Skocz do zawartości
IGNORED

TIDAL zacina się


Rekomendowane odpowiedzi

To wszystko raczej wygląda na problem z oprogramowaniem dla Tidal connect po stronie urządzenia odtwarzającego.

Edytowane przez jar1

Hifi Rose Tidal nie tnie, komorka, komputer rowniez wszystko dziala bez zarzutow. Nie mam jak wyprobowac Tidal Connect. 

Subskrypcja indywidualna. 

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

16 minut temu, kichanadeta napisał:

Hifi Rose Tidal nie tnie, komorka, komputer rowniez wszystko dziala bez zarzutow. Nie mam jak wyprobowac Tidal Connect. 

Subskrypcja indywidualna. 

Instalując aplikację Tidala na kompie czy telefonie również instaluje się część odbiorczą dla Tidal connect. Taka sama obsługa musi być równie aimplementowana na każdym urządzeniu, na którym ma być odtwarzany Tidal. Jeśli więc Tidal zmienia coś w swoim Tidal connect, to na wszystkich innych urządzeniach obsługujących Tidal też Tidal connect powinien być aktualiowany. Standardowe aplikacje do odtwarzania poprzez aplikacje Tidala aktualizują się same. Co innego urządzenia, które mają własne aplikacje do odtwarzania.  

7 godzin temu, piotrek7 napisał:

Ciekawe, że u siebie nie natrafiłem na jakiekolwiek problemy z Tidal. Ani na aplikacji M1T ani na Tidal Connect obsługiwanej przez telefon ani przez laptop. Za jasną cholerę nie chce się nawet na chwilę zająknąć. Słucham poza domem na słuchawkach z telefonu i też zero problemów. Więc może problem leży gdzie indziej

To g.... samo w sobie jest problemem. Obok jest cały wątek o tym

No widzisz, jesteś szczęściarzem 😉👍

Jak na telefonie grasz przez connecta?

Edytowane przez StachMuszel

Raz tnie raz nie, niezależnie od podłączonego urządzenia, czy sposobu odtwarzania. Nie ma żadnej prawidłowości ani zasady. Jedynym pewnikiem jest to, że to Tidal ma problemy, żadna inna aplikacja u mnie odtwarzając strumieniowanie nie ma podobnych negatywnych działań. A hasło "tidal interruptions"w Google ma szansę stać się najczęściej powiązanym hasłem z tidalem. Pozdrawiam

 

16 minut temu, piotrek7 napisał:

Normalnie. Inaczej chyba się nie da? 

Normalnie, to jest bez connecta. Nie wiem jak może telefon pracować w trybie connect.

Jeśli słuchasz Tidala w samochodzie przez BT, to chyba to nie jest tryb connect. 

11 minut temu, StachMuszel napisał:

Normalnie, to jest bez connecta. Nie wiem jak może telefon pracować w trybie connect.

Jeśli słuchasz Tidala w samochodzie przez BT, to chyba to nie jest tryb connect. 

Włączasz aplikację Tidal na telefonie. Po wyborze płyty na górze ekranu pojawia się symbol głośniczka. Klikasz i wybierasz wyjście. U mnie M1t. Dlatego piszę "normalnie" 

18 minut temu, piotrek7 napisał:

Włączasz aplikację Tidal na telefonie. Po wyborze płyty na górze ekranu pojawia się symbol głośniczka. Klikasz i wybierasz wyjście. U mnie M1t. Dlatego piszę "normalnie" 

A czym jest M1t? Telefonem, czy jakimś urządzeniem zewnętrznym?

3 minuty temu, J4Z napisał:

Silent Angel

Jeśli to zewnętrzny Stream to to jest Tidal Connect. Jeśli działa, to tak jak napisałem wyżej, czuj się szczęśliwcem 😉

Dzisiaj dostałem instrukcję z helpdesku Bluesound, jak spróbować rozwiązać problem. 😁

Chyba trzeba się przeprosić z cedekami i znieść je ze strychu…
 

„Aby rozwiązać problemy z błędami uwierzytelniania wywołanymi przez serwer TIDAL dla poświadczeń konta TIDAL w aplikacji BluOS, wykonaj następujące kroki:

1. W aplikacji BluOS, w lewym menu nawigacyjnym, wybierz Usługi muzyczne > TIDAL. Pojawi się ekran autoryzacji TIDAL.

2. Wybierz Wyloguj.

3. W menu nawigacyjnym po lewej stronie wybierz Pomoc > Diagnostyka > Uruchom ponownie.

4. Wybierz opcję Tak, gdy ekran wyświetli monit o ponowne uruchomienie. Poczekaj, aż odtwarzacz uruchomi się ponownie i powróci do trybu gotowości (jednolita niebieska dioda LED).

