Skocz do zawartości
IGNORED

Eversolo dmp a6 jako transport plików?


Rekomendowane odpowiedzi

55 minut temu, Piotr Sonido napisał:

Korzystam i zachęcam cię do tego samego włącz luz od forum

Na północy też pogoda idealna, luz od forum jest włączony co nie oznacza braku zainteresowania tematami tu poruszanymi. Czekam na opisy niezbadanych przez naukę zjawisk które powodują zmiany brzmienia wykrywane słuchem przez hobbystów audio 😉.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

W dniu 21.02.2025 o 17:26, Lech36 napisał:

Piszemy w wątku o ES DMP-A6, którego jakiś czas temu nabyłem drogą kupna, więc mam silną podstawę żeby w tym wątku pisać

Porównywałeś może do A8 przed lub po zakupie?

4 minuty temu, pit80 napisał:

Porównywałeś może do A8 przed lub po zakupie?

Nie, ale na ASR były oba (A6 i A8) testowane.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

2 godziny temu, Lech36 napisał:

Nie, ale na ASR były oba (A6 i A8) testowane.

Na ASR wszystko super, nic tylko brać.

Niestety nikt tam się nie wypowiedział, jak się ma jakość dodanej ostatnio do firmware A8 funkcji Room Correction zapożyczonej z modelu A10 versus Dirac Live z Minidsp Flex lub SHD. Wiesz coś może w przedmiotowej sprawie?

20 minut temu, pit80 napisał:

Na ASR wszystko super, nic tylko brać.

Nieuważnie oglądasz testy z tego portalu, często nie jest "super".

22 minuty temu, pit80 napisał:

Niestety nikt tam się nie wypowiedział, jak się ma jakość dodanej ostatnio do firmware A8 funkcji Room Correction zapożyczonej z modelu A10 versus Dirac Live z Minidsp Flex lub SHD. Wiesz coś może w przedmiotowej sprawie?

Nic na ten temat nie wiem poza tym co jest w publikowanych testach w prasie specjalistycznej, mam tylko A6 a w nim jest możliwość tylko ręcznej korekty charakterystyki wypadkowej stałej i parametrycznej chyba 16 punktowej. 

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

20 minut temu, Lech36 napisał:

Nieuważnie oglądasz testy z tego portalu, często nie jest "super".

What??? Jestem niezmiernie ciekawy, skąd taki wniosek, że nie uważnie oglądam testy z ASR. Powiedz mi, co pominąłem, że w teście A8 często nie jest super? Przykro mi, ale jakby nie patrzeć, A8 test ASR przeszedł, można rzec - wybitnie jak na streamer! Obawiam się, że chyba Ty musiałeś czegoś tam nie zrozumieć.

7 minut temu, pit80 napisał:

skąd taki wniosek, że nie uważnie oglądam testy z ASR.

Z Twojej wypowiedzi że na ASR wszystko w testach jest zawsze super 🙂.

9 minut temu, pit80 napisał:

A8 test ASR przeszedł, można rzec - wybitnie jak na streamer!

A6 wypadł w ich testach bardzo podobnie, niewielkie różnice wykryte w pomiarach są poza zasięgiem ludzkiego słuchu. Dlatego kupiłem A6 😉.

15 minut temu, pit80 napisał:

Obawiam się, że chyba Ty musiałeś czegoś tam nie zrozumieć.

Możesz przybliżyć temat?

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

21 minut temu, Lech36 napisał:

Z Twojej wypowiedzi że na ASR wszystko w testach jest zawsze super 🙂.

Nigdy w życiu nic takiego nie powiedziałem. Myślę, że zbyt mało uważnie czytasz wypowiedzi.

23 minuty temu, Lech36 napisał:

A6 wypadł w ich testach bardzo podobnie, niewielkie różnice wykryte w pomiarach są poza zasięgiem ludzkiego słuchu. Dlatego kupiłem A6

Dokładnie z tego powodu zastanawia mnie jakość dsp i ich apki względem Dirac i elektroniki Minidsp. Jeśli się nie sprawdza na podobnym poziomie, to nie widzę sensu dopłacania do A8.

Edytowane przez pit80
26 minut temu, Lech36 napisał:

niewielkie różnice wykryte w pomiarach są poza zasięgiem ludzkiego słuchu.

Ale to tylko założenie. Słuch jest czuły na niuanse, których aparatura nie mierzy. 

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

56 minut temu, Piopio napisał:

Ale to tylko założenie. Słuch jest czuły na niuanse, których aparatura nie mierzy. 

Progi czułości na różne zjawiska spotykane w audio są z jakąś niewielką tolerancją znane.

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

41 minut temu, Lech36 napisał:

Progi czułości na różne zjawiska spotykane w audio są z jakąś niewielką tolerancją znane.

