Skocz do zawartości
IGNORED

Adam kilka problemow i niedomowien

Goonie

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, bardzo sie ciesze ze tu trafilem, bardzo dobre forum :)

jestem nowicjuszem i mam problemy...kilka informacji znalazlem w innych tematach oto pozotale pytania bez odpowiedzi

Mam Adama pierwszy problem to sparciala gumka ,ta miedzy glowka a ramieniem,,, co mam zrobic??? ona jest niezbedna?

Adama chcialempodlaczyc pod Amatora 2 unitry, czy to dobry pomysl, czy dzwiek bedzie ok?? (chce zrobic zestawik do pokoju, nic DJ tylko przyjemne sluchanko ;) ) hihi

druga sprawa to to czy potrzebuje czegos takiego jak przdwzmacniacz do zestawu Adam i Unitra amator 2

kolejna rzecz to odwazniczki na koncu ramienia... kurde belek mam problem z tym :) jak to ustawic

i po co jest pokretlo 1234 kolo nich???

kolejna sprawa znacie miejsca z uzywanymi plytami w Zielonej gorze, Gorzowie lub poznaniu ???

dziekuje pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/18115-adam-kilka-problemow-i-niedomowien/
Gość G.Mark

(Konto usunięte)

Mam Adama pierwszy problem to sparciala gumka ,ta miedzy glowka a ramieniem,,, co mam zrobic??? ona jest

niezbedna?

Ta gumka powinna tam być.

Adama chcialem podlaczyc pod Amatora 2 unitry, czy to dobry pomysl, czy dzwiek bedzie ok?? (chce zrobic zestawik do pokoju, nic DJ tylko przyjemne sluchanko ;) ) hihi

"Adam" jest wyposażony we wkładkę dynamiczną typu MM, która wymaga aby wzmacniacz posiadał wejście gramofonowe o dużej czułości i korekcję charakterystyki częstotliwościowej według krzywej RIAA.

Niestety amplituner "Amator 2" takiego wejścia nie posiada. Dlatego pomiędzy wyjście gramofonu a wejście amplitunera należy włączyć przedwzmacniacz gramofonowy.

druga sprawa to to czy potrzebuje czegos takiego jak przdwzmacniacz do zestawu Adam i Unitra amator 2

Patrz wyżej.

kolejna rzecz to odwazniczki na koncu ramienia... kurde belek mam problem z tym :) jak to ustawic

i po co jest pokretlo 1234 kolo nich???