Skocz do zawartości
IGNORED

HighEnd filtry WAV dla uzytkownikow Roon (i podbnych) stworzone w REW


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba z korektą niechcianej excess phase. Preringing powstaje gdy za dużo skorygujemy, szczególnie poniżej 200Hz. 

U mnie filtry bez preringingu też coś kaszaniły. Mniej ale przy dłuższym słuchaniu wychodziły jakieś niedobory. Trudno to zdefiniować. Nie wykluczam, że moja "psyche" za to odpowiada 😉

Preringing mozna po czesci korygowac, ale trzeba indywidualnie wyprobowac, ktore wartosci sa najlepsze

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie trzeba go korygować gdy korekty fazy zrobisz z umiarem. Są zasady które trzeba przestrzegać i nie ma problemu. Jako przykład pomiary z miejsca odsłuchu bez korekty i z korektą metodą "inverse" zaprezentowana przez Surkana.

Nie ma preringingu mimo, że amplituda jest dość mocno korygowana, a faza z umiarem co widać na przebiegu Step Response. Dla zobrazowania dodatkowo przebiegi fazy i SPL kanału P. "Czerwony" wykres po korekcji. 

To jedna z lepiej brzmiących korekt ale nie zagościła zbyt długo u mnie 😉 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

SR.jpg

faza.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie trzeba ale mozna w kombinacji z innymi parametrami, ktore w sumie prowadza do ciekawych efektow.

Nie jestem wielkim fachowcem na tym polu, ale probuje wyfiltrowac i „zreprodukowac“ pewne pomysly w wlasnym systemie.

Oto co kiedys znalazlem (wycinek z „Stereofile“)



Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_4143.thumb.jpg.5aad621da9b9677f685125e64acb8230.jpg

Mysle ze to efekt poprawnej fazowo, czasowo nieznieksztalconej reprodukcji

A potem znalazlem to (w wczesniej wspomnianej ksiazce Mitcha Barnetta)

IMG_4144.thumb.jpg.66751655f1cd6c66c39921c9cf009695.jpg

Zaczalem „krecic“ wspomnianymi powyzej parametrami….

IMG_4145.thumb.jpg.481fb01f7e6e67f7f3dd5afba5077bf6.jpg

…. co sie stalo?

Udalo sie znalezc kombinacje tych parametrow, ktora doprowadzila do step response bardzo zblizonego do tych wczesniej wspomnianych topowych zestawow.

IMG_4149.thumb.jpg.ad8a549a0da4d068d2c1c509ac1b073a.jpg

I to jest to co mialem na mysli, piszac wczesniej o „poteznych narzedziach“. Maja wystarczajaco duzo „srobek“, ale musimy wiedziec jak nimi krecic.

Czyli czy zadajemy sobie wystarczajaco duzo trudu, by zglebic wszystkie detale i znalezc optymalna dla naszego systemu, pomieszczenia i preferencji kombinacje „srobek“?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
11 minut temu, xajas napisał:

Udalo sie znalezc kombinacje tych parametrow, ktora doprowadzila do step response bardzo zblizonego do tych wczesniej wspomnianych topowych zestawow.

Tu jest wiele do zrobienia z samymi kolumnami. Tak się zmienia Step Response moich starych BMN po zatkaniu otworów BR. To słychać w odpowiedzi całego pomieszczenia. Bas nie jest tak rozlany, nie dudni. Prosty zabieg 😉 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kontynuując na obrazku skorygowana tylko faza w zwrotce na częstotliwości podziału. Korekta na jednej częstotliwości. Pomiar z miejsca odsłuchu ok. 2,5m od ZG. Niby nic nie zmienione , a SR też uległ poprawie 😉 

Zrzut ekranu 2024-07-12 182637.png

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Bawić się można według własnego uznania. Dyskusja raczej byłą czy to potęznę narzędzia.
Nie. Życie (i audio :) byłoby za proste gdyby tak było. I o tyle  warto uważać, ze dużo łątwiej przy ich pomocy popsuć niż poprawić. Szczeglnie nie rozumiejąc dość złożónej matematyki w tle. NIe, nie da się uzyskać dobrego step response manipulacjami DSP jeżeli tego step response nie ma kolumna u źródła. Np.to że IR nieco ogólnie przypomina w kształcie IR (imp. resp) kolumny koherentnej nie jest uzytecznym wykorzystaniem tych narzędzi.