I wszystko oprócz ZG brzmi tak samo 😉 

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

3 godziny temu, pit80 napisał:

Na ASR wszystko super, nic tylko brać.

Niestety nikt tam się nie wypowiedział, jak się ma jakość dodanej ostatnio do firmware A8 funkcji Room Correction zapożyczonej z modelu A10 versus Dirac Live z Minidsp Flex lub SHD. Wiesz coś może w przedmiotowej sprawie?

Ja się specjalnie nie znam i Room Correction w A8 robiłem parę razy tylko telefonem. Wyniki kiepskie, mnie nie odpowiadały.

Przybyło dużo takiego sunącego po podłodze basu, mnie to przeszkadzało. Na forach Eversolo też raczej krytycznie wypowiadają się o wynikach po zrobionym Room Corection.

Dużo lepsze efekty daje pobawienie się DSP, i ustawienie w dźwięku tego czego nam brakuje(oczywiście uogólniam).

Edytowane przez treinerek

Qudral Aurum A9, Eversolo DMP A 8 ,Canton Reference 8K, Taga PC 7000, Neotech NES 3004mk2

Godzinę temu, Piopio napisał:

I wszystko oprócz ZG brzmi tak samo 😉 

To Twoje osobiste doświadczenia 😉

20 minut temu, treinerek napisał:

Przybyło dużo takiego sunącego po podłodze basu, mnie to przeszkadzało. Na forach Eversolo też raczej krytycznie wypowiadają się o wynikach po zrobionym Room Corection.

Dlatego np. w takim DEQ2496 ustawienia w automacie korekcji pomieszczenia zaleca się robić od 200/300Hz w górę. Dół dopieszczamy ręcznie. Zrobiłem taką korekcję z ciekawości żeby zobaczyć błędy układu pokój/ZG w miejscu odsłuchu. Odchyłki w paśmie powyżej 300Hz nie przekraczały 3-4dB, podjąłem decyzję że dalej słucham na płaskiej charakterystyce ustawień toru elektrycznego. Z ciekawostek to żeby uzyskać płaską lub prawie płaską charakterystykę w miejscu odsłuchu prawa i lewa strona powinna być strojona inaczej ze względu na niesymetrię pomieszczenia i inne odchyłki systemu w domenie akustycznej. Był film z takiego strojenia w automacie przy pomocy DEQ2496, potem porównano to z pomiarem specjalistycznym programem do pomiaru ZG. Film jest w zakładce "Kluby", w tytule jest w/w procesor DEQ. 

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Godzinę temu, treinerek napisał:

Ja się specjalnie nie znam i Room Correction w A8 robiłem parę razy tylko telefonem. Wyniki kiepskie, mnie nie odpowiadały.

Przybyło dużo takiego sunącego po podłodze basu, mnie to przeszkadzało. Na forach Eversolo też raczej krytycznie wypowiadają się o wynikach po zrobionym Room Corection.

Dużo lepsze efekty daje pobawienie się DSP, i ustawienie w dźwięku tego czego nam brakuje(oczywiście uogólniam).

Dzięki bardzo za odpowiedź 🙂

Czy na tych forach robili też pomiary mikrofonem Umik? Porównywali efekty z Minidsp i Dirac Live? Można prosić o link do tego wątku?
Na koniec mam jeszcze jedno pytanie, skoro nie jesteś zadowolony z programowej korekcji (myślę, że pomiar telefonem kaszani), czy widzisz ze swojej strony jakąś znacząca przewagę A8 nad A6 jakościową lub funkcjonalną?

Edytowane przez pit80
7 minut temu, pit80 napisał:

Dzięki bardzo za odpowiedź 🙂

Czy na tych forach robili też pomiary mikrofonem Umik? Porównywali efekty z Minidsp i Dirac Live? Można prosić o link do tego wątku?
Na koniec mam jeszcze jedno pytanie, skoro nie jesteś zadowolony z programowej korekcji (myślę, że pomiar telefonem kaszani), czy widzisz ze swojej strony jakąś znacząca przewagę A8 nad A6 jakościową lub funkcjonalną?

Robią przeważnie Umikiem ale i tym mikrofonem od Eversolo.

Tu te fejsowa grupa

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie miałem doczynienia z A6, kupiłem od razu A8 bo trafiłem nówkę sztukę z salonu za 7300zł .To było chyba w kwietniu. Wcześniej miałem Arcama SA30, ale kupiłem okazyjnie swojego wzmaka i musiałem dokupić streamer. Chciałem, aby to jakoś wyglądało i dlatego padło na A8.

Teraz pewnie ze wzgędu na jakość dzwięku, kupił bym co innego. Z A8 jestem zadowolony, ale komplet Volumio Rivo Plus i dac od Denafripsa zagrało by na pewno lepiej, ale funkcjonalność była by gorsza.