5. Ponownie, z lewego menu nawigacyjnego, wybierz Usługi muzyczne > TIDAL. Pojawi się ekran autoryzacji TIDAL.

6. Wybierz Zaloguj się i wprowadź dane uwierzytelniające TIDAL, aby zalogować się na konto TIDAL.

Spowoduje to zresetowanie poświadczeń TIDAL we wszystkich odtwarzaczach BluOS w sieci i powinno rozwiązać problem.

Jeśli problemy nie ustąpią, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną DNS, resetując połączenie internetowe między domowym routerem a serwerami TIDAL. Aby zrestartować całą sieć, wykonaj następujące kroki:

1. Wyłącz wszystkie odtwarzacze i inne urządzenia podłączone do sieci (laptopy, tablety i smartfony - można włączyć tryb samolotowy).

2. Odłącz wszelkie bezprzewodowe przedłużacze lub repeatery.

3. Odłącz router. Poczekaj 30 sekund i podłącz ponownie.

4. Poczekaj 5 minut (ważne - NIE pomijaj czasu oczekiwania).

5. Włącz wszystkie bezprzewodowe wzmacniacze lub wzmacniacze i poczekaj 5 minut. (PomiŃ ten krok, jeśli nie masz przedłużacza/płuczacza).

6. Włącz wszystkie odtwarzacze i urządzenia podłączone do sieci (laptopy, tablety i smartfony - tryb samolotowy musi być wyłączony).

7. Uruchom ponownie aplikację BluOS.

Spowoduje to zresetowanie pamięci podręcznej DNS routera sieciowego i powinno rozwiązać problem.

Jeśli zresetowanie routera sieciowego nie rozwiąże problemu, spróbuj zmienić serwer DNS routera na publiczne DNS Google - adresy IP 8.8.8.8 (podstawowe) i 8.8.4.4 (drugorzędne, jeśli można je skonfigurować) zamiast serwera DNS dostarczonego przez dostawcę usług internetowych (ISP).

Uwaga: Jeśli jesteś w Europie lub Australii, korzystanie z Cloudflare.com DNS (adres IP 1.1.1.1) zapewnia większy sukces i szybszy czas reakcji niż publiczny DNS Google.

Pozdrawiam,

Vicky Z.

Załoga wsparcia Bluesound”

Godzinę temu, LukRin napisał:

Dwie sztuki ifi stream tidal connect bez żadnych problemów.

To przyznam, że nic z tego nie rozumiem 😱 . Ale cieszę się, że u kogoś/Ciebie działa dobrze. Ja musiałem przeprosić się z BT. Tidal po BT hula bez problemu. 

Godzinę temu, miętowy napisał:

Tidal na telefonie nie widzi Node.

Miałem tak czasem. Ubij tidal i otwórz.

Edytowane przez J4Z

.

W dniu 31.10.2024 o 19:20, Miłosz1 napisał:

wyczyściłem pamięć podręczną aplikacji, zresetowałem sieć wg przepisu powyżej i na razie, na MXN10 chodzi gładko. Trzymam kciuki.

niestety, nie mogę edytować ale chcę ze smutkiem oznajmić, że po paru godzinach się posr.ło i tnie od nowa... Niech spotify wreszcie wprowadzi wyższą jakość i z radością pożegnam tidala.

Ja również. 

Wczoraj zaskoczył.  Co ciekawe,  podczas próby włączenia wejścia optycznego w Node ( nie udało się oczywiście, wspaniałe urządzenie)

 

Może router nie daje rady ogarnąć tego, nie wiem. W szafce media mam dodatkowe osobne porty do kamer itp.

Router ogarnia tv, Node..

A ja wczoraj i dzisiaj nie słucham. W imię zasad. Wszystkich Świętych tudzież święto zmarłych. Jakoś tak od małego rodzice mnie nauczyli. Jak ktoś chce pohejtować to spoko, przyjmę na klatę.

Witam w starym wątku.

Czy dnia 02 listopada 2024 Tidal "u Was" wykazywał dziwną właściwość: zacinania się na niektórych utworach a na innych już nie? Przesył Net był w tym czasie bez zastrzeżeń. Na przykład ciął mi utwory: Peter Gabriel The Court ( Dark-Side Mix ) oraz This Is Home ( Bright-Side Mix). Kilku innych wykonawców także.

 

Dajcie znać.

1 godzinę temu, Wito76 napisał:

A ja wczoraj i dzisiaj nie słucham. W imię zasad. Wszystkich Świętych tudzież święto zmarłych. Jakoś tak od małego rodzice mnie nauczyli. Jak ktoś chce pohejtować to spoko, przyjmę na klatę.

pero por qué hejt ?
es el también ecatólico DIA DE LOS MUERTOS companiero 🤗

 

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.