Skocz do zawartości
IGNORED

Subwoofer stereo do pokoju 60m2


Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, tomek7776 napisał:

tu masz fajny

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie mówię ,że nie. 

Bardziej szukam teraz tych zatyczek do bass reflexu. Ciekawe jak to będzie jak się zakryje otwór. Tego z tyłu raczej nie da rady, ale przynajmniej z przodu będzie, może rzeczywiście będzie grało wtedy wyżej. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
tu masz fajny

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ja bym go nie bral. Brak plynnej regulacji fazy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
W dniu 6.09.2021 o 23:51, slawek.xm napisał:

Membrany bierne stosuje sie najczęściej wtedy gdy wilkośc obudowy subwoofera nie pozwala na prawidlowe zastosowanie tunelu bas reflex

z plusów

- mozliwe bardzo niskie strojenie obudowy

- brak podmuchów ktore moga byc utrapieniem z tunelu bas reflex

- brak rezonansów basreflex ( ktory zaburza charakterystykę odtwarzania na wyższym basie i średnicy szczegolnie wtedy gdy jest relatywnie długa rurka w małej obudowie )

Jesli maszmozliwość wyboru wybierz sub z mambrana bierną

odcięcie basu z monitorów można zrobic bardzo prosto puszczajac sygnał na wzmacniacz napedzający monitory przez kondensator rzędu nano faradów , ktory w połaczeniu z impedancją wejściową wzmacniacza obetnie bas filtrujac go 6db/ okt

ty masz wytłumaczony ipokazany na wykresach sposób dzialnia takiego filtra

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wybrałem suba z membraną bierną. 

A co do kondensatora to fajna rzecz, ale niestety ja nie jestem w stanie tego lutować. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • 3 miesiące później...
W dniu 14.09.2021 o 15:02, Bukaj napisał:

Wybrałem suba z membraną bierną. 

A co do kondensatora to fajna rzecz, ale niestety ja nie jestem w stanie tego lutować. 

I jak wrazenia po dluzszym czasie uzytkowania? 

Tez chce sprobowac suba i pojawia sie pytanie:

W jaki sposob mozna "zszyc" Suba z posiadanymi kolumnami tak aby pasma sie nie nakladaly tylko bas gral do 70hz a monitory od 70hz? 

16 minut temu, biniek napisał:

I jak wrazenia po dluzszym czasie uzytkowania? 

Tez chce sprobowac suba i pojawia sie pytanie:

W jaki sposob mozna "zszyc" Suba z posiadanymi kolumnami tak aby pasma sie nie nakladaly tylko bas gral do 70hz a monitory od 70hz? 

Kup porządnego suba ze zwrotnicą po prostu 😉

nagrywamy.com

Gość

(Konto usunięte)
18 minut temu, biniek napisał:

I jak wrazenia po dluzszym czasie uzytkowania? 

Tez chce sprobowac suba i pojawia sie pytanie:

W jaki sposob mozna "zszyc" Suba z posiadanymi kolumnami tak aby pasma sie nie nakladaly tylko bas gral do 70hz a monitory od 70hz? 

http://www.troelsgravesen.dk/High-Pass-Filter.htm

masz Bracie najprostszy sposob

kondek rzędu nano doapsowany do impedancji wzmacniacza napedzającego monitory

Tworzy filtr pierwszego rzedu dla monitorów

resztę trzeba dograc ustawieniem suba

a jakby co to pisz

6 minut temu, przemak napisał:

Kup porządnego suba ze zwrotnicą po prostu 😉

Sorry za pytanie ale sie nie znam 🙂

I w tej zwrotnicy suba mozna odciac monitory od jakiejs czestotliwosci? 

Jakis przyklad takiego suba? 

@slawek.xmdzieki wielkie mam troche do nadrobienia w tym temacie 🙂

Edytowane przez biniek
25 minut temu, biniek napisał:

Sorry za pytanie ale sie nie znam 🙂

I w tej zwrotnicy suba mozna odciac monitory od jakiejs czestotliwosci? 

