Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zachodziłem dzisiaj trzykrotnie do pokoju Studia 16Hertz. Canto grało pięknie, do tego są pięknie wykonane. Ale przepięknie się zrobiło jak Panowie na moment włączyli Minasy. I to był dla mnie dźwięk wystawy. Gratulacje , kawał dobrej roboty Panowie. Cieszę się , że mogłem po raz pierwszy posłuchać Waszych kolumn, osobiście poznać i porozmawiać. Oprócz 16Hertz podobało mi się w pokojach gdzie grały ATC.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2988577
Udostępnij na innych stronach

Serdeczne podziękowania za odwiedzenie naszego pokoju odsłuchowego na tegorocznej wystawie Audio Show 2013 .Jak zwykle wszystko w biegu zarówno w urządzaniu pomieszczenia jak i w doborze repertuaru który w tym roku prezentowany był z plików komputera w wersji standard 16 bitów.

 

W tym roku jak i w poprzednim 2012 założeniem był relatywnie niedrogi (jak na warunki wystawy) system odsłuchowy . Canto One new + MingDa MC34A +StelAudio 06 (tu jako jedyne urządzenie zawyżał wartość systemu), kablowisko: Qed i Van Den Hull .

 

Dziękuję za ciepłe słowa co do brzmienia ,jeżeli się podobało to się cieszymy (my wspólni wystawcy) ,jeżeli mniej się podobało to dla mnie dodatkowa motywacja na wykonanie jeszcze lepszej pracy nad kolejnymi projektami.

 

Kilka słów o systemie:

 

Był w ''oryginale'' , czyli wzmacniacz lampowy to katalogowy model MingDa MC34 A z pilotem w cenie detalicznej 3290 ,- podłączany na przemian z modelem MC34PL – wersja bez pilota i wskaźnika w cenie 2790,- oryginalny z lampami mocy fabrycznymi i chińskimi sterującymi ecc82,ecc83. Dla znających temat wymiana lamp sterujących na te poszukiwane które każdy z nas ulubieńców lamp ma w swoich zbiorach podnosi jakość tego urządzenia, jak i kondensatory sprzęgające jak np. Audyn Cap True Cooper to także istotny wzrost jakości .Chcieliśmy pokazać jak brzmi oryginał bez najmniejszych zabiegów poprawy brzmienia tego wzmacniacza. Monitory to Canto One new 3990,- czyli druga wersja tego modelu żwawsza szybsza od poprzednika i łatwo sterowalna , to także model katalogowy choć tutaj w standardzie są dobrej i bardzo dobrej jakości komponenty zwrotnicy . Maskownice , one są w każdej naszej kolumnie obecnie wytwarzanej standardem mocowanym za pomocą magnesów neodymowych. Cena kolumn to kwota brutto w obiegu handlowym ,czyli w każdym punkcie patronackim Studia 16 Hertz w kraju tyle wynosić będzie.

 

Bardzo przyjemnie rozmawiać mi było osobiście z Wami klubowiczami i innymi pasjonatami muzyki. Jeżeli pod koniec dnia wystawowego moja mina była już nie tęga to jako winny tłumaczę się iż wszechobecne zmęczenie dawało się we znaki. Czas na wystawie wyjątkowo szybko w tym roku mi „zleciał” i przyszła pora pakowania i kierunku jazdy na Górny Śląsk .

 

Maciek bardzo dobre zdjęcie bez odbić światła od roll up;a

 

 

Dzięki jeszcze raz za wizytę .

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2989859
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przymierzam się do zakupu MINAS ANOR IIIs. Czy ktoś z forumowiczów odsłuchiwał tych, że kolumn z elektroniką Atolla? a dokładniej posiadam IN100SE oraz CD200. w tej chwili nie mam możliwości odsłuchu, a na forum nie znalazłem żadnej opinii z tym zestawieniem.

