Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  363 członków

Tidal Klub
IGNORED

Nie działa Tidal


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam bezpłatną wersję  Tidala  HI FI do listopada b.r/zakup Blusound w Top Hifi/.Od wczoraj Tidal nie działa,ukazuje sie komunikat ,,Błąd zdalnego serwisu.Subskrypcja jest nie aktywna,przejdź do swojego konta  Tidal.com .A na mojej stronie logowania do Tidala  wszystko jest ok O co chodzi ,może ktos podpowie,co mam odznaczyć ,zaznaczyć ?

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/146383-nie-dzia%C5%82a-tidal/
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...

Chciałbym temat odświeżyć temat. Ostatnio - na przełomie września i października często wieczorami - czasu polskiego - zacina mi Tidal'a w wersji HiFi. Czy u was także się tego typu sytuacje dzieją? Sprawdzam za kadym razem speedtestem połączenie, ale tu i jest stabilnie i wystarczająco szybko. Ostatnio wymieniłem router z mobilnego na stacjonarny - także zmiany nie widzę. Co rusz zacina się. Proszę o wasze doświadczenia.

Nie mam takich problemów. Ale jeśli u Ciebie jest problem, to na początek wyloguj się z konta, zresetuj sprzęt i zaloguj ponownie. Jeśli to nie pomoże, zmień hasło dostępu do konta.

1 godzinę temu, marek.pap napisał:

Nie mam takich problemów. Ale jeśli u Ciebie jest problem, to na początek wyloguj się z konta, zresetuj sprzęt i zaloguj ponownie. Jeśli to nie pomoże, zmień hasło dostępu do konta.

Ok, dziękuję. Zrobione. Obserwuje efekt. PS. Wczoraj dokładnie czyli w piątek od 19.30 się zaczęło zacinać. Dzisiaj jest ok. Dziwne zachowanie.

W dniu 12.10.2019 o 12:40, marek.pap napisał:

Nie mam takich problemów. Ale jeśli u Ciebie jest problem, to na początek wyloguj się z konta, zresetuj sprzęt i zaloguj ponownie. Jeśli to nie pomoże, zmień hasło dostępu do konta.

Wygląda na to, że problem z zacinanie to problem leżący wyłącznie po mojej stronie. Najpierw przeprowadziłem procedurę resetu Bluesounda i zmiany hasła, ale to nie przyniosło efektu - nadal muzyka się zacinała. Sprawdziłem także po wifi, a następnie po innym kablu ethernetowym. No i jest efekt! Nie zacina muzyki, a każdego dnia słucham. Wygląda na to, że to problem mojego pierwszego kabla ethernetowego. Ciekawe jak wyjdą testy reklamacyjne? Tak czy owak mylnie byłem przekonany, że problem z zacinaniem jest powtórką z rozrywki sprzed kilku lat, kiedy takie sytuacje zdarzały się tidalowi częściej. W zasadzie to jest mile zaskoczony, bo wymiana kabelka jest zdecydowanie łatwiejsza niż modlitwa do serweró tidala ?

W dniu 15.10.2019 o 18:52, Rhone napisał:

Wygląda na to, że problem z zacinanie to problem leżący wyłącznie po mojej stronie. Najpierw przeprowadziłem procedurę resetu Bluesounda i zmiany hasła, ale to nie przyniosło efektu - nadal muzyka się zacinała. Sprawdziłem także po wifi, a następnie po innym kablu ethernetowym. No i jest efekt! Nie zacina muzyki, a każdego dnia słucham. Wygląda na to, że to problem mojego pierwszego kabla ethernetowego. Ciekawe jak wyjdą testy reklamacyjne? Tak czy owak mylnie byłem przekonany, że problem z zacinaniem jest powtórką z rozrywki sprzed kilku lat, kiedy takie sytuacje zdarzały się tidalowi częściej. W zasadzie to jest mile zaskoczony, bo wymiana kabelka jest zdecydowanie łatwiejsza niż modlitwa do serwerów tidala ?