Jakis przyklad takiego suba? 

@slawek.xmdzieki wielkie mam troche do nadrobienia w tym temacie 🙂

Suby zwykle mają tylko filtr dla siebie, trochę lepsze mają dodatkowo stały HPF 80Hz albo 100 dla satelit, najlepsze regulowany. 

Stały na przykład tak:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

A z przełączaną zwrotnicą np to:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Albo jak jakiś sub tego nie ma, to za parę stów analogowy crossover behringera czy dbx. 

Filtr z kondensatora to bida, po pierwsze trochę mało a po drugie raczej będzie jakaś regulacja głośności że zmienną impedancją wyjściową (znaczy potencjometr) i o stałości parametrów można pomarzyć. Ale jeżeli będzie to pędzone z wyjścia o stalej impedancji, to można spróbować. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

7 godzin temu, biniek napisał:

I jak wrazenia po dluzszym czasie uzytkowania? 

Tez chce sprobowac suba i pojawia sie pytanie:

W jaki sposob mozna "zszyc" Suba z posiadanymi kolumnami tak aby pasma sie nie nakladaly tylko bas gral do 70hz a monitory od 70hz? 

Powiem Ci, że jest to słyszalne i na ucho idzie to ustawić. Słuchać jak podstawki i sub grają tym samym pasmem. Za bardzo byl dźwięk zamulony ,że tak napisze. Zagłuszone były średnie tony. 

A co do kolumn, jak masz podstawki to zatkaj otwory BR i wtedy sobie suba ustawisz. 

7 minut temu, slawek.xm napisał:

a jak kolumny?

zrobiliście te z wooferami  boku?

jak to gra u Ciebie?

Kolumny super, 2*17cm po bokach i na froncie 2*15cm w dappolito z tweeterem w waveguidzie. Granie lepsze niz Kii3 i lepsze niz wszystko co mialem do tej pory

 

Suba (lub dwa) chce pozenic z jakimis monitorami studyjnymi. Na poczatek sprobuje Tannoy Gold 5 ktore graja do 70hz

Jak bedzie slabo to pojde wyzej moze Genelec 8030c

1 minutę temu, biniek napisał:

 

 

Edytowane przez biniek
Gość

(Konto usunięte)
27 minut temu, biniek napisał:

Suba (lub dwa) chce pozenic z jakimis monitorami studyjnymi. Na poczatek sprobuje Tannoy Gold 5 ktore graja do 70hz

Jak bedzie slabo to pojde wyzej moze Genelec 8030c

Kisiel trochę testował modele Rela

"

Mimo że w całym teście występuje w sumie aż sześć konstrukcji z obudową zamkniętą, w tej grupie T5i wyróżnia się "naturalnym" kształtem charakterystyki dla tego typu systemu, która nie została zmodyfikowana działaniem korekcji elektrycznej w celu jej wyrównania i uzyskania niższej częstotliwości granicznej. Na cały kształt wpływa też filtrowanie dolnoprzepustowe (ustalające górną częstotliwość graniczną), ale mimo to prawie w każdym przypadku widzimy, że dolne zbocze dąży do asymptoty 12 dB/okt.

Najniższe filtrowanie daje spadek -6 dB przy 70 Hz na górnym i 15 Hz na dolnym zboczu (względem szczytu), ale charakterystyka leży nisko i nie będzie można przy takim ustawieniu zagrać głośno, co zresztą byłoby dla głośnika groźne; przy najwyższym filtrowaniu -6 dB na dolnym zboczu przesuwa się do ok. 32 Hz, a na górnym – do ok. 110 Hz.

