Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawa kombinacja E-Drive z automatyczna skrzynia Pinion

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_6367.jpgIMG_6368.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
54 minuty temu, xajas napisał:

Ciekawa kombinacja E-Drive z automatyczna skrzynia Pinion

Rower ładny. Fox na Kashimie... Pewno droższy w takim wypasie niż mój Mercedes.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

Rynek się rozwija w ciekawym kierunku 3x3 NINE = 250nm @ 554% range:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Teraz, audiostyk napisał:

 Może dlatego, że gripshift. 

ja się z tym nie polubiłem  , zmieniłem na zwykłą manetkę biegów  od alfine 8 , zmiany szybkie i dokładne 

11 godzin temu, il Dottore napisał:

Rower ładny. Fox na Kashimie... Pewno droższy w takim wypasie niż mój Mercedes.

Te wypasione elektryki są jak suv'y - drogie w ch..., świetne do lansu i nigdy nie pojadą w teren.

57 minut temu, Allmr napisał:

Te wypasione elektryki są jak suv'y - drogie w ch..., świetne do lansu i nigdy nie pojadą w teren.

Siostra jak była w Austrii, to mówi że już mało kto analogiem w Alpy przyjeżdża.

"Bits are bits, right? Wrong! 

If you can't hear the difference between cables, DACs, etc. - count yourself lucky. Your audio life is much simpler."

51 minut temu, Allmr napisał:

....przejażdżki w malowniczych okolicznościach przyrody.

.... i do tego na 50-60km calej trasy tylko 2-3km przypadaja na ulice!

Dla mojej szefowej ulica to jest absolutne No-Go!

PS.

Ja tez wole las/teren niz ulice 🙂

2 hours ago, Allmr said:

Te wypasione elektryki są jak suv'y - drogie w ch..., świetne do lansu i nigdy nie pojadą w teren.

Obecnie producenci spijają śmietankę - najwięcej zarabiają na enduro-elektrykach o wyglądzie DH i MC. Świadomie piszę "o wyglądzie", bo nie spotyka się w masowych ofertach rasowych e-DH o skokach 200mm. Wymagania klientów rosną, trzeba ulepszać produkcję i to robią rok po roku. Inna sprawa ile dany producent chce na tym zarobić 😕

Już są rowery - wypasy ze skokami rzędu 170mm , niemniej miłośnicy ekstremalnej jazdy nadal są skazani na rower DH i DIY. Z drugiej strony zwykły rowerzysta - o ile ma taką potrzebę - jest w stanie dzisiaj tak pojechać swoje 60min. na sklepowym rowerze jak 15 lat temu mógł tylko zjazdowiec i to przez zaledwie parę minut. Jest dużo lepiej ale ciągle za drogo - porównanie cena/możliwości rowerowego DIY do ofert sklepowych, te ostatnie powinny mieć ceny pomniejszone co najmniej o połowę, jak nie więcej. (i nadal by zarabiali)

20 minutes ago, xajas said:

tez wole las/teren niz ulice 🙂

Nawet prowadzenie dróg rowerowych przy jezdniach powinno mieć miejsce tylko w wyjątkowych przypadkach gdy mówimy o jeździe dla przyjemności. W miastach trudno (lub za drogo) jest wybudować oddzielną rowerową sieć dróg. Nieźle radzą sobie w tym temacie Duńczycy, Holendrzy i Niemcy. Ci ostatni wybudowali przez pola nawet autostradę tylko dla rowerów.

Gadu , gadu , a wczoraj pękło u mnie 2 tys. km w tym sezonie. Jest dobrze. Na lipiec zaplanowana jest Alpe Adria , ale nie w całości . Na razie zarezerwowałem kwatery. Mam nadzieję , ze pogoda dopisze. 

20 minut temu, xajas napisał:


Nie calkiem rozumiem. Po co w rowerze DOWN HILL elektryk?

Żeby wjechać na górkę 😉 

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

22 minutes ago, xajas said:


Nie calkiem rozumiem. Po co w rasowym rowerze DOWNHILL elektryk?

- żeby móc ze dwa razy szybciej zjechać. Uzależnionym od ryzyka najczęściej aku nie wchodzi w ramę i wiozą na plecach, a kabelek 10AWG - jak wiązanie narciarskie - ma się odłączyć przy ewentualnym upadku

Te wypasione elektryki są jak suv'y - drogie w ch..., świetne do lansu i nigdy nie pojadą w teren.
Jechałeś kiedyś elektrykiem enduro nie po asfalcie a w lesie po ścieżkach enduro?

Czy może Ci się tylko tak wydaje - że to rower do lansu?

W kwestii ceny zgodzę się z Tobą, ale ta jest równie tragiczna w przypadku innych xc, trailowych, enduro nie napędzanych elektrycznie rowerów.

Co do lansu napiszę tak: tyż prawda, że gówno prawda.

Do lansu może kupują niektórzy i jeżdżą nimi po mieście. Ale rasowe auta 4x4 też kupują kolesie i śmigają nimi po autostradzie. Nie oznacza to, że takie auto to jest tylko do lansu a nie w teren.