15 godzin temu, MariuszZ. napisał:

Tu jest wiele do zrobienia z samymi kolumnami. Tak się zmienia Step Response moich starych BMN po zatkaniu otworów BR. To słychać w odpowiedzi całego pomieszczenia. Bas nie jest tak rozlany, nie dudni. Prosty zabieg 😉 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kontynuując na obrazku skorygowana tylko faza w zwrotce na częstotliwości podziału. Korekta na jednej częstotliwości. Pomiar z miejsca odsłuchu ok. 2,5m od ZG. Niby nic nie zmienione , a SR też uległ poprawie 😉 

Zrzut ekranu 2024-07-12 182637.png

Czy możesz zrobić i przedstawić pomiary z bass-reflexem nastrojonym mocno poniżej Fs woofera?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
3 godziny temu, jurek napisał:

Czy możesz zrobić i przedstawić pomiary z bass-reflexem nastrojonym mocno poniżej Fs woofera

Zatykanie BRów dotyczyło BMN, a te od jakiegoś czasu stoją w garażu i nie bardzo mam tam możliwość jakichkolwiek pomiarów. Mogę poszukać starych pomiarów tylko musiałbym wiedzieć co Cię konkretnie interesuje.

2 minuty temu, MariuszZ. napisał:

Zatykanie BRów dotyczyło BMN, a te od jakiegoś czasu stoją w garażu i nie bardzo mam tam możliwość jakichkolwiek pomiarów. Mogę poszukać starych pomiarów tylko musiałbym wiedzieć co Cię konkretnie interesuje.

Zastanawia mnie czy będzie duża różnica SR: OZ vs. BR strojone do niskiego Fs.

15 godzin temu, PawelP napisał:

NIe, nie da się uzyskać dobrego step response manipulacjami DSP jeżeli tego step response nie ma kolumna u źródła.

Święte słowa. Mimo to zabawa DSP pozwala manipulować końcowym efektem brzmieniowym. Program rePhase pozwala na wprowadzanie korekt fazy w dość szerokim zakresie. Dla kogoś mającego pojęcie co robi będzie równie użytecznym narzędziem co te do projektowania zwrotnic z tym, że filtr DSP preparowany w rePhase może uwzględniać wpływ pomieszczenia. 

To oczywiście nie naprawi zgrania w czasie przetworników na f podziału zwrotki kolumny, w której źle lub wogóle nie pochylono się nad koherentnością. 

12 minut temu, jurek napisał:

Zastanawia mnie czy będzie duża różnica SR: OZ vs. BR strojone do niskiego Fs.

Problem jest taki, że w BMN nie ma możliwości strojenia BRu. Szczeliny są uniwersalne dla wszystkich przetworników jakie oferuje marka. Taki konstrukcyjny potworek, którego nie da się poprawić. Można zatkać lub szukać przetwornika, który będzie pasował do wymiarów.

Na marginesie u mnie jest tam Seas CA22RNX. Z moich kalkulacji wynika, że lepiej mu będzie w OZ przy tym litrażu obudowy. Stąd pomysł zatkania szczelin. Nie wiem czemu konstruktor nie wstawił RNY, który bardziej pasuje do tej budy. 

…nie da się uzyskać dobrego step response manipulacjami DSP jeżeli tego step response nie ma kolumna u źródła.

Nie kapuje tej logiki.
Przeciez DSP zawsze manipuluje/koryguje sygnal u zrodla „przed kolumna“, wiec kolumna ma ten step response u zrodla
1 godzinę temu, xajas napisał:


Nie kapuje tej logiki.
Przeciez DSP zawsze manipuluje/koryguje sygnal u zrodla „przed kolumna“, wiec kolumna ma ten step response u zrodla

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

To DSP musiałoby działać na poszczególnych drogach/głośnikach (czyli kolumna aktywna ze zwrotnicami DSP) a nie na całym sygnale. I tak, wtedy da się uzyskać IR duużo lepszy niż ten ze Stereophile. Ale też to jest dużo batdziej złożone niż jednak dość proste manipulacje na całościowym sygnale. 

