Skocz do zawartości
IGNORED

Zmiana autka


jozwa maryn

Rekomendowane odpowiedzi

>>Frank

 

ja wiem, że motor do takiego kolosa to za mały... ale w to nie wnikam. Moim celem było pokazanie, że można znaleźć Merca w dobrym stanie za dobrą cenę. Na giełdzie takich Mesiów jest od groma. Taka aukcja jak ebay.de nie pokazuje wszystkiego. Zawsze można trochę poprzebierać...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566284
Udostępnij na innych stronach

>>>tomek7776

 

powiedz proszę (jeśli to nie tajemnica) po czym poznałeś po zdjęciach (KONKRETNIE) że ma cofnięty licznik? Może uda Ci się nawet powiedzieć jeszcze o ile...? Ja rozumiem że widzisz rocznik '92 i te 123tyś przebiegu i to Ci za bardzo chyba nie leży. Trudno uwierzyć?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566289
Udostępnij na innych stronach

>>tomek7776

 

pewnie że nie istotne o ile km cofnięty licznik. Tylko skąd "odczytać" że w ogóle cofnięty po zdjęciach?! Ja Ci powiem tak... niecofnięty (strzelam) albo cofnięty ot tak ze 70.000km. Co Ty na to? Warto czy nie warto? Z tego co widać po zdjęciach to Ci powiem że środek zadbany - tapicerka nie jest powycierana (jeden z dowodów na to że auto nie ma dużego przebiegu). Widać że klient dbał o samochód - żadnych większych uszkodzeń nadwozia/wnętrza nie widać. Tyle ja widzę ze zdjęć. Żeby dowiedzieć się reszty musiałbym co nieco wymacać i posłuchać, puknąć gdzieniegdzie.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566304
Udostępnij na innych stronach

ja tam bym pomyslal o audi - blacharka i ogolne wykonanie na wysokim poziomie ( blacha solidnie cynkowana - mozna powiedziec wieczna) silniki diesla w miare oszczedne, benzyna juz nie tak bardzo - bardzo ladne sa 80 coupe - niestety juz troche stare - ale duzo z nich w super stanie

 

jadyny mankament audi to slabe przednie zawieszenie ( w A4 strasznie drogie )

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566342
Udostępnij na innych stronach

92 rok i 123 tysiace, no to trzeba byc bardzo naiwnym zeby w to uwierzyc, takie samochody wogole nie sa oglaszane tylko na pniu schodza po znajomosci z szefem salonu...takie merole potrafia miec po 1/2 miliona km na liczniku, znajomy ma na taksowce mercedesa z trzylitrowym dieslem i drugi milion w tym roku zaczal krecic...samochod z niewysilonym dieslem rzeczywiscie osiagnie taki przebieg, ale facet zna woz na wylot, duzo napraw wykonuje sam i jest to jego narzedzie pracy...

 

jozwa

bierz volvo 850, nie bedziesz zalowal, klasa samochod, łepki tym nie jezdza , ani salaciarze...

Home is where the needle marks try to heal my broken heart...

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566348
Udostępnij na innych stronach

Tomek jako zawodowiec ma generalnie rację. Im starsze auto tym większa szansa wejścia na minę i tym bardziej trzeba sprawdzić bo więcej niespodzianek kryje. Mercedes 124 diesel to straszliwa krowa rzeczywiście.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566421
Udostępnij na innych stronach

"Dopieszczone" >=10-letnie auto to mit. Samochód z przebiegiem ponad 200 tys po 2 lub 3 właścicielu składa się w połowie z samych zamienników o nieznanej jakości. Albo trzeba się naprawdę znać albo przegląd, co chyba kosztuje z 200 zł, więc warto. Kolega poszukując RAV4 wybrał dopiero 5 czy 6 sztukę. Osobiście szukałbym czegoś mniejszego i młodszego, rzędu 5-6 lat.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566425
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tylko logo "Magazynu Hi-Fi" na drzwiach i nikt naczelnemu nie podskoczy...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566436
Udostępnij na innych stronach

>>Zbig

 

to w takim razie (bez urazy) ja mam mit przed domem... Golf2 1.6 benzyna '87 i 180 tyś przebiegu. Ba powiem więcej 10 lat temu miał 135 tyś. I co Ty na to? No mit... Jednak nie wszyscy jeżdżą wszystkimi autami tak sporo. Jak się ma kilka samochodów to przebiegi się rozkładają. NIC NA OKO !!

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566444
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

"Jeszcze tylko logo "Magazynu Hi-Fi" na drzwiach i nikt naczelnemu nie podskoczy..."

