Skocz do zawartości
IGNORED

monitory na vifie pl18 i ss 9300

sizaru

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem czy bawić się w strojenie tych głośników i kombinację na temat najlepszego wykorzystania ich czy poprostu je opchnąć .jest to projekt akkusa szczerze mówiąc to jest do d...... praktycznie nie ma średnicy bas jest na przeciętnym poziomie .pisałem do akkusa i akustuka i esy ale pomocy nie otrzymałem.sam w domowych warunkach nie jestem w stanie zestroic tuch głośników . proszę o pomoc w sprawie tej kombinacji głośników.podaję schemat zwrotnicy i obudowy

https://www.audiostereo.pl/topic/18328-monitory-na-vifie-pl18-i-ss-9300/

Ja tam nie znam się ale jak chciałem kupić Vifę PL to mnie prawie pogryźli bo nie ma ponoć średnicy, to samo z SS 9300 jest ponoć kiepski za tą kasę ;) Potwierdza się to z Twoich obserwacji... Kupiłem więc XT18WH i D25AG i jest super!!!

Sprzedaj! Oba są mocno przewartościowane. PL18 jest kiepska na srodku, a na basie po japońsku czyli "jako tako" a SS9300 powinien kosztować 30% ceny nominalnej. Wtedy mógłby stanąć w szranki z tonsilem za 50 zł, i nie wiem który by wygrał....

AkustyK'a sobie odpuść, tylko wciska kit i kity.

jest tak nie znamy się na tych rzeczach a wciskają nam kit .jak pisałem do akkusa czy akustyka to ten projeky był super . a teraz mówią mi że był to niewypał .może ktoś pomoże mi jeszcze coś z tych głośników wykrzesać .

E tam, nie jest tragicznie. Vifa PL ma bardzo dobry bas, ale tylko bas. Trzeba ją tylko dobrze zestroić. SS 9300 nie jest taki zły, tylko za drogi. To czego Ci potrzeba, to dobra średniotonówka i wykonanie układu trójdrożnego, ale to znacznie trudniejsze niż układy dwudrożne, nawet dla doświadczonego konstruktora. Więc albo sprzedaj przynajmniej woofery i kup inne głośniki, albo zdecyduj się na trójdrożne.

znalazłem schemat zwrotnicy solena na ss9300.vifa pl18 jest calkowicie inna niż ta od akustyka

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.