Realizacja zwrotnic cyfrowych ma dużo większy potencjał niż taka całościowa ingerencja, ale to oznacza realizację aktywnego toru, poważna sprawa. No ale wtedy też możliwe poważne rezultaty 😄 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez PawelP

Apropos zwrotnice cyfrowe.

Jestem w trakcie nazwijmy to „dyskusji“ z szefem i deweloperem firmy / produktow Purist. Oferuje miedzy innymi 5-drozne aktywne systemy glosnikowe.
Aktywne zwrotnice sa obliczane przy uzyciu Acourate. Poniewaz przypomina mi to moj system zabrnelismy w detale, jak on to robi.

Ciekawe.
Najpierw generuje zwrotnice typu Uli Brüggemann (czyli modyfikowane Nevil Thiele) 4th order
Potem mierzy i linearyzuje poszczegolne przetworniki i zapisuje wynik korekcji amplitudy do tych zwrotnic
Potem mierzy ponownie te przetworniki, kontroluje fazy na zboczach, koryguje je i znowu zapisuje korekcje fazowe do tych zwrotnic
A dopiero potem mierzy wszystkie przetworniki razem, by wyznaczyc delays pomiedzy przetwornikami.
A dopiero potem, z tak perfekcyjnie skorygowanym zestawem glosnikowym (skorygowanymi zwrotnicami) mierzy zachowanie tego zestawu w miejscu odsluchu.
I dopiero ten pomiar jest podstawa do wyznaczenia finalnej sumarycznej korekcji i stworzenia filtra WAV, ktory jest wgrywany na jego streamer/server i interpretowany przez zaaplikowany w systemie operacyjnym convolver.

To jest to, co opisywalem jako „potezne narzedzia“

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )


Ale jestem pewny, ze 80% sluchaczy, uznala by brzmienie takiego systemu za „bezduszne“ i wylaczyla by te wszystkie „poprawiacze“

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
19 godzin temu, MariuszZ. napisał:

Problem jest taki, że w BMN nie ma możliwości strojenia BRu. Szczeliny są uniwersalne dla wszystkich przetworników jakie oferuje marka

Możesz jeszcze częściowo przyblokować szczelinę. Tym samym otrzymasz nizsze strojenie.

W dniu 12.07.2024 o 18:20, MariuszZ. napisał:

Tak się zmienia Step Response moich starych BMN

W BMN to bym zaczął od zaprojektowania zupełnie nowej zwrotnicy, oraz poprawie obudowy i jej tłumienia, a dopiero później wisienką na torcie będzie korekcja aktywna.

8 godzin temu, meloV8 napisał:

W BMN to bym zaczął od zaprojektowania zupełnie nowej zwrotnicy, oraz poprawie obudowy i jej tłumienia, a dopiero później wisienką na torcie będzie korekcja aktywna.

Czemu ma służyć tak duże oddalenie głośników? Wizja szalonego konstruktora?

Bardzo entuzjastyczna recenzja:

Ludzie pięciodecybelowych dziur nie słyszą o my tu o przeddzwonieniach.... :)

1 minutę temu, jurek napisał:

Czemu ma służyć tak duże oddalenie głośników? Wizja szalonego konstruktora?

Są przypadki, w których rozsuniecie tweetera od midwoofera jest bardzo korzystne, ale nie sadze, aby to był ten przypadek.

Powtarzana przez dziesięciolecia mantra, że zawsze najlepiej jest, gdy głośniki są maksymalnie blisko siebie to bzdury.

4 minuty temu, meloV8 napisał:

Są przypadki, w których rozsuniecie tweetera od midwoofera jest bardzo korzystne, ale nie sadze, aby to był ten przypadek.

Powtarzana przez dziesięciolecia mantra, że zawsze najlepiej jest, gdy głośniki są maksymalnie blisko siebie to bzdury.

Podrzuć, proszę,  jakiś wartościowy link.

Chodzi o dobranie optimum względem długości fal?