Ostatnio, od tygodnia- dwóch, wiele osób narzekało na ściny. Istnieje prawdopodobieństwo, że to przypadek, że przestało Ci ścinać po wymianie kabla. Ja u siebie nic nie zmieniałem, a ściny non stop się pojawiają (2 tyg). To samo u innych znajomych. Napisałem reklamację do Tidal. Pierwsza wiadomość - standardowa wlepka. No to ich zjebałem, żeby jeszcze raz dokładnie przeczytali co im napisałem. Potem mi napisali, że moje zgłoszenie zostało przypisane do jakiegoś zbiorczego "ticketa" - bug report. Więc coś jest na rzeczy, i może Tidal zacznie się do tego przyznawać. 
Swego czasu jak miałem te problemy to sprawdziłem wszystko. na 3 różnych sieciach rożnych urządzeniach, włączając w to aplikację na lapka. Zwyke ścinało na wszystkim. Te problemy zdarzają się Tidalowi cyklicznie. Im później tym bezproblemowe działanie trwa dłużej. Poprzednio moje problemy były jakieś pół roku temu chyba.
Następnym razem sprawdź czy utwór, który Ci wywaliło, da się puścić jeszcze raz. U mnie zawsze ścina w tym samym miejscu. Więc kabel wtedy raczej do wykluczenia.
Oczywiście nie mówię, że u Ciebie to nie był kabel, bo jasne, że mógł być, ale nie zdziw się jaś ściny znowu się pojawią ?

W dniu 22.10.2019 o 12:35, whir napisał:

Ostatnio, od tygodnia- dwóch, wiele osób narzekało na ściny. Istnieje prawdopodobieństwo, że to przypadek, że przestało Ci ścinać po wymianie kabla. Ja u siebie nic nie zmieniałem, a ściny non stop się pojawiają (2 tyg). To samo u innych znajomych. Napisałem reklamację do Tidal. Pierwsza wiadomość - standardowa wlepka. No to ich zjebałem, żeby jeszcze raz dokładnie przeczytali co im napisałem. Potem mi napisali, że moje zgłoszenie zostało przypisane do jakiegoś zbiorczego "ticketa" - bug report. Więc coś jest na rzeczy, i może Tidal zacznie się do tego przyznawać. 
Swego czasu jak miałem te problemy to sprawdziłem wszystko. na 3 różnych sieciach rożnych urządzeniach, włączając w to aplikację na lapka. Zwyke ścinało na wszystkim. Te problemy zdarzają się Tidalowi cyklicznie. Im później tym bezproblemowe działanie trwa dłużej. Poprzednio moje problemy były jakieś pół roku temu chyba.
Następnym razem sprawdź czy utwór, który Ci wywaliło, da się puścić jeszcze raz. U mnie zawsze ścina w tym samym miejscu. Więc kabel wtedy raczej do wykluczenia.
Oczywiście nie mówię, że u Ciebie to nie był kabel, bo jasne, że mógł być, ale nie zdziw się jaś ściny znowu się pojawią ?

Dzięki Whir. Ciesze się, że napisałeś, bo to daje szersze spojrzenie na funkcjonowanie tidala. Wcześniej - jak pisałem - problemy pojawiały mi się częściej - teraz w kontekście wymiany kabla, ale... No właśnie niby wszystko działa już sporo czasu - po wymianie kabla - ale ponownie wczoraj zaczęło się zacinanie. Trwało jednak znacznie krócej. Obawiam się, że póki nie otrzymam informacji nt. testu kabla u dystrybutora to nie będę do końca wiedział, co u mnie działa poprawnie. Tak czy owak to mogą być oba problemy: i ten na serwerach tidala i może ten związany z moim kablem stąd trudność z diagnozą.

12 godzin temu, Rhone napisał:

Dzięki Whir. Ciesze się, że napisałeś, bo to daje szersze spojrzenie na funkcjonowanie tidala. Wcześniej - jak pisałem - problemy pojawiały mi się częściej - teraz w kontekście wymiany kabla, ale... No właśnie niby wszystko działa już sporo czasu - po wymianie kabla - ale ponownie wczoraj zaczęło się zacinanie. Trwało jednak znacznie krócej. Obawiam się, że póki nie otrzymam informacji nt. testu kabla u dystrybutora to nie będę do końca wiedział, co u mnie działa poprawnie. Tak czy owak to mogą być oba problemy: i ten na serwerach tidala i może ten związany z moim kablem stąd trudność z diagnozą.

Ja się zastanawiam, czy użytkownicy w ogóle zgłaszają takie problemy do Tidala. Jeśli nie, to w Tidalu są przekonani, że wszystko lala... Jak jeden się skarży to na pewno ma problem z siecią.
Ten kabelek, co wrócił do dystrybutora, to jaki to kabelek?  

Problem z odbiorem może wynikać też z tego, że kupione konta czasami są współdzielone lub logują się do odległych serwerów. W takim przypadku pomiar prędkości łącza nie wykaże problemu, gdyż jest mierzony lokalnie.

W dniu 25.10.2019 o 09:09, whir napisał:

Ja się zastanawiam, czy użytkownicy w ogóle zgłaszają takie problemy do Tidala. Jeśli nie, to w Tidalu są przekonani, że wszystko lala... Jak jeden się skarży to na pewno ma problem z siecią.
Ten kabelek, co wrócił do dystrybutora, to jaki to kabelek?  

