Skocz do zawartości
IGNORED

technics sl ps7 kontra HD 970

Polopol

Rekomendowane odpowiedzi

witam

do tej pory używałem cd technicsa sl pls7 i byłem z niego bardzo zadowolony. W chwili obecnej chcę go wymienić na HD970, zec względów "estetycznych", aby komponował się z resztą komponentów i generalnie wystrojem pokoju, bowiem nie jestem audiofilem i oprócz muzyki, bardzo liczy się dla mnie wygląd w pokoju. Z tego co widziałem na forum, to ludzie chwalą technicsa, a tak średnio harmana. CZy jest ktoś, kto miał okazję słuchać obu sprzetów, lub miał coś na ten temat do powiedzenia? Z góry dzieki za pomoc. Z góry mówię, że mam świadomość, ze tej cenie pewnie kupię coś lepszego lub z SH, ale zależy mi konkretnie na HK.

Dziękuje za wszelką pomoc

https://www.audiostereo.pl/topic/30659-technics-sl-ps7-kontra-hd-970/

Jeszcze jedna sprawa - znajomi polecają by zamiast CD kupić odtwarzacz DVD np DVD 23 lub DVD 37, gdyż różnicy w dźwięku nie odczuję, a od razu bęe mógł inne formaty odtwarzać i zrezygnować z dodatkowego odtwarzacza DVD. CZy faktycznie jakość dźwięku DVD nie bedzie gorsza w stosunku do CD? Mam na myśli łyty CD Audio.

Ten Technics jest i tak lepszy od całej tej serii sl pgxxx ale mając do wyboru Technics- Harman wybrałbym w ciemno Harmana a najlepiej coś ze starszej serii 75XX lub wyżej ale żadko pojawiają sie na allegro (ale w dobrej cenie za to:). Nie znam HD970 ale w ciemno podejrzewam że jest o niebo lepszy od ps7.

W muzyke z dvd nawet nie wchodz bo to strata czasu. Nawet Technics będzie lepszy.

Pozdrawiam

dzięki za info. O dvd już nawet nie myślę, bo ma to służyć w 95% do słuchania muzyki.

Skoro harman taki dobry, a ja byłem zadowolony z technicsa, to znaczy, że mi się spodoba.