Skocz do zawartości
IGNORED

Dobry procesor do kina domowego


Rekomendowane odpowiedzi

gdyby ktoś był zainteresowany to proszę pisać PW, oddam at-300 pre pro xlr 15.2 za 4500zl, chętnie odpowiem na wszelkie pytania 

Zdecydowałeś się na Anthema 70?

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Super, że podjąłeś decyzję i kupiłeś. Ja dalej czytam i tracę wzrok przed laptopem. Arcam 41 najdroższy, Anthem 70 bez Auro 3d   które tak wszyscy zachwalają  Marantz w testach i opiniach ok ale te dwa poprzednie podobno lepsze.  Pewnie dam sobie chwile jeszcze na podjęcie decyzji i po remoncie wrócę do tematu.

Edytowane przez Raul1975
  • 2 tygodnie później...

Nie chcąc zakładać nowego tematu chciałbym was zapytać o kable XLR.

Z jakich firm korzystacie i o jakiej długości (Zakładając że procesor będzie stał na końcówce mocy lub na półce wyżej ) czy może sami zrobiliście kable?

 

 

10 minutes ago, Raul1975 said:

Zakładając że procesor będzie stał na końcówce mocy

Co do kabli XLR sie nie wypowiem ale stawianie czegokolwiek bezpośrednio na końcówce mocy nie jest dobrym pomysłem 🙂 jeśli półka wyżej to warto pamiętać o odpowiedniej cyrkulacji powietrza.

Kolumny frontowe: Heco Celan XT701, Wzmacniacz: Yamaha AX900 - pracuje jako końcówka mocy, Amplituner: Marantz SR7010, Transport: Squeezebox Classic, Media player: Zidoo Z1000 Pro, FireTV 4K Max 2Gen, Subwoofer: 2x Velodyne EQ-MAX12, Projektor: JVC DLA-X90R, Kolumny efektowe w konfiguracji 7.2.4: satelity 2×Quadral TSA300 (centralny) 4×Quadral TSA500 (surround) 4×Quadral TSA300 (atmos).

Wielkie dzięki za namiar. Sprawdzę.

Mam też pytanie o Anthem 70. Jestem w trakcie prucia ścian pod kable które już zamówiłem.

Instalacja będzie kiedyś docelowo 5.1.4 ale czytam o głośniku górnym centralnym tzw. ,,głos boga" który wykorzystywany jest (chyba tylko) w Auro 3D którego nie ma Anthem 70. Jak już mam ścinę do roboty to mógłbym  poprowadzić sobie te 5m kabla przy okazji. Pytanie mam czy w ustawieniach ARC Anthem 70 jest możliwość konfiguracji takiego głośnika? 

Wielkie dzięki za namiar. Sprawdzę.
Mam też pytanie o Anthem 70. Jestem w trakcie prucia ścian pod kable które już zamówiłem.
Instalacja będzie kiedyś docelowo 5.1.4 ale czytam o głośniku górnym centralnym tzw. ,,głos boga" który wykorzystywany jest (chyba tylko) w Auro 3D którego nie ma Anthem 70. Jak już mam ścinę do roboty to mógłbym  poprowadzić sobie te 5m kabla przy okazji. Pytanie mam czy w ustawieniach ARC Anthem 70 jest możliwość konfiguracji takiego głośnika? 
Tylko jeśli posiada Auro3d.
Górny centralny, to górny centralny, również występuje tylko w Auro3d.

Od dzisiaj w sieci informacje o nowych modelach  Marantza

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

z tego co doczytałem do 15 grudnia w sprzedaży będą już wszystkie zapowiedziane modele.

Może nie ma jeszcze pełnych informacji ale.....nie widzę w nich Auro 3D.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ciekawe jaki progres w dźwięku będą miały nowe modele Marantza

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

7 tys USD to jest nieporozumienie.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

  • 2 tygodnie później...

smiech na sali !

okazuje sie ze DIRAC w nowej linii 2022 DENON i MARANTZ bedzie dopiero dzialal dopiero w połowie 2023 (jesli jeszcze nie przesuną terminu) 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
14 minut temu, nowak.michas napisał:

350$ za full DIRAC 

 

No i mikrofon pomiarowy.... Ten do Dirac Live Widziałem gdzieś na jakiejś stronie , ponad 800 € kosztuje...😳Chyba że dla zwykłego zjadacza chleba wcisną jakiś ołówek i powiedzą ,że posiada  te same parametry  😏

Tak samo będzie z Dirac w Onkyo ?:)

Tyle ludzi się już masturbuje na samą myśl o logo 🙂

CZy , ta kalibracja jest prosta dla każdego laika ? Mam obawy , że bez dodatkowego sprzętu i wiedzy , to będzie pułapka dla ,, Kowalskiego,,

Trochę pojechali z tematem, dramat. Zwłaszcza, że nie są to tanie konstrukjce.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

od siebie moge jeszcze dodac że jesli oni nie maja na dzis dopracowanego dirac do tych sprzetów i jesli w planach jest 2023 to oznacza że to nadal bedą wersje "beta" , na przykladzie anthem a ich ARC Genesis , przez okrągły rok szlifowane jest ARC i dopiero ostatnie wersje są niezłe a ich sprzety AVM jest w sprzdazy od ponad roku , drugi przykład tonewinner AT300 16ch gdyby nie firmware to bylby real deal 1350EUR wyjscia balanced XLR, a tak trzeba recznie wszystko poustawiac a tak trzeba dojsc dłuzsza drogą prób ustawien i wtedy jest super stosunek jakosci do ceny .

5 godzin temu, Gmow1977 napisał:

No i mikrofon pomiarowy.... Ten do Dirac Live Widziałem gdzieś na jakiejś stronie , ponad 800 € kosztuje...😳Chyba że dla zwykłego zjadacza chleba wcisną jakiś ołówek i powiedzą ,że posiada  te same parametry  😏

miniDSP UMIK-1 650 zł z dostarczaną indywidualną charakterystyką indywidualną dla każdej sztuki, która można zaimportować do Dirac. Akurat używam go z Arcamem i kalibracja daje o wiele lepszy efekt niż na standardowym od  kompletu. Można go dodatkowo umieścić na statywie od aparatu fotograficznego aby precyzyjnie rozmieścić punkty pomiarowe w domu, potrzebny jest tylko konwerter średnicy gwintu. 
PS. A Dirac do kalibracji kina jest doskonały, do stereo niestety mocno dyskusyjny - ja w stereo wolę bez w ogóle wpiętego preampa kinowego w torze. Można to uzyskać jak się ma osobne końcówki do przodów z podwójnymi wejściami XL/cinch. Po XLR mam tor stereo, po cinch tor kinowy i efekt jest wtedy najlepszy z możliwych do uzyskania dla każdego, a daje możliwość korzystania z tych samych kolumn przednich do obu.  

Edytowane przez barni
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.