Edytowane przez jurek
12 godzin temu, xajas napisał:

Ale jestem pewny, ze 80% sluchaczy, uznala by brzmienie takiego systemu za „bezduszne“

Pobawiłem się room corection w wiim pro. To raczej zabawka i do tego moim zdaniem zepsuta ale efekt po korekcji jest spektakularny. Dźwięk znacznie ożywiony, tyle że "zepsuty" mam odczucie jakby procesor się nie wyrabiał z korekcją i ostatecznie jest to nie do zniesienia. 

A przy okazji pytanie - te profile wav mozna wykorzystać także w HQplayer?

Edytowane przez K8v8M
16 minut temu, K8v8M napisał:

Pobawiłem się room corection w wiim pro. To raczej zabawka i do tego moim zdaniem zepsuta ale efekt po korekcji jest spektakularny. Dźwięk znacznie ożywiony, tyle że "zepsuty" mam odczucie jakby procesor się nie wyrabiał z korekcją i ostatecznie jest to nie do zniesienia. 

A przy okazji pytanie - te profile wav mozna wykorzystać także w HQplayer?

Sporo sprzeczności, być może musisz dopracować te filtry,  o jest trochę metod ich tworzenia, a najwięcej zależy od oprogramowania i umiejętności. 

Procesor nie jest specjalnie obciążany i raczej byle co wystarczy. 

 

12 minut temu, Ajothe napisał:

Sporo sprzeczności, być może musisz dopracować te filtry,  o jest trochę metod ich tworzenia, a najwięcej zależy od oprogramowania i umiejętności. 

Procesor nie jest specjalnie obciążany i raczej byle co wystarczy. 

 

Tam nie ma za bardzo czego dostosowywać.  

System robi pomiar, wprowadza charakterystykę do korektora (na zasadzie podbicia tam gdzie jest dołek na pomiarze osłabienia tam gdzie górka) i to wszystko. 

Oczywiście jest możliwość dodatkowego ręcznego skorygowania tego ale to w żaden sposób nie wpływa na kwestię tego "przytykania"

 

W moim odczuciu włączenie jakiejkolwiek korekcji (korektora parametrycznego) robi coś złego z dźwiękiem. 

Trudno mi to opisać słowami. Odczucie jest takie jakby się coś "przytykało" co 1-2 sekundy. Dźwięk nie zanika, nie ma przerw ale jakoś tak dziwnie "niknie". 

Gdyby nie te nazwijmy to jako  "zniekształcenia" byłoby znacznie lepiej słuchać z korekcją. 

Edytowane przez K8v8M

Rozumiem, wiele osób ma takie samo wrażenie z DSP. Sam również na początku takie miałem, ale sporo zależy właśnie od jakości wygenerowanych filtrów. 

Warto kiedyś spróbować filtrów z np Acourate. 

17 minut temu, Ajothe napisał:

Rozumiem, wiele osób ma takie samo wrażenie z DSP. Sam również na początku takie miałem, ale sporo zależy właśnie od jakości wygenerowanych filtrów. 

Warto kiedyś spróbować filtrów z np Acourate. 

Raczej traktuje to jako ciekawostkę. 

Nie mam w tym momencie DAC. Normalnie źródło audio to qobuz -> Roon->HQplayer->DAC (DSD). 

 

Leży mi w szafie jeszcze nierozpakowany  miniDSP umik-1 ale planuję  na poważnie się zająć korekcją po skończeniu adaptacji akustycznej pomieszczenia. 

BTW. Przeprowadziłem jeszcze raz kalibrację tym razem przy maksymalnym poziomie głośności i jest o wiele lepiej. 

 

Prawie da się słuchać z wyjścia analogowego wiima 😉

Edytowane przez K8v8M
Rozumiem, wiele osób ma takie samo wrażenie z DSP. Sam również na początku takie miałem, ale sporo zależy właśnie od jakości wygenerowanych filtrów. 
Warto kiedyś spróbować filtrów z np Acourate. 

Jestem duzym fanem Acourate, ale nie widze tego zbyt realistycznie, by kazdy teraz na szybko albo na probe byl gotowy zainwestowac zarowno kase jak i mnostwo czasu w zglebienie mozliwosci tego programu, zanim wygeneruje pierwszy filtr WAV

I to byl wlasnie powod, dla ktorego stworzylem ten watek, by znalezsc stosunkowo prosty, przystepny dla „kazdego Kowalskiego“ sposob generowania takich filtrow. I nie oczekuje ze ten sposob zaoferuje perfekcyjne rezultaty. Chodzilo mi o „apetizer“, ktory powinien wskazac mozliwosci i pobudzic zainteresowanie i apetyt na „wiecej“. A jesli ktos potem stwierdzi, ze efekt jest „bezduszny“, nie ryzykuje wtopienia kasy na darmo.

