Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi





Piasty 240 niestety potrafią się posypać. Wyrób przez lata uważany za niezajeżdżalny.
Ze starszymi nie ma problemu, mam i 240 i 350 na karbonowych obręczach DT i nic się nie dzieje. Rzeczywiście z gwarancją nie ma problemu, Ale całe lata to był kultowy, niezniszczalny wyrób. Po wygaśnięciu patentów konkurencja szybko doszlusowała i nie żądają tak wysokich cen. Mam też koła ztr na novatecach, praktycznie niezniszczalne.


No to zobaczymy jak wytrzymają moje 240ki. Mam, w drugim rowerze, koła na 350tkach. Pojeździmy zobaczymy.

PS. Natomiast wcześniejsze piasty shimano, te jakieś silent, podziałały jeden sezon.


________________
Pozdrawiam GB



Tu są fajne koła w miarę dobrej cenie. Polska firma składa te koła 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Screenshot_2023-05-29-18-07-41-69_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Panowie szukam nowego mtb, osprzęt min. Deore, koła 29, min. podwójny blat, (pojedynczy odpada), rekreacja, żadnych wyścigów. Mój typ to Superior XC889. Aktualnie mam 25-cio letniego Authora Versus na ramie crmo, koła 26' na osprzęcie Deore i kończą się obręcze, byłem w serwisie na regulacji przerzutek i koleś stwierdził, że na ,,0" nie wyreguluje gdyż są zużyte manetki tzw. ,,telewizory''. Nowe podobno jak również obręcze są nieprodukowane i ciężko dostępne. Z uwagi na powyższe rozglądam się za nowym ,,bajkiem". Propozycje mile widziane...

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

8 minut temu, cortes napisał:

Panowie szukam nowego mtb, osprzęt min. Deore, koła 29, min. podwójny blat, (pojedynczy odpada), rekreacja, żadnych wyścigów. Mój typ to Superior XC889. Aktualnie mam 25-cio letniego Authora Versus na ramie crmo, koła 26' na osprzęcie Deore i kończą się obręcze, byłem w serwisie na regulacji przerzutek i koleś stwierdził, że na ,,0" nie wyreguluje gdyż są zużyte manetki tzw. ,,telewizory''. Nowe podobno jak również obręcze są nieprodukowane i ciężko dostępne. Z uwagi na powyższe rozglądam się za nowym ,,bajkiem". Propozycje mile widziane...

ja jak bym miał brać mtb teraz to zastanawiałbym się nad ROWER MERIDA BIG.NINE 500 LITE BLUE/BLACK 2023 - bardzo fajny amortyzator, 2x11 deore -  cena ponad 5 tysięcy 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Teraz, Szkice napisał:

ja jak bym miał brać mtb teraz to zastanawiałbym się nad ROWER MERIDA BIG.NINE 500 LITE BLUE/BLACK 2023 - bardzo fajny amortyzator, 2x11 deore -  cena ponad 5 tysięcy 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ceny poszło mocno w górę ten rower w 2018 roku kosztowałby koło 4 tysięcy 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
20 minut temu, cortes napisał:

Superior XC889.

Paczę na ich ebajki. Ceny z d***. Nie Bosch, tylko Shimano i bateria zaledwie 500-ka. Nie warto.

Co do analogów to nie pomogę, bo się nie znam. Ale ich ebajki mają ceny zupełnie bez sensu.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

12 minut temu, il Dottore napisał:

Co do analogów to nie pomogę, bo się nie znam. Ale ich ebajki mają ceny zupełnie bez sensu.

Ogólnie teraz ceny są bez sensu. Rowery podrożały w stosunku do ubiegłego roku pomiędzy 1000 zł a 1500 zł (w Polsce). Nie wiem jak w IRL.

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

Ceny poszło mocno w górę ten rower w 2018 roku kosztowałby koło 4 tysięcy 
Pytanie czy to ten sam rower co w 2018r, choć fakt, że ceny poszybowały. Mam tą Meridę kupioną miesiąc temu, wszystko w niej jest spoko poza hamulcami które kiedyś zmienię. No ale ja nie mam wielkich wymagań.

Sent from my SM-S911B using Tapatalk

Przerzutka przyszła i ch*j sprzęgło zablokowane i muszę odsyłać z powrotem i znów tydzień w plecy z rowerem. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W jednym serwisie nie dał rady założyć bo wózek się nie ruszał w drugim mówili że sprzęgło przyblokowane czy coś.

 

Przychodzę do domu wpisuję frazę: sprzęgło zablokowane sram i tam tym napisał że trzeba większej siły użyć i poszło ale ciekawe czy coś tam nie za mocno skręcone jest

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Najlepszy serwis to swój własny. Rower to nie rocket science. Nie wiem jak SRAM ale Shimano ma dobre instrukcje montażu i ustawień.
Zawieszanie, to bardziej skomplikowane, to już science, może nie rocket. Do niektórych bez specjalnych narzędzi i pompy próżniowej nie dasz rady.