Zakres regulacji nie jest więc w tym modelu bardzo szeroki. Nieco inaczej wygląda charakterystyka dla wejścia LFE (krzywa czarna); jej górne zbocze leży blisko zbocza dla najwyższego filtrowania, ale w kierunku najniższych częstotliwości opada wcześniej i bardziej stromo – prawdopodobnie dodano tutaj filtrowanie górnoprzepustowe, być może zakładając w ten sposób "bezpiecznik" na zbyt silne (dla takiego małego subwoofera) składowe infrasoniczne występujące w kinie domowym. Trzy lata temu testowaliśmy poprzedni model T-5 i tam takiego filtrowania jeszcze nie było (może za dużo T-5 trafiało do serwisu...). Maksymalny poziom z T5i to umiarkowane 108 dB.

Charakterystyki T/7i i T/9i są do siebie podobne, większy model ma spodziewaną, ale nieprzytłaczającą przewagę pod względem poziomu maksymalnego (117 dB vs 115 dB), dolne częstotliwości graniczne są bardzo podobne, przy najszerszej charakterystyce (najwyższym filtrowaniu) spadek -6 dB pojawia się przy ok. 23–25 Hz (wówczas na górnym zboczu przy ok. 90 Hz), a wraz z najniższym filtrowaniem, spadki -6 dB (odniesione do wyraźnego szczytu charakterystyki, powstającego przy ok. 30 Hz) mamy przy 23–24 Hz na dolnym zboczu i ok. 50 Hz na górnym.

Dolna częstotliwość jest więc zadowalająco niska i stabilna (niezależna od filtrowania), a górna częstotliwość graniczna regulowana w umiarkowanym, ale praktycznym zakresie - możliwość "cięcia" już przy 50 Hz pozwoli na integrację w systemach stereofonicznych. Charakterystyki dla wejścia LFE ponownie opadają nieco wcześniej, ale początkowo łagodniej, i pozycja spadków -6 dB ostatecznie nie ulega wyraźnym zmianom"

https://audio.com.pl/testy/kino-domowe/subwoofery/2575-rel-t-5i-t-7i-t-9i#laboratory

32 minuty temu, biniek napisał:

Kolumny super, 2*17cm po bokach i na froncie 2*15cm w dappolito z tweeterem w waveguidzie. Granie lepsze niz Kii3 i lepsze niz wszystko co mialem do tej pory

Cieszę się , że udało Ci się stworzyć oryginalny projekt i że świetnie gra

Moje najszczersze gratulacje !

a w stosunku do monitorów YB duży przyrost jakości?

A nie lepiej kupić kolumny z dedykowanym subem, osobnym modułem basowym? Czasami pojawiają się np JMLab Point Source 5.1 + PS 10.

33 minuty temu, szpakowski napisał:

A nie lepiej kupić kolumny z dedykowanym subem, osobnym modułem basowym? Czasami pojawiają się np JMLab Point Source 5.1 + PS 10.

Prawie kazdy studyjny monitor ma dedykowany subwoofer takze to nie problem

Kwestia tylko budzetu i spasowania

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
masz Bracie najprostszy sposob
kondek rzędu nano doapsowany do impedancji wzmacniacza napedzającego monitory
Tworzy filtr pierwszego rzedu dla monitorów
resztę trzeba dograc ustawieniem suba
a jakby co to pisz

Przeciez to nie funkcjonuje.

Sam kondensator funkcjonuje (z wada,i opisany,i przez Przemaka), ale jesli go podlaczysz miedzy zrodlo a wzmacniacz, to wykastrujesz niski sygnal zarowno dla glosnikow jak i dla subwoofera (subwoofer jest podlaczony rownolegle do glosnikow), a jak podlaczysz subwoofer przed wzmacniaczem (przed kondensatorem), to nie masz regulacji glosnosci subwoofera

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
45 minut temu, slawek.xm napisał:

Kisiel trochę testował modele Rela

"

Mimo że w całym teście występuje w sumie aż sześć konstrukcji z obudową zamkniętą, w tej grupie T5i wyróżnia się "naturalnym" kształtem charakterystyki dla tego typu systemu, która nie została zmodyfikowana działaniem korekcji elektrycznej w celu jej wyrównania i uzyskania niższej częstotliwości granicznej. Na cały kształt wpływa też filtrowanie dolnoprzepustowe (ustalające górną częstotliwość graniczną), ale mimo to prawie w każdym przypadku widzimy, że dolne zbocze dąży do asymptoty 12 dB/okt.

