Jump to content
IGNORED

serwis audio w kielcach/radomiu/krakowie


Wajman

Recommended Posts

witam. mam drobn (no w sumie nie jestem pewien jaki) problem ze swoim wzmakiem (pioneer a 602r tunningowany przez McGyvera). bylem w 'jakims' serwisie w starachowicach (gdzie aktualnie mieszkam) i niestety powiedziano mi ze 'schematu do tego wzmaka nie posiadam...' (ja go rowniez nie mam). moglby mi ktos doradzic gdzie powinienem sie z tym wzmakiem udac? najlepiej bylo by w radomiu lub kielcach, ostatecznie w kraku.

Link to comment
Share on other sites

witam:)

moze nie na temat...tez jestem ze starachowic..i zastanawia mnie jedno..gdzie jest niby ten serwis w starachowicach:)bo ja to nie mam pojecia komu tam mozna oddac sprzet:))moze byles w dawnym ZuRT-cie??a moze najprosciej bedzie wziasc od McGyvera skan schematu i spowrotem zaniesc tam gdzie byles??ale w sumie wolalbym nie ryzykowac znajac naszych fachowcow..

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

szczerze mowiac nie mam pojecia co sie z nim stalo... bylem na 'zeromskiego' i tylko powiedzialem jaki problem. facet mi powiedzial ze nie posiada schematu, a nawet gdyby mial to nie koniecznie by zdecydowal sie naprawiac... w starachowicach chyba nie ma zadnego serwisu dobrego... z tad moja prosba o rade gdzie sie z tym udac.

ja jestem z poludnia

Link to comment
Share on other sites

Guest discomaniac71

(Konto usunięte)

Wajman wyslalem Ci na maila link do firmy gdzie za jedyne 20zl dostaniesz serwisowke - z reszta poradzi sobie na pewno McGyver wiec o co chodzi?????

Link to comment
Share on other sites

no, znalazlem jakis serwis w radomiu... zobaczymy co sie stalo z tym wzmakiem. sam nie bede nigdy (no moze za kilka lat :P), wiec zakladajac ze bede oddawal wzmak do dobrego serwisu to serwisowk chyba niezbyt mi sie przyda.... tak czy inaczej kupie sobie chyba [:

Link to comment
Share on other sites

no wzmak oddali, i niby naprawiony. problem tylko ze gdzies kabel zasilajacy zgubilem.... :/ czy do wzmaka mozna podlaczyc 'zwykly' kabel od najzwyklejszego magnetofonu, czy musi miec konkretne 'wartosci' ?

pytanie zapewne banalne :P ale dowiedziec sie warto... :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.