Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, foka79 napisał:

Mam wersje 4.15

Nie posiadam Rose, ale jak patrzę na notyfikację na ich stronie to ostatnia aktualizacji firmware:

Rose OS 4.6.06 SW Update Notice

- Update date: May 26th, 2023 (Fri) PM 18:00 (GMT +9)
- How to update: Settings → System information → Click “Update” and then update the system
- Updated version: Ver 4.6(Rose OS 4.6.07)

- RoseConnectPremium for Android: Ver 4.6.06.1
- RoseConnectPremium for iOS : Ver 4.6.01
- Update for: RS150(B) / RS201(A) / RS250(A) / RS520 / RS130

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zatem zmuś Swoją Różyczkę do aktualizacji i zobaczysz. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
51 minut temu, krzysztof.filipak napisał:

Nie posiadam Rose, ale jak patrzę na notyfikację na ich stronie to ostatnia aktualizacji firmware:

Rose OS 4.6.06 SW Update Notice

- Update date: May 26th, 2023 (Fri) PM 18:00 (GMT +9)
- How to update: Settings → System information → Click “Update” and then update the system
- Updated version: Ver 4.6(Rose OS 4.6.07)

- RoseConnectPremium for Android: Ver 4.6.06.1
- RoseConnectPremium for iOS : Ver 4.6.01
- Update for: RS150(B) / RS201(A) / RS250(A) / RS520 / RS130

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zatem zmuś Swoją Różyczkę do aktualizacji i zobaczysz. 

Zrobiłem reset całego urządzenia i niestety wyświetla mi się, że 4.15  to ostatnia wersja.  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez foka79
problem z aktualizacją
17 minut temu, foka79 napisał:

Zrobiłem reset całego urządzenia i niestety wyświetla mi się, że 4.15  to ostatnia wersja.  

Polecałbym skonstatować się z Dystrybutorem / sprzedawcą, może była jakaś aktualizacja, gdzie musiała iść z pendrajwa. Rosa jest w miarę stabilna, acz ostatnio wychodziły poprawki do RS130, jednak to nowe urządzenie.

3 minuty temu, foka79 napisał:

Lipa. Chciałem się cieszyć przez święta nowym klockiem a tu zonk. 

Nie zna Rose, ale może da sie wyłączyć poszczególne usługi. Zostaw sobie tylko te co zamierzasz używać, np. Tidal Connect. Może to poprawi stabilność.

Może to problem sieciowy. W sieci każde urządzenie ma mieć własne IP lokalne, jak go kupiłeś uruchomionego może trzyma IP gdzieś ze sklepu, a w Swojej sieci masz już urządzenie z tym samym IP (dekoder, laptop) i wtedy będzie router szalał i raz jedno urządzenie przypinał raz drugie, bo tablica DHCP daje żądania a statyczny przypis jej koliduje.

Zrobiłem całkowity reset- 2x. Nie powinno być kłopotu z wifi. Próbowałem tez wszystkiego po kablu.

A żeby szły aktualizacje to może trzeba się zarejestrować w Rosę?
3 minuty temu, krzysztof.filipak napisał:


A żeby szły aktualizacje to może trzeba się zarejestrować w Rosę?

Zrobiłem to na samym początku. Dźwiękowo ten rose to kto, ale oprogramowanie działa mi na nerwy heh

Napisałem do audioklan i support rose.  Ewentualnie w środę lecę do Top HIFi.

Ja raz miałem podobną przeprawę z DS-10. Tak był niestabilny że masakra. Panowie z Delta audio wymienił pamięć trochę się poprawiło, ale dalej była kpina, więc zwróciłem. Szkoda było dźwięku, ale to nie usprawiedliwienie.
Potem poszedłem w Lumina i to było to. Obecnie zaprzyjaźniam się z Wavelight serwer Rockny. To jest skok jakościowy.
49 minut temu, foka79 napisał:

Przez kilka lat używałem yamaha wxc50 - zero problemów. Zachciało mi się czegoś lepszego hehe

Rozumiem że zainstalowałeś Rose connect premium

2 minuty temu, mcemsi napisał:

Cały piszesz o sterowaniu appką?  A sterowanie na ekranie samego urządzenia też takie daje takie wariacje?

Sterowanie z samego urządzenia niby ok. Tylko czasami potrafi zatrzymać utwór po kilkudziesięciu sekundach, taka zawiecha. 

W dniu 26.12.2023 o 10:47, mcemsi napisał:

Może ten egzemplarz jakiś walniety. Jak nowy to zareklamuj.

 

Chyba masz rację.

"Uszkodzony towar proszę wysłać firmą przewozową DHL."  Odpowiedź audioklan. 

W dniu 23.12.2023 o 17:50, foka79 napisał:

Cześć Wam. Od wczoraj jestem posiadaczem rose 250a. Dźwięk super! Niestety aplikacja w moim telefonie, a także komputerze kuleje-  Ciężko cokolwiek włączyć. Jak już się uda coś włączyć np z dysku ssd to gra jeden utwór, następnie samo przełącza się na tidal i po jednym utworze error- cisza. Wskaźniki wychyłowe żyją własnym życiem. Non stop zacięcia.. Info o problemie z wifi. 

IMG_2577.PNG

Może faktycznie jest coś nie tak z tym egzemplarzem. Wymienimy na nowy ;) 

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

3 godziny temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Może faktycznie jest coś nie tak z tym egzemplarzem. Wymienimy na nowy 😉

Tophifi Poznań ul. Woźna jak zwykle klasa. Jeden telefon i po problemie. Polecam tamtejszych chłopaków w 100% 

1 minutę temu, foka79 napisał:

Tophifi Poznań ul. Woźna jak zwykle klasa. Jeden telefon i po problemie. Polecam tamtejszych chłopaków w 100% 

To my 😉 Na forum pisze Michał z THF Poznań-Woźna (od jakiegoś już czasu)

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Top HIFI Poznań Woźna  Panowie stanęliście na wysokości zadani!!. Otrzymałem bez jakichkolwiek problemów nowego ROSE, a ten od dwóch dni działa idealnie. Dźwięk i możliwości urządzenia WOW! Polecam w/w salon, a także rose! Raz jeszcze dziękuję za pomoc. Szczęśliwego Nowego Roku 😃

  • 1 rok później...
W dniu 24.12.2023 o 13:06, krzysztof.filipak napisał:

Obecnie zaprzyjaźniam się z Wavelight serwer Rockny. To jest skok jakościowy.

I to jest ważna informacja.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.