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2989888
Udostępnij na innych stronach

martingor

 

Słuchałem Minas Anor IIIs z Atoll IN200 (jako końcówka) + Audiolab 8200A (w trybie pre) + Audiolab 8200CD.

 

Grało to niesamowicie dynamicznie!!!

Żywo, mocno, idealnie kontrolowany dźwięk.

Lubie plastyczniej, łagodniej, cieplej nawet kosztem super kontroli, więc dla mnie zbyt dobitny dźwiękowo.

Ale... rock, symfonia to poezja zapewne... każdy ma inne preferencje/oczekiwanie.

 

Nie myślałeś o Minas Anor IIIr na pewno będzie dużo lepiej.

Gdzie mieszkasz?

 

Ps. Cieszy mnie że grono posiadaczy kolumn S16Hz się powiększa i po Audio Show także potencjalnych użytkowników przybędzie w co nie wątpię :)

pzdr.

"Lampa nie umiera nigdy"

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2990041
Udostępnij na innych stronach

Ja także miałem sposobność posłuchać troszkę muzyki w pokoju 715, a nawet posiedzieć w bardzo miłym towarzystwie już po oficjalnym zamknięciu wystawy po godz. 20 ( niesamowita rozmowa i wspominanie, kto od czego zaczynał swoją przygodę z muzyką, czyli wzmacniacze Finezja, radioodtwarzacze Condor, kolumny tonsil i takie tam ).

Dźwięk z małych monitorów + Mingda bardzo fajny, choć zgodzę się z przedmówcami, że Zingali zagrały niesamowicie.

 

btw. wielkie podziękowanie dla klubowicza Grzegorza za bezinteresowne podwiezienie mojej skromnej osoby, wielkie dzięki ;)

Moje www.seozmagania.blogspot.com dla wszystkich ciekawskich

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2990169
Udostępnij na innych stronach

Obecne moje kolumny tj. Paradigmu Studio 60v5 na dłuższą metę są b.męczące. Wcześniej słuchałem głównie rocka, ale jak to w życiu bywa zmieniają się gusta i guściki. od dłuższego czasu gości u mnie Tori Amos, tak się wciągnąłem że już prawie całą dyskografie mam hehe Co do Paradigmów to bas jest spory ale mało zróżnicowany i tu moja obawa o Minasy czy poradzą sobie także w mocniejszych kawałkach typu Coma, Dire Straits, Pink Floyd.... Nie ukrywam że zestaw audio służy mi także do oglądania filmów. Mieszkam w Toruniu także do ELEKTROPUNKTU w sumie mam niedaleko ale ostatnio brak czasu na wycieczki do bydzi. Wiem, że bez odsłuchu się nie obędzie ale chciałbym poznać wasze opinie, sugestie.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2990225
Udostępnij na innych stronach

Dzięki uprzejmości Grzegorza mam okazję testować Minas Anor IIIR wespół z Ariesami tak więc stężenie produktów tyskiej manufaktury w mojej chałupce się podwoiło :)

Oczywiście Minasy na tą chwilę wylądowały na nagrobkach

post-23254-0-17233700-1384282584_thumb.jpg

post-23254-0-38235800-1384282622_thumb.jpg

post-23254-0-86509800-1384282653_thumb.jpg

Edytowane przez Rezyslaw
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2990829
Udostępnij na innych stronach

Obecne moje kolumny tj. Paradigmu Studio 60v5 na dłuższą metę są b.męczące. Wcześniej słuchałem głównie rocka, ale jak to w życiu bywa zmieniają się gusta i guściki. od dłuższego czasu gości u mnie Tori Amos, tak się wciągnąłem że już prawie całą dyskografie mam hehe Co do Paradigmów to bas jest spory ale mało zróżnicowany i tu moja obawa o Minasy czy poradzą sobie także w mocniejszych kawałkach typu Coma, Dire Straits, Pink Floyd.... Nie ukrywam że zestaw audio służy mi także do oglądania filmów. Mieszkam w Toruniu także do ELEKTROPUNKTU w sumie mam niedaleko ale ostatnio brak czasu na wycieczki do bydzi. Wiem, że bez odsłuchu się nie obędzie ale chciałbym poznać wasze opinie, sugestie.