Najniższe filtrowanie daje spadek -6 dB przy 70 Hz na górnym i 15 Hz na dolnym zboczu (względem szczytu), ale charakterystyka leży nisko i nie będzie można przy takim ustawieniu zagrać głośno, co zresztą byłoby dla głośnika groźne; przy najwyższym filtrowaniu -6 dB na dolnym zboczu przesuwa się do ok. 32 Hz, a na górnym – do ok. 110 Hz.

Zakres regulacji nie jest więc w tym modelu bardzo szeroki. Nieco inaczej wygląda charakterystyka dla wejścia LFE (krzywa czarna); jej górne zbocze leży blisko zbocza dla najwyższego filtrowania, ale w kierunku najniższych częstotliwości opada wcześniej i bardziej stromo – prawdopodobnie dodano tutaj filtrowanie górnoprzepustowe, być może zakładając w ten sposób "bezpiecznik" na zbyt silne (dla takiego małego subwoofera) składowe infrasoniczne występujące w kinie domowym. Trzy lata temu testowaliśmy poprzedni model T-5 i tam takiego filtrowania jeszcze nie było (może za dużo T-5 trafiało do serwisu...). Maksymalny poziom z T5i to umiarkowane 108 dB.

Charakterystyki T/7i i T/9i są do siebie podobne, większy model ma spodziewaną, ale nieprzytłaczającą przewagę pod względem poziomu maksymalnego (117 dB vs 115 dB), dolne częstotliwości graniczne są bardzo podobne, przy najszerszej charakterystyce (najwyższym filtrowaniu) spadek -6 dB pojawia się przy ok. 23–25 Hz (wówczas na górnym zboczu przy ok. 90 Hz), a wraz z najniższym filtrowaniem, spadki -6 dB (odniesione do wyraźnego szczytu charakterystyki, powstającego przy ok. 30 Hz) mamy przy 23–24 Hz na dolnym zboczu i ok. 50 Hz na górnym.

Dolna częstotliwość jest więc zadowalająco niska i stabilna (niezależna od filtrowania), a górna częstotliwość graniczna regulowana w umiarkowanym, ale praktycznym zakresie - możliwość "cięcia" już przy 50 Hz pozwoli na integrację w systemach stereofonicznych. Charakterystyki dla wejścia LFE ponownie opadają nieco wcześniej, ale początkowo łagodniej, i pozycja spadków -6 dB ostatecznie nie ulega wyraźnym zmianom"

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Cieszę się , że udało Ci się stworzyć oryginalny projekt i że świetnie gra

Moje najszczersze gratulacje !

a w stosunku do monitorów YB duży przyrost jakości?

Przyrost jest duzy przyznam ze nie spodziewalem sie

Generalnie wynika to zapewne ze zgrania cyfrowej zwrotnicy z glosnikami wzmacniaczami i dsp

Wszystko jest wyrazniejsze klarowniejsze i bardziej spojne

48 minut temu, slawek.xm napisał:

Kisiel trochę testował modele Rela

"

Mimo że w całym teście występuje w sumie aż sześć konstrukcji z obudową zamkniętą, w tej grupie T5i wyróżnia się "naturalnym" kształtem charakterystyki dla tego typu systemu, która nie została zmodyfikowana działaniem korekcji elektrycznej w celu jej wyrównania i uzyskania niższej częstotliwości granicznej. Na cały kształt wpływa też filtrowanie dolnoprzepustowe (ustalające górną częstotliwość graniczną), ale mimo to prawie w każdym przypadku widzimy, że dolne zbocze dąży do asymptoty 12 dB/okt.