 

Tak, szeregowy redaktor za kierownicą, obok sekretarka, głębiej siedzi Condi Rice z teczką zawierającą korekty. Żyć nie umierać.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566465
Udostępnij na innych stronach

Może być też model do specjalnych poruczeń - np. do przewozu dużych kolumn. Mały przebieg gwarantowany :-)))

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566488
Udostępnij na innych stronach

jozwa

pamiętaj o zasadach podaży i popytu - w polsce niemieckie samochody są bardzo popularne co powoduje, że są drogie jak na swój wiek.

Pomyśl o francuzach, które nie są wcale awaryjne i drogie w utrzymaniu. Polecam Peugeota 406 lub Citroena Xantię Mk II

 

ładna xantia

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

 

na XM'a na pewno nie dasz sie przekonać ?? :)

 

 

 

 

jeżeli chcesz sprawdzić hydro zawieszenie to:

1. ustawiasz samochód w najwyższej pozycji i kiedy już się podniósł przesuwasz dzwignię na sam dół - jeżeli opada płynnie, bez żadnych zacięć to ok.

2. to samo tylko w drugą stronę (nie naciskaj hamulca) - powinien najpierw podnieść się przód a potem tył.

3. na włączonym silniku i pozycji "do jazdy" stajesz obok lewego przedniego koła - liczysz czas między metalicznymi sykami (zawór regulujący ciśnienie w układzie - jak usłyszysz to na pewno rozpoznasz) powinno być ok 20 sekund

 

jak wszystko jest ok to będziesz zadowolony z komfortu, hamulców :) oraz bezawaryjności...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566490
Udostępnij na innych stronach

Jak to mowia sa samochody i jest BMW. Jesli juz brac to tylko BMW w benzynie albo Merca w dieslu. Reszta marek to kopie ;) hehe

 

Powaznie to naprawde ja bym bral BMW np 525i z 91/93 ew diesla TDS

 

Wszelkie wynalazki z zawieszaniemi pompowanymi to pakowanie sie w powazne klopoty! Jeden amort potrafi kosztowac 1300/1500 zl ! Francuzy trudne sa w servisowaniu. Do japoncow czasami nie ma zamiennikow i trzeba pakowac oryginaly. Duzo by mona bylo pisac. Jak bym mial 15 tys to bym sie zastanowil nad

 

 

1. BMW 5

2. BMW 3

3. VW Passat

4. Merc tylko w dieslu

5. Ford Mondeo 2.0/2.5 Sedan ew Combi - Mam combi 1.8 TD i uwazam ze to bardzo dobry samochod jak sie o niego dba i wymienia czesci. Potrzebuje takiego samego dbania jak BMW. Ale odwdziecza sie! 1.8TD pali mi w miescie 7 l przy calkiem dynamicznej jedzie. W trasie do 120 km/h dwie osoby pali mi 6.5! To naprwde dobry wnik jak na takie duze auto i niezbyt chwalony silnik.

 

Volvo - Nie mam zdania. Napewno dobre. Wkoncu to Volvo ale wyglada jak trumna. Szczegolnie Combi.

 

 

Obecnie zaczynam zbierac kase na swoje marzenie. BMW 730i v8 manual:P Planuje kupic na poczatku nastepnego roku. Albo model E32 albo jak mi sie poszczesci z kasa to E38.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566519
Udostępnij na innych stronach

Można powiedzieć , że vintage ... ale z motorem 2,4TD (VW L-tec) nie do zajechania. Mój mimo 16 roku sprawuje się dzielnie, automat to rewelacja , klima również działa świetnie. Można takie coś wyrwać za śmieszne pieniądze. Bezpieczeństwo rzecz ważna ... ale o tym nie trzeba tu wspominać.

 

Nowsze modele jak najbardziej (900,850, V70) - te dwie ostatnie serie mają napęd damski :-).

 

Jednakowoż seria 900 to ostatnie prawdziwe Volvo - znający temat wiedzą... :-)

 

>młody2

TDS'y z motorem 2,5 to dosyć wadliwe stwory , jeśli nie mamy pewności że motor nie był przegrzany to należy uważać - można wymienić cały blok, szlif głowicy nie pomaga :-(

 

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

PUNKS NOT DEAD ' ... analogowo w cyfrowym świecie ... '

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566531
Udostępnij na innych stronach

młody:

 

nie wiem skąd wziąłeś te ceny?? może pytałeś się w serwisie o części do c6?? :)

remont CAŁEGO zawiesznia w xm'ie robisz za 800-1000...

 

a BMW to kompletne burakowozy... ostatnio widziałem jak jakiś rolnik wióżł 520 z początku lat 90 plony rolne na targ... hahaha... tu pasuje dokładnie to określenie.

 

już faktycznie lepiej brać to Volvo... łądne jest i mozna do niego ubrać garnitur a nie tylko dres z czterema paskami

 

PS. kiedyś też fascynowałem się beemkami, ale potem poszedłem do szkoły średniej i mi przeszło :)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/26995-zmiana-autka/page/3/#findComment-566589
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.