Skocz do zawartości
IGNORED

używane kolumny podstawkowe do marantz pm 5003 oraz RS tube amp

LAIK HIFI

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Jestem zielony w branży odsłuchowej. Proszę o pomoc w doborze używanych kolumn podstawkowych pod wzmacniacz marantz pm 5003 oraz lampowy RS tube amp .

Pokój ok 15-20 m . Słucham muzyki rock klasyczny IC/DC itp. Cena max 800 zl . Spr w necie tylko Reduktor Szumu coś pisze na ten temat, ale w tej cenie podaje podłogówki, w moim przypadku podłogówki całkowicie odpadają PO PROSTU NIE MAM NA NIE MIEJSCA :D. PROSZĘ "KUMATYCH" O RADĘ

Polecane najczęściej i z powodzeniem to Tannoy M2.

Są przez to nieco zbyt drogie ( 600 - 750 ), ale można upolować nieco taniej.

Jak mniej basu, to np. Tannoy F1 albo np:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

jak lubisz ostrzejsze barwy:

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Nie ma nic gorszego, niż człowiek wykształcony ponad własną inteligencję.   Jerzy Dobrowolski

Tannoy'e M2 pomimo, że są dobrym wyborem na początek przygody audio to jednak uważam, że są przereklamowane i przede wszystkim zbyt grzeczne czyt. zmulone i ciemne, a ich ceny to jakaś paranoja. Dlatego osobiście odradzam je autorowi i jako alternatywę proponuję rozważyć bardziej energetyczne i dynamiczne brzmienie jak choćby poniższe

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )  , które moim zdaniem pod każdym względem biją M2.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Roon + SOtM sMS-200 Neo, DAC-Wolfson WM8741, Denon DCD-1700NE, Naim Supernait 2, ProAc Response DB1, REL T/5x

witam 

Panowie dziękuję za podpowiedzi. 

muszę przeanalizować choć skłaniam się ku Tannoy M2 ale to tak na pierwszy rzut oka. 

Jak by co jestem otwarty na propozycje i argumentu.

Kocurro dlaczego uważasz, ze Evo One dlaczego są lepsze od Tannoy M2? 

JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ ZA OPISY