Co do różnic w funkcjonalności nie będę się wypowiadał, bo z A6 nie miałem styczności.

Tu mogę wrzucić filmik jak zrobić room correction i drugi jak zamontować zasilacz liniowy do A8, który poprawi dzwięk z wyjść cyfrowych.

Oczywiście na filmikach można włączyć polskie napisy.

Sam może też to zrobię, ale dopiero jak będzie po gwarancji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Qudral Aurum A9, Eversolo DMP A 8 ,Canton Reference 8K, Taga PC 7000, Neotech NES 3004mk2

2 godziny temu, treinerek napisał:

Przybyło dużo takiego sunącego po podłodze basu, mnie to przeszkadzało. Na forach Eversolo też raczej krytycznie wypowiadają się o wynikach po zrobionym Room Corection.

Jak przybyło basu snującego się po podłodze, to przypuszczam, że pomiar był robiony mikrofonem tak umiejscowionym w pokoju, gdzie akurat występował dołek któregoś z głownych, osiowych modów pomieszczenia.  Oprogramowanie chciało to wyrównać, więc podniosło SPL, co poskutkowało zwiększeniem amplitudy modu. To będzie słyszalne, ale nie w dokładnym miejscu , gdzie był mikrofon, bo jak tam był dołek to i dalej będzie, za to w innych miejscach pokoju będzie tego snuji więcej i dokuczliwiej (długi czas pogłosu). Podnoszenie SPL częstotliwości modu niestety nie załatwia sprawy, więc lepiej dołki zostawić (wyedytować - wyciąć z pliku filtrów). Za to korekcja świetnie się nada do ścięcia pików na basie i wyrównania, wygładzenia  pasma średnicy i góry.
Na tym fejsie faktycznie niezbyt chwalą tę korekcję, ale nie widzę tam też za bardzo rzeczowych, zaawansowanych opinii, jedynie takie bardziej laickie. Nie widzę też tam mowy porównawczej do Dirac Live.
Ze swojej strony, mam Minidsp SHD i to razem z Dirac Live robi więcej niż dobrą robotę, którą później idealnie potwierdza pomiar robiony REW'em. Jestem w stanie dopłacić do A8 dwa i pół raza tyle co za A6, ale pod warunkiem, że będzie to się w dziedzinie DSP zachowywać na podobnym poziomie do SHD. Na forum ASR DMP-A8 mierzy się lepiej niż SHD, więc potencjał jak najbardziej jest - może to jedynie kwestia oprogramowania i lada moment Chińczycy dogonią Dirac Live. Cóż, będzie okazja, to przetestuję sam. 

1 godzinę temu, pit80 napisał:

czy widzisz ze swojej strony jakąś znacząca przewagę A8 nad A6 jakościową lub funkcjonalną?

A8 ma analogowy przedwzmacniacz i wejście liniowe, lepszą kość DAC, lepsze zasilanie, lepszą część analogową. 

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

13 minut temu, Piopio napisał:

A8 ma analogowy przedwzmacniacz i wejście liniowe, lepszą kość DAC, lepsze zasilanie, lepszą część analogową. 

Tak, to idzie wywnioskować z pomiarów ASR, które w A8 są o pici kłaczek lepsze od A6, że DAC, zasilanie, analog, drabinka R2R są lepsze... Teraz pozostaje kwestia, czy słyszalnie, a nie tylko mierzalnie?
Funkcja bardzo okrojonego przedwzmacniacza to chyba za mało żeby 2.5 raza ewentualnie przepłacić, dlatego głownie mi się rozchodzi o jakość automatu DSP 🙂

 

 

Edytowane przez pit80

@pit80 wcześniej miałem Arcama SA30 i tam był Dirac, który bardzo mi pomagał, jak sprzęt stał na innej krótszej ścianie. Występował mod na basie, akurat w miejscu odsłuchowym. Brakowało bardzo właśnie tego basu i wtedy Dirac mocno pomógł.

Ale gdy przestawiłem sprzęt na innej -dłuższej ścianie i ustawiłem w trójkącie równobocznym, tych problemów z basem już nie ma.

Dirac w tym ułozeniu sprzętu i miejsca odsłuchowego nic nie pomagał bo praktycznie nie miał czego porawiać. Nawet bez adaptacji akustycznej, jest bardzo ok. Dużą rolę tu odgrywa i miękka chropowata tapeta z tyłu za kolumnami, a wyżej i na innych ścianach dużo obrazów. Na obu ścianach gruba aksamitna zasłona. Duży narożnik z takiego materiału pomiędzy zamszem a aksamitem, na którym jest ustawionych bardzo dużo różnych grubych poduch zasłaniających miejsca odbić.

