Skocz do zawartości
IGNORED

obite rogi---czy jest na to rada?

AlexCross

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników.

Zwracam się z prośbą o podzielenie się ze mną informacjami na temat radzenia sobie z obitymi rogami kolumn..

Niestety moje paradigmy 3v3 miały mały wypadek, który zaowocował tym, co widać na zdjęciu..

Teraz wygląda to bardzo niestetycznie i bardzo mnie irytuje, bo lubię mieć wszystko dopracowane...

Czy możliwe jest wyprostowanie kantów np. u stolarza? Nie jestem w ogóle w temacie, nigdy nie musiałem się tym interesować, więc jestem zielony....

Byłbym wdzięczy za pomoc...Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-10724-100009655 1182605704_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/34324-obite-rogi-czy-jest-na-to-rada/

AlexCross, Skibus,

o ile tylko okleina jest uszkodzona, ale jak skrzynka uległa rozszczelnieniu, to już gorzej. moim zdaniem ta druga fotka nie wróży dobrze; to już jakiś stolarz musi obejrzeć, albo... jakiś konstruktor kolumn DIY ;-)

x.

A nie wiem, ja się raczej nie podejmuję takich rzeczy. Okleinę trzeba wymienić w zasadzie na całej skrzynce, a nie tylko na obtłuczonym fragmencie, bo to będzie brzydko wyglądać.

Widząc po skrzynkach, kolumny raczej nie nalezą do droższych a więc ja bym zrobił tak:

Rozciął okleinę i w miejscu uszkodzenia otworzyłbym tę ściankę. Następnie skleił klejem na ściski stolarskie. Pozostałe nierówności wypełnił szpachlą do drzewa a następnie obrobił maszynowo i ręcznie. Po usunięciu szkody całość obudowy wyszpachlowałbym szpachlówką z dodatkiem włókna. Wyszlifował całe obudowy a następnie trysnął lakierem lub farbą w spraju a lepiej z pistoletu akrylem jak do malowania jachtów.