Mam wireworlda chroma CAT8, więc wydaje mi się, że to solidny "drut".

W dniu 25.10.2019 o 09:48, marek.pap napisał:

Problem z odbiorem może wynikać też z tego, że kupione konta czasami są współdzielone lub logują się do odległych serwerów. W takim przypadku pomiar prędkości łącza nie wykaże problemu, gdyż jest mierzony lokalnie.

Moje konto nie jest współdzielone, a dodatkowo regularnie zmieniał hasło. Sądzę, że problemy raczej mają swoje źródło w ruchu na ich serwerach - jak napisałeś to niemierzalne z poziomu endusera na lokalnym łączu. Niestety w moim przypadku widzę drastyczną poprawę na przestrzeni 3 tygodni po wymianie kabla na budżetowy za 7 zł...

W dniu 25.10.2019 o 09:48, marek.pap napisał:

Problem z odbiorem może wynikać też z tego, że kupione konta czasami są współdzielone lub logują się do odległych serwerów. W takim przypadku pomiar prędkości łącza nie wykaże problemu, gdyż jest mierzony lokalnie.

Nie bawię się w januszowe konta ?

  • 1 rok później...
  • 3 miesiące później...

Od tygodnia walczę problemem rozłączania muzyki ,nie raz można posłuchac ze trzy utwory i koniec ,błąd połączenaia z serweremm

Sprawa ta jest tylko po wi -fi  i na systemie Android,na LTE ,nie mam żadnych problemów,żona ma IP i na jej telefonie jest wszystko OK dostawca internetu twierdzi ,że po jego stronie jest wszystko Ok.

Internet Multimedia teraz to chyba to samo co Wectra.

Sprawdź sobie, jak wygląda u Ciebie sieć wi-fi. Ja używam Net Analyzer na smartfonie z Androidem. Na wykresach widać moją sieć i sąsiadów w paśmie 2,4GHz i 5GHz.

2055959234_Capture_2020-05-26-15-13-13.thumb.png.fe83114fef9b0c96e213542437033ecd.png   1840906056_Capture_2020-05-23-10-17-39.thumb.png.53119fe88e3af18b06cdeef8f3968133.png

A teraz wykres rzeczywistej prędkości internetu w czasie. Zwróć uwagę na minimalną prędkość, ta decyduje o jakości połączenia.

1011356795_Capture_2020-05-15-11-31-57.thumb.png.14f8f675dcdca006ac2c4a642675a185.png

 

  • 2 tygodnie później...

Jaki masz router operatora i jaki kupiłeś?
Już tydzień dochodzę się z Vectrą o wymianę routera.
Załączam wykres aktualnej prędkości połączenia w paśmie 5 GHz, porównaj z poprzednim z 18 lutego.

 

Capture+_2021-02-27-12-09-04.png

Edytowane przez marek.pap

Jestem w Multimedi ale chyba została przejeta przez Vectrę router operatora to technicolor taki biały stojacy ,teraz kupiłem TpLink Acher 7 v4 ,poprawa w Tidal utwory odtwarzają się bez przerwy z błędem połaczenia z serwerem , i YT Smart to samo ,wcześniej  po jakiejś odtwarzanej treści ciągle stop mimo zapetlenia aktywnego.

 

Edytowane przez kuzik71

Mam taki sam, Technicolor CGA2121. Do tej pory przez kilka lat działał prawidłowo.
Też zamierzam kupić router, ale musi być przyszłościowy czyli z obsługą 802.11ax (Wi-Fi6). Prawdopodobnie będzie to Huawei AX3. Pozostaje kwestia wyboru wersji, Dual Core lub Quad Core.

1 godzinę temu, marek.pap napisał:

Mam taki sam, Technicolor CGA2121. Do tej pory przez kilka lat działał prawidłowo.
Też zamierzam kupić router, ale musi być przyszłościowy czyli z obsługą 802.11ax (Wi-Fi6). Prawdopodobnie będzie to Huawei AX3. Pozostaje kwestia wyboru wersji, Dual Core lub Quad Core.

Może i wspiera ,nową technologię , ale wolę firmre nie na H......

Godzinę temu, marek.pap napisał:

TP-Link też ma routery z obsługą Wi-Fi6, ten jest najtańszy:

https://allegro.pl/oferta/router-tp-link-archer-ax1500-5ghz-dualband-wifi6-10148429542

No to brać , ja kupiłem taki i na razie nie będę zmieniał . Na moje potrzeby jest Ok .

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.