Gdy robiliśmy Diraca to kolega zrobił pomiar pogłosu i wyszło około 0,390s.

Dlatego pozbyłem się Arcama bo Dirac nie był mi potrzebny, a znalazłem wzmaka grającego dużo lepiej od SA30.

Sam nie testowałem przedwzmacniaczy i daców, ale iiWi w swoim filmie o A8, wspominał że przedwzmacniacz jest taki sobie. On go określał jako niezły przedwzmacniacz w zakresie cen do 500 euro.A daca z A8 uznał za gorszego od Gustarda R26.

Qudral Aurum A9, Eversolo DMP A 8 ,Canton Reference 8K, Taga PC 7000, Neotech NES 3004mk2

8 minut temu, NRK napisał:

No i musi non stop coś kupować. 💲

Raczej muszą wciąż coś sprzedawać, bo takie dobre teraz są te audio rupiecie, że po miesiącu mam zwykle ochotę pozbyć się tego - a im było droższe tym większe rozczarowanie. 

Naprawdę nie można czegoś dobrze zaprojektować tylko bubel za bublem wypuszczać?

Ostatnio drażnią mnie przyciski "Power". Nosz do Q... nędzy! Serio trzeba takie gówno montować? W listwie zasilającej mam lepszy przycisk od tego we wzmacniaczu a przycisk w odtwarzaczu jest jak z chińskiej zabawki... OK. Może jednak w zabawce jest lepszy. 

Tylko Gustard stanął na wysokości zadania. Może i ciężko chodzi ten przełącznik, ale czuć że jest solidny. Ten drugi wirtualny "power" na froncie też działa dobrze.

@treinerek Arcam SA30 jest gorszy nawet od Unison Research Simple Italy, a to już jest prawdziwy wyczyn 😀

@Gargan ty akurat o Arcamie SA30 to nie powinieneś się wypowiadać.

Znamy twoje zdanie na jego temat, i wiele osób , po za tymi początkowymi problemami z aktualizacją nie miało z nim problemów, a Dirac im bardzo pomagał.

Bardzo dziwne , że u ciebie akurat szkodził.

Po prostu nie umiałeś się z nim dogadać.

Ale dalej Arcam SA30 jest bardzo poszukiwany  na portalach ogłoszeniowych i schodzi na pniu, jeśli ma realną cenę.

Gdyby było tak jak ty uważasz to tak by nie było.

A co do Simply Italy, to znam paru bardzo zadowolonych właścicieli, więc nie wybrzydzaj.

Edytowane przez treinerek

Qudral Aurum A9, Eversolo DMP A 8 ,Canton Reference 8K, Taga PC 7000, Neotech NES 3004mk2

@treinerek ludzie żrą rakotwórcze odpady produkcyjne dla niepoznaki nazwane jedzeniem, a Ty się spodziewasz, że będą koneserami technologii audio?

Te początkowe problemy trwały latami. Prawdopodobnie nadal trwają, bo kiedy była ostatnia aktualizacja tego złomu? Ze 2 lata temu? A ta straszna aplikacja na telefon to chyba nigdy nie była poprawiana. Dirac to już zupełnie inny temat.

Realna cena tego czegoś nie powinna przekroczyć 5k a nie 13k. 

Uwielbiam takie paplanie:

Był świetny tak bardzo, że aż się go pozbyłem, a cudowny Dirac w najlepszym razie nic nie wnosi, bo bez niego ten wzmacniacz gra gorzej od innych bez Dirac. Ważne, że się dobrze sprzedaje. Nie trzeba z nim się bujać latami po OLX.

@Gargan daruj już sobie te oczernianie bo twoje nietrafione o nim zdanie już znamy.

Jeśli ty dałeś 13tys zł to nie będę określał kim jesteś, ale pewnie wiesz o kogo mi chodzi.

Ja kupiłem 3 miesięcznego za 6300zł, a z 10 osobom załatwiłem nówki z salonu za 7500zl, tyle też kosztował mój , gdy kupował go pierwszy właściciel.

Qudral Aurum A9, Eversolo DMP A 8 ,Canton Reference 8K, Taga PC 7000, Neotech NES 3004mk2

7 minut temu, Gargan napisał:

Te początkowe problemy trwały latami. Prawdopodobnie nadal trwają,

Jakie problemy ? Nie zauważyłem. Tidal Connect działa. Roon działa. DIRAC robi robotę. W czym problem ?

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

W dniu 12.02.2025 o 07:50, Piotr Sonido napisał:

Wszyscy czekają na wariant tego samego ale właśnie w roli czystego transportu.

A to jest w jakiś sposób potwierdzone czy wszyscy czekają, bo czekają?

?👈

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.