Skocz do zawartości
IGNORED

audio do 2000 (?) - jaki rodzaj?

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór,

Panowie (i pewnie gdzieś jakaś jedna Pani...), powiem wprost - poddaję się.

Mam na imię Tomek. Jestem w tym zielony.

Chciałbym wreszcie zdjąć z siebie odium odpowiedzialności jakim jest wybór sprzętu audio dostosowanego dla moich obecnych warunków bytowych.
Jak przeczytacie poniżej, żaden ze mnie audiofil, muzyka, choć w latach młodości miała dla mnie ogromne znaczenie i jakiś ukryty głębszy, rozwijający mnie duchowo i blablabla, sens, dzisiaj spełnia głównie prostą wartość rozrywkową, a ja z biegiem lat coraz bardziej "prymitywieję" :D, znaczy - prymitywizuję się.

Od razu zaznaczę, to nie jest tak, że idę na łatwiznę.
Piszę ten post po kilku miesiącach czytania, przeglądania różnych forów, sklepów i polowania na okazje na Pepperku.
Próbowałem, szukałem, czytałem, ale im głębiej w las tym moja podświadomość każe mi wydawać coraz większe sumy na coraz to nowsze sprzęty, których nazwa i specyfikacja mówią mi za każdym razem coraz mniej.
Ja się na tym nie znam za ch*** i w obliczu powyższego liczę na doradztwo, nawet jeśli nie fachowe, to wskazanie ogólnego kierunku.

Być może powiecie, że dla moich potrzeb wcale nie potrzebuję wzmacniacza, amplitunera, kolumn, daca i innych wymyślnych nazw tylko zwykłą wieżę?
W sumie skąd ja mam to wiedzieć, a jeśli i tak nie będę wiedział co tracę poprzez wybór "byleczego" to po co ten cały ambaras :(...

Tak między nami, w razie czego chciałbym, chociaż trochę, móc obwinić jakąś inną osobę za, ewentualnie, nietrafiony wybór.
To zawsze trochę osłodzi chybioną inwestycję.

Prawda jest taka: wiem, że z moim charakterem i bez Waszej pomocy, będę się zastanawiał jeszcze rok czasu, a i tak niewiele z tego wyniknie, a ostateczny wybór będzie dziełem przypadku. Co ciekawe, ja pewnie będę wówczas wciąż zadowolony, nieświadomy innych, lepszych rozwiązań.