Skocz do zawartości
IGNORED

Prośba o radę- Tannoy, Nad i Rotel.

Siggy

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Jestem tutaj nowicjuszem, wczoraj przeczytałem kilkadziesiat tematów na tym forum dotyczących kolumn Tannoy M1 i M2. Dwa lata temu miełm w domu M4 ale musiałem je sprzedac, teraz chciałbym sobie zakupić kolumny tej firmy ale jestem ograniczony finansowo i stać mnie raczej na M2 z rynku wtórnego. Czy do tych kolumn sprawdzi się wzmacniacz Nad 310, czy np lepszy będzie Rotel RA-921 ? Czy może lepiej dorzućić kilkaset zł i kupić Tannoy M 2,5 ( znalazłem w sieci parę za ok. 850 zł ). Mój pokój ma 25 m2. Przepraszam za powielanie wątków ale czas mnie nagli, reasumując: Tannoy M2 czy M2,5 - z Nad-em 310 czy Rotelem Ra-921. A może jakieś alternatywne rozwiązania ? Z góry dziękuję za pomoc.

Jesli chodzi o wzmak to zdecydowanie 310,

co do kolumn, M2 to pewniak w danej cenie, M2,5 nie znam wiec sie nie wypowiadam

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

swego czasu 310-tka napędzała u mnie M5 i nawet grało chociaż zdecydowanie brakowało kontroli basu, trudno się dziwić. M2 nie powinny być żadnym problemem.

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.