 

miałem paradigmy, wprawdzie monitory 20v4.

rzeczywiście bas jest jednolity bardzo twardy, brakuje nieco urozmaicenia.dynamika stereo ok.

natomiast jeśli chodzi o natarczywość to zapewne masz na myśli ostrą górę.miałem to samo odczucie, na krótki słuchaniu jest ok, ale nie ma tutaj mowy o relaksacyjnym graniu.nie wspominając o braku blasku i smaczków tego gwizdka.

 

jeśli chodzi o minas anor to jest to inne granie,

post-21290-0-20988100-1384284919_thumb.jpg

"...na pohybel gównozjadom po obu stronach lady..."

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2990899
Udostępnij na innych stronach

Finazja to nie był wzmacniacz tylko magnetofon kasetowy :)

Wypowiadam się autorytatywnie bo miałem ;)

 

Ok, ale napędzał 2x 20W kolumny więc wzmacniacz też ;)

Moje www.seozmagania.blogspot.com dla wszystkich ciekawskich

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2991865
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, Finezja faktycznie za moich czasów zawsze była uważana jako magnetofon ;) Była poezją na nasze serca, gdy słuchało się ulubionych przebojów... Technicsy były poza zasięgiem niestety ... Bardzo dobrze ją pamietam i wspominam :)

Grzegorzu nie udało mi się być na tegorocznym audioshow, żałuję bardzo także niespełnionego spotkania na żywo naszych kolegów forumowych. Niestety praca, ale mam nadzieję że w grudniu uda nam się spotkać i posłuchać Twoich wspaniałych Minasów.. biszkoptowe ciasto orzechowe i dobre wino zapewne pomoże w odsłuchach ;)

 

Chciałbym pochwalić wykonane przez ciebie na zamówienie 4 kolumny podstawkowe na bazie Minasów ( takie małe Minaski heh ) które wywiozłem do Niemiec tego roku, grają wybornie i musze tu powiedzieć że takie zestawienie, zaskoczyło mnie całkowicie. Dźwięk jest wyśmienity jako że grają 4 naraz jest go dużo ... dużo miodnego grania :D

Właściciele nie mogli znaleźć niczego ciekawego na rynku, zaufali obietnicom i teraz cenią Polski wyrób, jak twierdzą z b. wysokiej półki. Tak właśnie grają Minasy, nawet zagranicą ich wysoka kultura broni się sama przed konkurencją.

Marzy mi się mieć jeszcze jedną parę Minasów Anor premium w salonie, dopełnieniem byłby odtwarzacz Sacd ;)

Wiem, wiem powiecie że to już było i takie zestawienie sie nie przyjęło. Na obronę dodam że koncerty w pełnej obstawie Studio 16Hertz, zostawiają ślad na długo w pamieci .. Jeśli więc ktokolwiek z was drodzy forumowicze, zastanawia się jeszcze nad zakupem Minasów powiem krótko, nie marnujcie czasu i zamawiajcie. Przypomniałem sobie teraz własnie jakie miałem szczęście, iż trafiłem na to Nasze Forum. Zjeździłem wcześniej salony audio w Krakowie, Katowicach, Bielsku nic ale to nic do kwoty 16 tyś. nie grało. Zrezygnowany umówiłem się na odsłuch Minasów w Studio16 Hertz i ... zostałem oczarowany i to dosłownie. Ariesy grały pięknie i bardzo mocnym głębokim basem, a w muzyce która płynęła było tak wiele życia. Jednak to Minasy mnie ujęły swoją subtelnością, delikatnością i szczegułowością wybrzmień smaczków których tak chciwie nasłuchujemy. Także miały kopa, robiły to jednak z ogromna kulturą :) Nie będę owijał w bawełnę bo to widac iż jestem z nich cholernie zadowolony. Grzegorz dzięki za Minasy a Wam koledzy za świetne rady odnośnie zakupu kolumn ze Studia16Hertz. Pozdrawiam wszystkich serdecznie jak zawsze ;)