BTW.
Odkrywam coraz wiecej produktow, ktore w najnowszych generacjach zaczynaja implementowac systemy DRC.
Najnowsza niespodzianka: sa streamery Auralic

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_4178.thumb.jpg.e015e8dee6803c138a0e9abca4eb65e4.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
14 minut temu, xajas napisał:


Jestem duzym fanem Acourate, ale nie widze tego zbyt realistycznie, by kazdy teraz na szybko albo na probe byl gotowy zainwestowac zarowno kase jak i mnostwo czasu w zglebienie mozliwosci tego programu, zanim wygeneruje pierwszy filtr WAV

I to byl wlasnie powod, dla ktorego stworzylem ten watek, by znalezsc stosunkowo prosty, przystepny dla „kazdego Kowalskiego“ sposob generowania takich filtrow. I nie oczekuje ze ten sposob zaoferuje perfekcyjne rezultaty. Chodzilo mi o „apetizer“, ktory powinien wskazac mozliwosci i pobudzic zainteresowanie i apetyt na „wiecej“. A jesli ktos potem stwierdzi, ze efekt jest „bezduszny“, nie ryzykuje wtopienia kasy na darmo.

BTW.
Odkrywam coraz wiecej produktow, ktore w najnowszych generacjach zaczynaja implementowac systemy DRC.
Najnowsza niespodzianka: sa streamery Auralic

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_4178.thumb.jpg.e015e8dee6803c138a0e9abca4eb65e4.jpg

Ja się chętnie tym pobawię (jak już się ogarnę sprzętowo i akustycznie). 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
24 minuty temu, xajas napisał:


Jestem duzym fanem Acourate, ale nie widze tego zbyt realistycznie, by kazdy teraz na szybko albo na probe byl gotowy zainwestowac zarowno kase jak i mnostwo czasu w zglebienie mozliwosci tego programu, zanim wygeneruje pierwszy filtr WAV

I to byl wlasnie powod, dla ktorego stworzylem ten watek, by znalezsc stosunkowo prosty, przystepny dla „kazdego Kowalskiego“ sposob generowania takich filtrow. I nie oczekuje ze ten sposob zaoferuje perfekcyjne rezultaty. Chodzilo mi o „apetizer“, ktory powinien wskazac mozliwosci i pobudzic zainteresowanie i apetyt na „wiecej“. A jesli ktos potem stwierdzi, ze efekt jest „bezduszny“, nie ryzykuje wtopienia kasy na darmo.

BTW.
Odkrywam coraz wiecej produktow, ktore w najnowszych generacjach zaczynaja implementowac systemy DRC.
Najnowsza niespodzianka: sa streamery Auralic

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_4178.thumb.jpg.e015e8dee6803c138a0e9abca4eb65e4.jpg

Wrzucałem niejednokrotnie kilku odcinkowy tutorial REW + rePhase na wielopunktowym pomiarze z excess phase. 

Efekty są lepsze od zwykłego prostego wygenerowania. 

A jeśli chodzi o streamery z Dirac to przecież wystarczy za parę groszy fanless PC i można sobie postawić Diraca...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

DACe z zaimplementowaną korekcją EQ stają się coraz bardziej dostępne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Niestety żadne EQ nie podoła problemom nieoptymalnego ustawienia kolumn- pomimo "kręcenia gałą"  nie poradziłem sobie z 7-decybelową dziurą przy 100Hz:

asss.PNG

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
14 godzin temu, Ajothe napisał:

A jeśli chodzi o streamery z Dirac to przecież wystarczy za parę groszy fanless PC i można sobie postawić Diraca...

Ale to jest mało eleganckie rozwiązanie. To musi być PC w Windows ... i żeby był komfort obsługi to ROON. I w dodatku kosztuje aż 349$ ...

Edytowane przez Piopio

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.