Ja używam i elektryka i rower konwencjonalny mtb. Każdy na swoje wady i zalety. Mój elektryk to pełnoprawny enduro, skacze, jedzie po kamieniach i korzeniach jak rasowy endurak, tylko lepiej podjeżdża.

Tak więc nie wydawałbym takich kategorycznych osądów. Czasami skacze mi się lepiej elektrykiem niż klasykiem, jest bardziej stabilny w zakrętach tylko czasami gorzej go zatrzymać bo masa około 10kg wyższa od zwykłego.

Tu parę fot jak jeździ elektryk.


c92e875fe644422e5438bfb3ed01e076.jpg74ed5d1cb976efe575f345b76bc13f42.jpg113914f06e489dd2c9cd90cd7f35d00c.jpg3b23d5754eb92ea9f8b0c94a1a53dfd1.jpga0264b274d596058d397f6c8d5d16b30.jpg

________________
Pozdrawiam GB

Nawet prowadzenie dróg rowerowych przy jezdniach powinno mieć miejsce tylko w wyjątkowych przypadkach gdy mówimy o jeździe dla przyjemności. W miastach trudno (lub za drogo) jest wybudować oddzielną rowerową sieć dróg. Nieźle radzą sobie w tym temacie Duńczycy, Holendrzy i Niemcy. Ci ostatni wybudowali przez pola nawet autostradę tylko dla rowerów.
Wydaje mi się, że rowery DH to taki bardzo niszowy produkt w segmęcie rowerów mtb. Ilu ludzi, cywilnych jeździ typowo DH - to są już zajawkowi-pasjonaci takiej jazdy lub zawodowcy. Wydaje mi się, że ten niszowy rynek powoduje, że jest ich mało w sprzedaży.

Poza tym rower enduro jest nadziej uniwersalny, można na nim podjeżdżać, co w przypadku dh nie jest możliwe, czyli skazany jesteś na bike parki z wyciągami lub wywożeniem pod górę autami.

PS.
Ja nie słyszałem o rowerze DH elektrycznym, ale może jest takie cudo na rynku, kto wie. O elektrykach enduro a i owszem, sam mam takiego.

________________
Pozdrawiam GB

1 minute ago, Szkice said:

Dh to typowe zjazdowki na polamanie karku więc tu silnik by tylko ograniczał płyną jazdę w dół 

Jest wprost przeciwnie: e-silnik przyśpiesza i upłynnia jazdę, bo ten nasz daje średnio 200 parę wattów

Dh to typowe zjazdowki na polamanie karku więc tu silnik by tylko ograniczał płyną jazdę w dół 
W sumie tak, ale czasami w dh dokręcają, aby zwiększyć prędkość przejazdu na bardziej płaskich sekcjach lub kiedy teren jest trochę pod górkę. Taki elektryk byłby świetny do tych sekcji.

PS.
Ten w.w pinion ze skrzynią biegów w silniku elektrycznym z przodu to rower enduro a nie DH. Oglądałem o nim program, to co jest fajne to możliwość zmiany przełożenia bez pedałowania, pozbycie się przerzutki z tyłu i przeniesienie ciężaru na środek roweru, co wpływa na stabilność, pozbycie się maintenesu i wymiany napędu i zastosowanie automatycznej skrzyni biegów, która dostosowuje przełożenie do terenu. Dla mnie to bardzo ciekawa alternatywa.

Chętnie bym potestował.

________________
Pozdrawiam GB

Teraz, GB napisał:

W sumie tak, ale czasami w dh dokręcają, aby zwiększyć prędkość przejazdu na bardziej płaskich sekcjach lub kiedy teren jest trochę pod górkę. Taki elektryk byłby świetny do tych sekcji.

PS.
Ten w.w pinion ze skrzynią biegów w silniku elektrycznym z przodu to rower enduro a nie DH. Oglądałem o nim program, to co jest fajne to możliwość zmiany przełożenia bez pedałowania, pozbycie się przerzutki z tyłu i przeniesienie ciężaru na środek roweru, co wpływa na stabilność, pozbycie się maintenesu i wymiany napędu i zastosowanie automatycznej skrzyni biegów, która dostosowuje przełożenie do terenu. Dla mnie to bardzo ciekawa alternatywa.

Chętnie bym potestował.

________________
Pozdrawiam GB
 

No tak ale dopłacać kilka tysi by przejechać jakąś sekcję szybciej... Zresztą dla takich pasjonatów to sama radość się zmęczyć pod górkę czy na płaskim dokręcic

No tak ale dopłacać kilka tysi by przejechać jakąś sekcję szybciej... Zresztą dla takich pasjonatów to sama radość się zmęczyć pod górkę czy na płaskim dokręcic
Wiesz są gusta i guściki. Ja nie widzę sensownego zastosowania ebika w dh w enduro, to co innego. Są już zawody enduro na ebikach.

________________
Pozdrawiam GB

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.