Skocz do zawartości
IGNORED

Brak dzwieku


Ronaldo9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .kupilem wczoraj nowy marantz nr 1608.i mam problem z dźwiękiem podczas oglądania Netflix. Wszystko inne dziala nie ma problemu z radiem.internetowym czy filmami.na blu rey lub z sky box.Netflix dziala z aplikacji w tv wiec moj tv jest podpiety kablem optycznym pod marantza.na takiej zasadzie mialem podpietego denona i wszystko gralo jak trzeba.w ustawieniach nic nie.moge znalesc

 

Juz znalazlem problem

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139043-brak-dzwieku/
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.