Najniższe filtrowanie daje spadek -6 dB przy 70 Hz na górnym i 15 Hz na dolnym zboczu (względem szczytu), ale charakterystyka leży nisko i nie będzie można przy takim ustawieniu zagrać głośno, co zresztą byłoby dla głośnika groźne; przy najwyższym filtrowaniu -6 dB na dolnym zboczu przesuwa się do ok. 32 Hz, a na górnym – do ok. 110 Hz.

Zakres regulacji nie jest więc w tym modelu bardzo szeroki. Nieco inaczej wygląda charakterystyka dla wejścia LFE (krzywa czarna); jej górne zbocze leży blisko zbocza dla najwyższego filtrowania, ale w kierunku najniższych częstotliwości opada wcześniej i bardziej stromo – prawdopodobnie dodano tutaj filtrowanie górnoprzepustowe, być może zakładając w ten sposób "bezpiecznik" na zbyt silne (dla takiego małego subwoofera) składowe infrasoniczne występujące w kinie domowym. Trzy lata temu testowaliśmy poprzedni model T-5 i tam takiego filtrowania jeszcze nie było (może za dużo T-5 trafiało do serwisu...). Maksymalny poziom z T5i to umiarkowane 108 dB.

Charakterystyki T/7i i T/9i są do siebie podobne, większy model ma spodziewaną, ale nieprzytłaczającą przewagę pod względem poziomu maksymalnego (117 dB vs 115 dB), dolne częstotliwości graniczne są bardzo podobne, przy najszerszej charakterystyce (najwyższym filtrowaniu) spadek -6 dB pojawia się przy ok. 23–25 Hz (wówczas na górnym zboczu przy ok. 90 Hz), a wraz z najniższym filtrowaniem, spadki -6 dB (odniesione do wyraźnego szczytu charakterystyki, powstającego przy ok. 30 Hz) mamy przy 23–24 Hz na dolnym zboczu i ok. 50 Hz na górnym.

Dolna częstotliwość jest więc zadowalająco niska i stabilna (niezależna od filtrowania), a górna częstotliwość graniczna regulowana w umiarkowanym, ale praktycznym zakresie - możliwość "cięcia" już przy 50 Hz pozwoli na integrację w systemach stereofonicznych. Charakterystyki dla wejścia LFE ponownie opadają nieco wcześniej, ale początkowo łagodniej, i pozycja spadków -6 dB ostatecznie nie ulega wyraźnym zmianom"

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Cieszę się , że udało Ci się stworzyć oryginalny projekt i że świetnie gra

Moje najszczersze gratulacje !

a w stosunku do monitorów YB duży przyrost jakości?

Faktycznie dobre recenzje maja te Rel

Wezme na poczatek tego 5i a pozniej moze dokupie drugiego w stereo jesli bedzie za malo

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Gość

(Konto usunięte)
8 minut temu, xajas napisał:


Przeciez to nie funkcjonuje.

Kondensator funkcjonuje, ale jesli go podlaczysz miedzy zrodlo a wzmacniacz, to wykastrujesz niski sygnal zarowno dla glosnikow jak i dla subwoofera (podlaczony rownolegle do glosnikow), a jak podlaczysz subwoofer przed wzmacniaczem (przed kondensatorem), to nie masz regulacji glosnosci subwoofera

układ z aktywnym filtrem opartym na szeregowym kondensatorze i impedancji wejściowej wzmacniacza tworzacym razem high-pass 6db/ okt jest mozliwy tylko w przypadku  zasilania suba sygnalem niskopoziomowym

kolokwialnie...trzeba miec przedwzmacniacz  z wyjściami na sub i na wzmacniacz napędzający monitorki

układ z aktywnym filtrem opartym na szeregowym kondensatorze i impedancji wejściowej wzmacniacza tworzacym razem high-pass 6db/ okt jest mozliwy tylko w przypadku  zasilania suba sygnalem niskopoziomowym

Ano, co przede wszystkim potrzebujesz to osobny Preamp ktory osobno zasila power amp dla monitorow (z „kondensatorem“) i osobno subwoofer. Tylko wtedy masz synchroniczna regulacje glosnosci.

