.

W używkach znalazłem:

Onkyo TX-SR444 z dolby atmos, HDMI 2.0, 4K i chyba przejdzie też HDR? (tu mogę dopłacić)

Onkyo TX-SR578 około 550zł

Yamaha RX-V567 jakieś 550zł

HDMI 1.4 z 3D, komplet dekoderów z kodowaniem anologu do cyfrowego sygnału.

Wyraźcie proszę swoje opinie na ten temat i doradźcie zbłąkanej owieczce ;) Z góry dziękuję za pomoc :)

Witaj,

Biorąc Twoje potrzeby głównie dźwiękowe. To ani Onkyo ani Yamaha.

Tu szukał bym produktu Denona.

Coś ze starszych linii jeszcze przed zmianą oznaczenia na X.

One będą odpowiednie pod kątem szukanego dzwięku a i w budżecie się zmieścisz.

Pozdrawiam

Porównując ofertę denonów, to w kwocie 600zł z HDMI 1.4 jest AVR-1612.

Z HDMI 1.3 jest 1909, 1908, 2038 po 450-500. Pytanie teraz jak jakościowo mają się te modele do 1612 i jak ze wsparciem "technologii" oprócz różnic w wersji HDMI.