________________
Pozdrawiam GB

4 godziny temu, xajas napisał:

A, ok, czyli „normalna“ a nie „prozniowa“. Juz sie zastanawialem, gdzie co chcesz wysysac

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Ale taka to chyba kazdy ma i co pewien czas dopompowuje

Nienie. Jak trzeba złożyć, to pompa potrzebna jest. Mało kto rozkłada i składa oczywiście. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

10 minut temu, GB napisał:

Ja nie mam. W takim razie następny dumper wyślę do Ciebie na serwis.

________________
Pozdrawiam GB
 

Czyli chcesZ powiedzieć swojemu damperowi: " żegnaj, idziesZ na złom"

Czyli chcesZ powiedzieć swojemu damperowi: " żegnaj, idziesZ na złom"
No gdzie tam. Myślałem, że jak masz sprzęt to ogarniesz dampera. W moim przypadku, to być, albo nie być. Nie chcę sobie wyobrazić, co by się stało, gdyby zawiódł podczas skoku.

________________
Pozdrawiam GB

Gość

(Konto usunięte)
No gdzie tam. Myślałem, że jak masz sprzęt to ogarniesz dampera. W moim przypadku, to być, albo nie być. Nie chcę sobie wyobrazić, co by się stało, gdyby zawiódł podczas skoku.

________________
Pozdrawiam GB


Dzieki, teraz kapuje.
Jak czesto to powtarzacie?
To zależy od tego jak mocno eksploatowany jest rower. Ale olej w amortyzatorze dobrze wymienić, co rok, ewentualnie jak mniej eksploatowany co 2 lata. Do tego dochodzi zestaw uszczelek.

I można latać.

________________
Pozdrawiam GB


Bywa. Ja przed każdą jazdą oglądam to. Daj do myślenia.



________________
Pozdrawiam GB

Zliczyłem dane z liczników obu rowerów i 1500 km w tym sezonie przejechane. Szkoda , że nie da się codziennie, ale wiek i dłuższy okres regeneracji z tym związany daje znać o sobie. Wczoraj późnym popołudniem MTB w lesie 38 km , a dziś rano wsiadłem na kolarkę . Czułem jazdę z poprzedniego dnia w nogach, a w zasadzie był to 3 dzień z kolei i moją zwyczajową trasę przejechałem ze średnią 2 km niższą niż ostatnio, ale nie to jest najważniejsze tylko radość z jazdy. Poniżej kolejna prosta i krótka definicja szczęścia

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Teraz wypadek a właściwie szczęście ze do niego nie doszło 2 dni temu. Po ostrej jeździe w lesie ( korzenie, doły po traktorach leśnych, małe hopki itp.) zaczęło coś chrupać i stukać w okolicy sterówki. Wróciłem do domu i po zdjęciu kierownicy okazało się , że pękła mocująca śruba kierownicę ze sterówką . Moja to wina i bezmyślność , bo założyłem chiński aluminiowy badziew, tylko z tego powodu ze ładnie czerwono wyglądał. Pomyśleć co byłoby gdyby i druga puściła. Już są zmienione na tytanowe . Zalecam sprawdzać to od czasu do czasu.

fault1.jpg

fault2.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Tyrion.L
wyjaśnienie
3 godziny temu, GB napisał:

To zależy od tego jak mocno eksploatowany jest rower. Ale olej w amortyzatorze dobrze wymienić, co rok, ewentualnie jak mniej eksploatowany co 2 lata. Do tego dochodzi zestaw uszczelek.

I można latać.

________________
Pozdrawiam GB

Bywa. Ja przed każdą jazdą oglądam to. Daj do myślenia.
 

 

bez kasku
________________
Pozdrawiam GB
 

 

 

23 minuty temu, Tyrion.L napisał:

Zliczyłem dane z liczników obu rowerów i 1500 km w tym sezonie przejechane. Szkoda , że nie da się codziennie, ale wiek i dłuższy okres regeneracji z tym związany daje znać o sobie. Wczoraj późnym popołudniem MTB w lesie 38 km , a dziś rano wsiadłem na kolarkę . Czułem jazdę z poprzedniego dnia w nogach i moją zwyczajową trasę przejechałem ze średnią 2 km niższą niż ostatnio, ale nie to jest najważniejsze tylko radość z jazdy. Poniżej kolejna prosta i krótka definicja szczęścia

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

mnie już trzepia bez rowera tydzień 

1 minutę temu, Szkice napisał:

 

mnie już trzepia bez rowera tydzień,m zaraz mnie szczyści

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.