Jump to content
Chicago

Alternatywa dla lamp Sovtek 6H30P-DR

Recommended Posts

Witam.

Czy ktoś z Was panowie robił zakupy w thetubestore.com? Pytam, ponieważ interesują mnie rosyjskie lampy Sovtek 6H30Pi z bieżącej produkcji. Tzn. interesują, ponieważ powyżej pięciu sztuk oferują zniżkę i za sztukę wychodzi $33.95 w parach jako 'matched & balanced. Jadę jeszcze na parowanych przez V.Khomenko, czyli 6H30P-DR, ale za te chcą po $300.00 i ani mru mru o jakichkolwiek zniżkach, a potrzebuję osiem lamp. Przy okazji mam pytanie - jaka jest wartość soniczna normalnych 6H30Pi w porównaniu do 6H30P-DR?

A może coś innego niż Softek? 6H30P-DR parowane przez V.Khomenko pracują w moim przedwzmacniaczu, ale nie mam żadnego doświadczenia z innymi lampami niż Softek. Fakt jest taki, że nie chcę już płacić $2,400.00 za komplet ośmiu lamp. Z góry dzięki za jakąkolwiek odpowiedż.  

Parker's Mood

Miałem sovteci, teraz mam dr ki. Różnica jest wyraźna, nasycenie, lepkosc, rzeczywistości jest na wyższym poziomie. Ja miałem swoje w planach sprzedać iż udało mi się kupić na allegro je za 550zl.. sprzedawca nie wiedział co sprzedaje. Myślałem że zarobie, no nie zarobiłem... cena lamp jest duża, niestety są one tej ceny warte.

Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka

Nie rozumiem - napisałeś, że miałeś Sovtek, a teraz masz DR - czyli co? Miałeś standardowe Sovtek 6H30Pi, a teraz masz Softek 6H30P-DR, tak? Z jakich lat prudukcji masz DR? Z bieżącej, czy może NOS?

Parker's Mood

Miałem 6H30Pi a teraz mam oryginalne 6H30P DR NOS trzeba uważać bo są podróbki.

Kurde nie pamiętam które lata.w wolnej chwili sprawdzę

16 godzin temu, Chicago napisał:

Witam.