.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2992771
Udostępnij na innych stronach

Tej WILK hehe :)

Ciesze się bardzo z Twojego zadowolenia. Trafiłeś na taki szlachetny kamień któremu nadałeś odpowiedni szlif przy pomocy wysokiej klasy komponentów audio i gra jeszcze lepiej.

pzdr.

Edytowane przez Patryk-1980

"Lampa nie umiera nigdy"

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2992845
Udostępnij na innych stronach

Napisano dziś, 21:28

Witajcie, Finezja faktycznie za moich czasów zawsze była uważana jako magnetofon ;) Była poezją na nasze serca, gdy słuchało się ulubionych przebojów... Technicsy były poza zasięgiem niestety ... Bardzo dobrze ją pamietam i wspominam :)

 

A ja zacząłem od magnetofonu MK122 kolor czerwony (partyjny) który dostałem od ojca ,podłączony do radia diora kablem DIN 3 pinowym (mono) nagrywałem audycje radiowe jak lista przebojów programu Trzeciego dwa lata od debiutu listy czyli od 1984 ,a od 1987 co tydzień Marek Niedźwiecki czytał co było dokładnie 5 lat temu na liście z odtwarzaniem nr 1 listy.Klawisz Nagrywanie miał każdy ustawiony przy audycji Klub Stereo 18.30 i przy wieczorze płytowym 21.00 . Nagrywało się audycje Fabiańskiego w piątek wieczorem ,muzyka taneczna była obecna także. Tylko .... kaset nie było i ciągle sytuacja co tu skasować ? Kolega był na wycieczce w NRD przywiózł dwie taśmy ORWO. W Pewexie sami wiecie najtansze były Basf ale kosztowały 0,90 dolara lub bonu ale wykupowane były co wiadomo było sumą sporą ,a Maxell XL II czy Sony UX-S chromowe to 2-3 dolary .Suma ogromna .Można było jeszcze kupić zespól Mazowsze w księgarni i skasować :-)

 

Z etapu MK122 przeszedłem do ZRK magnetofonu ,to czasy kiedy zarabiało się swoje pieniądze, dwa dni w kolejce i w Zuricie przyszedł wymarzony magnetofon Stereo z układem redukcji szmów CNRS 2 który psuł sie często ale gwarancja ówczesna była ,zresztą serwisy Zuritu zawsze były pełne sprzętu ,nie przyjmowano chętnie sprzetu do naprawy .Siedzieliśmy z kumplem, godzinę wpatrzeni w ilośc diód swiecących -co za przeżycie .

 

A jak spalił sie głośnik wysokotonowy w Space 86 to nikt z nas tego nie zauważył .

 

Później już magneton Diora szuflada MDS 442 Z Dolby B i C to juz high end .Technics nadal był marzeniem. Ale za sprzedaną całą wierzę Diory kupiłem jeden element Technicsa ,a po 2 latach stał 5 -cio elementowy Technics. A potem Technicsa na wyższe modele Technicsa i jeszcze wyższe ,potem Pioneer,Marantz ,kolumny Tonsila na Infinity .Potem rynek się rozkręcił ,pisma branżowe ,poszło już szybciej . Ach radości było !

post-15230-0-19827200-1384465237_thumb.jpg

post-15230-0-42999800-1384465311_thumb.jpg

post-15230-0-93822300-1384465954_thumb.jpg

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2992888
Udostępnij na innych stronach

WITAM WSZYSTKICH KOLEGÓW W KLUBIE.

