Skocz do zawartości
IGNORED

Cyknięcia po dotknięciu klocków ???

raudio81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

co jest grane ? nie wiem, może tak iskrzy pomiędzy moim nowym zestawem a moją zadowoloną osobą ;) ale za każdym razem jak zmieniam płytkę (dotykam cd) - mam lekkie pyknięcie - poza odczuciem na palcu słychać to w kolumnach (delikatnie) - to samo jak ręcznie zmieniam głośność na wzmaku...(aha - i nie ma tego cały czas - po jednym cyknięciu trzeba odczekać jakiś czas)

nie znam się na elektryce ...powiem tyle, że sprzęt jest podłączony kablami przez listwę DIY za 350 (taką samą ma np. Pilot i nie ma tego zjawiska) - wszyskto uziemione.... nowa instalacja bo nowy blok, żadnego przygasania świateł itp. wcześniej tego nie było ...

gdzie szukać winnego ;) i czy to groźne dla sprzętu zjawisko ? pozdr.

Dokładnie. Nie szurasz przypadkiem kapciami po dywanie? ;)

Once a CD or download is converted to FLAC, the only way you can achieve the superior sound of WAV files is to go back to the original CD or source for a new rip or WAV download. - "The Absolute Sound" - Charles Zeilig, Ph.D., and Jay Clawson

..i wszystko jasne,elektrostatyczne ( o ile pamiętam ) figle;)... gdyby nie jedno ale ;) - zmienił się tylko wzmak i kolumny,doszła listwa a wcześniej tego nie było.... beznadziejna wykładzina dywanowa (z punktu widzenia wytłumienia znowu jednak niezastąpiona za te pieniądze ) pozostawiająca włoski też się nie zmieniła..

dlatego mnie to zastanawia ;)

aha - klapki te same ;))

mozesz sie takze elektryzowac np. od sofy, zalezy z czego ma obicie. Ja mam sofe z tkaniny o nazwie bamara (odmiana alcantary) i niestety po wstaniu i dotknieciu czegokolwiek metalowego widac i czuc iskre. Ten efekt wystepuje zwlaszcza w zimie, kiedy wilgotnosc powietrza w mieszkaniu spada ponizej okolo 40%, bo dziala centralne ogrzewanie i wysusza powietrze. Wtedy ladunki elektrostatyczne powstaja latwiej. U mnie pomogl nawizacz (byle nie ultradzwiekowy, bo bedziesz mial wszedzie bialy pyl)