W tym wypadku mowimy o zwyklym zintegrowanym wzmaku NAD. Ale..

C326 to „dzielonka“ wiec mozna by zastapic fabryczne mostki kabelkiem Y i do jednej odnogi wlutowac ten kondensaror
Gość

(Konto usunięte)
1 minutę temu, xajas napisał:

Ano, co przede wszystkim potrzebujesz to osobny Preamp ktory osobno zasila power amp dla monitorow (z „kondensatorem“) i osobno subwoofer. Tylko wtedy masz synchroniczna regulacje glosnosci.

W tym wypadku mowimy o zwyklym zintegrowanym wzmaku NAD

powielasz wyjścia z pre np równolegle przez przejściówkę z jednego na dwa

i masz 4 wyjścia 🙂

A jak w przypadku monitorow aktywnych i aktywnego suba? 

Podlaczam zrodlo do suba i dalej z suba do monitorow? 

Tannoye Goldy 5 graja de facto od 70hz wiec teoretycznie nie powinno byc problemu z nakladaniem sie pasm

Edytowane przez biniek
Gość

(Konto usunięte)
Teraz, biniek napisał:

A jak w przypadku monitorow aktywnych i aktywnego suba? 

Puszczam zrodlo do suba i dalej do z suba do monitorow? 

Tannoye Goldy 5 graja de facto od 70hz wiec teoretycznie nie powinno byc problemu z nakladaniem sie pasm

do aktywnych monitorów masz wejścia tylko niskopoziomowe

więc taki filtr spokojnie możesz dać pomiędzy pre a wejście na monitor

a na sub też wejście niskopoziomowe  dokładnie w ten sam sposób jak teraz podajesz sygnał na monitory

A jak w przypadku monitorow aktywnych i aktywnego suba? 
Podlaczam zrodlo do suba i dalej z suba do monitorow? 
Tannoye Goldy 5 graja de facto od 70hz wiec teoretycznie nie powinno byc problemu z nakladaniem sie pasm

Zasadniczym pyteniem jest zawsze kto/gdzie regulujesz glosnosc

Ten rel 5 ma pojedyncze wejście, więc oprócz filtrowania satelit warto by było podać mu dwa kanały, co troszkę potencjalne druciarstwo komplikuje. 

6 minut temu, biniek napisał:

Dac mam bez regulacji glosnosci zatem sterownie glosnosci bedzie softwarowe z odtwarzacza windowsowego

Trochę to niebezpieczne, ale przy zachowaniu uwagi może być. 

nagrywamy.com


Trochę to niebezpieczne, ale przy zachowaniu uwagi może być. 



Ano wlasnie

Mialem taki setupi i dlatego miedzy DAC i koncowki mocy (w tym wypadku aktywne monitory i sub) wsadzilem pasywny potencjometr
10 godzin temu, biniek napisał:

I jak wrazenia po dluzszym czasie uzytkowania? 

Tez chce sprobowac suba i pojawia sie pytanie:

W jaki sposob mozna "zszyc" Suba z posiadanymi kolumnami tak aby pasma sie nie nakladaly tylko bas gral do 70hz a monitory od 70hz? 

Teoretycznie można odciąć płynna regulacją odcięcia suba  wg. tabliczki znamionowej informującej o  paśmie przenoszenia ma kolumnach , ale z góry mówię , że to tak nie działa. Trzeba odciąć niżej bo się nakłada i poświęcić na to trochę czasu , bo  konsekwencje takiego nałożenia są słyszalne.  Robi się to wg. własnego ucha , bo ostatecznie to Ty będziesz słuchał a nie kto inny. Utwory które proponuję . RUSH  ,,The Rhytm Method" z płyty live   ,, A Show of Hands". Alphaville ,, The Victory of Love" - sprężystość basu. Po ostatecznym  ustawieniu , nie kombinować i nie zmieniać . Płyty bywają różne i różnie nagrane

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.