DOŁĄCZAM DO KLUBU , NIE MOŻNA NIE PRZYJĄĆ ZAPROSZENIA TEGO , JAKŻE SKROMNEGO I SYMPATYCZNEGO PASJONATA DŻWIĘKU.

POZDRAWIAM SERDECZNIE.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2992902
Udostępnij na innych stronach

Mam starszego brata który w tamtych czasach miał wieże UNITRA gdzie magnetofon miał szufladę która po naciśnięciu wyjeżdżała i chowała się to był wtedy bajer :), czekaliśmy z gotowym palcem na przycisku rec na audycję Niedzwieckiego , Fabiańskiego no i coś z bardziej muzyki progresywnej czyli audycje Tomasza Beksińskiego którego głoś w radiu brzmiał niesamowicie, jak zapuścił płytę tak leciał od początku do samego końca potem jeszcze potrafił tłumaczyć tytuły i nie tylko na polski, aż miło powspominać tamten okres.Później się dowiedziałem że tej muzyki słuchałem na tym samym modelu kolumn które stały w domu u Tomasza Beksińskiego, do dzisiaj je mam stoją u mnie na strychu jako pamiątka tamtych czasów a i pewnie jak bym poszperał to i nagrane kasety też by się znalazły.

Edytowane przez lupo
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2992931
Udostępnij na innych stronach

Osiołku witaj nam w klubie. Życzymy Ci wielu bardzo mile spędzonych chwil, podczas słuchania ulubionej muzy najlepiej w miłym kobiecym towarzystwie i butelce dobrego czerwonego :D

Patryku pozdrawiam również i widze że mamy podobne zainteresowania. Pięknie ująłeś to w tych paru słowach.. dzięki :)

Tak mi się marzy profesjonalnie urządzona sala kinowo - muzyczną, filmy w systemie Dts hd muszą zapewne powalać na kolana.. Już na samych Minasach i ... lampie ( wybaczcie że użyłem jej do oglądania filmów, ale jej magia sprawiła że przeleciałem większość ulubionych tytułów z mojej kolekcji ) ścieżka filmowa nabrała czegoś niebywale realnego. Minasy w duecie z lampą Cayina tworzą niesamowicie wciągającą atmosferę, chcesz więcej i więcej ...

Oczywiście sytuacja była można by rzec jednorazowa a zaczarowana lampka Cayina podłączana jest teraz tylko w wyjątkowych chwilach i okazjach ;)

Lupo, czytając o tych Twoich kasetach na strychu, nostalgia człowieka bierze i jednoczesnie żal, że nic z tamtych starych kolekcji nie ocalało ..

 

Elmero i Masza, wygląda na to że oboje macie rację ;) Elmero, pomyśl miałeś tą najlepszą wersję - Finezja 2. Kurcze szczęściarz ..

 

Magnetofon kasetowy M536SD Finezja 1

Magnetofon bez wzmacniacza mocy (deck), wbudowany system redukcji szumów Dolby B, ARW, redukcja szumów DNL, dwa wskaźniki wysterowania (w pierwszych wersjach jeden podwójny importowany później dwa pojedyncze polskiej produkcji). Zasilanie sieciowe. Sprzęt wysokiej klasy.

Magnetofon M 537 S Hi-Fi "Finezja 2"

Podobny do M536 SD w odróżnieniu od poprzedniego posiada wzmacniacz mocy i korektor, wbudowany system redukcji szumów Dolby B, ARW, redukcja szumów DNL, jeden podwójny wskaźnik wysterowania (importowany). Zasilanie sieciowe. Sprzęt wysokiej klasy. Najrzadziej produkowana odmiana (tylko niewielka partia).

 

Z przymrużeniem oka ;))))))))

http://youtu.be/v9MTGNaEXGM

 

Triode, dzięki za link do naszej gwiazdki Anny Gadt. Pierwszy raz słucham tego polskiego głosu a szkoda bo to jazz na światowym poziomie. Jej płyty Still I Rise oraz Gadt A Breathing oczarowały mnie od pierwszej chwili. Obowiązkowy zakup ;)

Przez przypadek wszedłem na bardzo interesującą stronę " Audio Lifestyle". Można na niej także posłuchać właśnie Anny Gadt.

http://audiolifestyle.blogspot.de/2013/11/anna-gadt-breathing.html

http://www.audiolifestyle.blogspot.de/

http://audiogate.blu...creen></iframe>

Edytowane przez wolf3

.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2994000
Udostępnij na innych stronach

Elmero i Masza, wygląda na to że oboje macie rację ;) Elmero, pomyśl miałeś tą najlepszą wersję - Finezja 2. Kurcze szczęściarz ..

 

Ja nie miałem Finezji, ja posiadałem super sprzęt polskiej myśli technologicznej pod nazwą "Condor" ful wypas z sensorycznymi przyciskami i zwalonym mechanizmem podnoszenia głowicy ;) W takim kolorze nawet, co się z nim stało?? nie mam pojęcia ;P

post-44158-0-25191400-1384586915_thumb.jpg

Moje www.seozmagania.blogspot.com dla wszystkich ciekawskich

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2994048
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Jestem w trakcie wymiany wzmacniacza i przed jego ostatecznym wyborem zacząłem robić trochę rozeznanie na rynku kolumn, ponieważ w przyszłości pewnie wymienię moje MA Bx6. Tak trafiłem na Wasz klub. Ze wszystkich wzmacniaczy, które odsłuchiwałem najbardziej podobał mi się Hegel H70 i na tym forum przeczytałem, że dobrze się on zgrywa z Minas Anor III, co sprawdzę osobiście pewnie w przyszłym roku. Jest tylko jedno ale, na zdjęciach zamieszczonych przez Was (z wyłączeniem zdjęcia zrobionego przez córkę masza1968, wg. mnie jest ono najlepsze), nie bardzo mi się podobają te czerwone membrany, wg. mnie lepiej wyglądają czarne i są bardziej uniwersalne dla potencjalnego klienta. Niestety dowiedziałem się, że na dzień dzisiejszy nie jest planowana produkcja ww. kolumn z czarnymi membranami : ( , szkoda.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2994051
Udostępnij na innych stronach

Nie czerwone a jasny brąz, do tego pozacierany. Dla mni prezentują sie dużo ładniej od czarnych nie mówiąc już o tym że jest to znak rozpoznawczy minusów. Zresztą i tak mam maskownice założone cały czas a słuchając muzyki nie wiem gdzie, ale kolumny znikają mi z pokoju :)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2994054
Udostępnij na innych stronach

Nie czerwone a jasny brąz, do tego pozacierany. Dla mni prezentują sie dużo ładniej od czarnych nie mówiąc już o tym że jest to znak rozpoznawczy minusów. Zresztą i tak mam maskownice założone cały czas a słuchając muzyki nie wiem gdzie, ale kolumny znikają mi z pokoju :)

Nie widziałem ich w rzeczywistości i oceniam kolor na podstawie zdjęcia. O gustach, jak wiadomo się nie dyskutuje, bo to nie ma sensu, ale jest to na pewno pewien znak rozpoznawczy, natomiast myślę, że bez tego zainteresowani na pewno też rozpoznają te kolumny. Poza tym dla mnie argument rozpoznawalności ma trzeciorzędne znaczenie. Dla mnie ważne jest żeby kolumna ładnie grała, dobrze wyglądała, nie była zbyt droga i na pewno b.dużym plusem jest to, że to polska firma ją produkuje, udowadniając przy tym, że Polak potrafi i nie w złym tego słowa znaczeniu. (Ps. Rozmawiałem z kimś przez tel. kom. podany na stronie Studio 16 Hz, nie wiem czy był to właściciel firmy, czy jej pracownik, ale chciałem pogratulować podejścia do klienta. Ten Pan wiedział co mówi i spokojnie mi wytłumaczył pewne moje wątpliwości. Oby tak dalej. Powodzenia.) Mnie troszkę boli ten kolor na zdjęciach (muszę zobaczyć jeszcze jak wyglądają w rzeczywistości), ponieważ ja prawie zawsze słucham przy zdjętych maskownicach.

Edytowane przez Włodek
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2994084
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór Włodku, prawdą jest to co napisał Pilot że Minasy podczas słuchania znikają .. z zamkniętymi oczami nie da się stwierdzić gdzie faktycznie stoją ;)

A wracając do membram ... musisz koniecznie zobaczyć je na żywo ! To nie są jakieś zwyczajne membramy, faktycznie u mnie w realu mają kolor ciemnego brązu. Ich struktura zawiera prawdziwe drewno, razem z kolumnami ciemnieją od momentu zakupu. Dla tego lepiej zdjąć maskownice aż ich wybarwienie uzyska kolor ciemnego machoniu ;)

Na szczęście nie są czerwone ... w czarnym kolorze to juz nie to samo, umyka gdzieś szlachetny akcent luksusu. Same skrzynki wykonane są perfekcyjnie i aż żal chować je gdzieś do kąta ;)

Zawsze możesz wziąć najnowsze Ariesy, mają membramy czarne i cholernego kopa na basie. Nie są niestety tanie, gdyż są wypasione na maxa ale ich cena warta jest każdej złotówki ... Najlepiej gdybyś wsiadł w auto i pojechał do firmy ich posłuchać.

 

Elmero i tak byłeś szczęsciarzem, mieć Kondora w tamtych czasach .. koleżanka miała i pamiętam że dla tego się właśnie kumplowaliśmy, kompletnie nie umiała tego cacka obsługiwać ;)

.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2994600
Udostępnij na innych stronach

Wątpię ale zapytam..

Wstęp

Pamiętam jak parę lat temu w Q21 porównywałem Vicka 236mk2 i Creek Destiny grało z MA Rx6 i pomimo że Vicek ma lampy w pre to grał ostro na górze i kwaśno, średnica była lepsza ale znów bas był rozlany jakby bez kontroli a Creek grał pięknie gładko na górze, z mocniejszym basem o dziwo i bardziej punktowym - muzykalniej i kupiłem Creeka wtedy.

 

Ale do rzeczy!

Słuchał któryś z Was Minas Anor IIIs/r i Aries/Aries Classic z wzmakami Vincent SV227 oraz Yamaha AS2000 i CA 851A, Audiolab 8200A?

pewnie nikt... :(

pzdr.

"Lampa nie umiera nigdy"

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2994660
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór Wolfie, muszę przyznać, że masz wielki dar obrazowania tych kolumn w sposób wzbudzający moje zainteresowanie Minasami : ). Bardzo ciekawy jest sposób ich starzenia, o którym napisałeś.

Podobno są planowane nowe punkty sprzedaży kolumn Studio 16 Hz, z czego jeden ma być niedaleko mnie, więc na pewno skorzystam z tego i przed zakupem pojadę tam na odsłuch, ale to już na pewno nie w tym roku : (. Dzisiaj odebrałem Hegla H70 na odsłuch do poniedziałku, ale chyba zostanie u mnie na stałe : ). Nie wiem czy H70 da radę napędzić Ariesy i czy będą pasowały do mojego metrażu 20 mkw + 7 mkw (otwarta kuchnia).

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2994672
Udostępnij na innych stronach

Ariesy nie są jakoś szczególnie prądożerne.raczej chodzi o jakość wzmacniacza.20-25m to moim zdaniem optymalny metraż.reszta to już kwestia z czym i po co.Illuminatory mają przyjazną dla uszu barwę.umiejętnie zestawione potrafią zauroczyć.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/206/#findComment-2994682
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.