Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie Głosniki i Jaki Amplituner. POMOCY

Rudyy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Na wstepie zaznacze ze jestem zielony gdy chodzi o sprzety, znaczy wiem jakie marki dobre, ale sam zeby cos dobrac to ni :P

chcialbym poprosic was o pomoc. Amplituner 5.1 chce kupic u kolesia na allegro o xywie jamaj , po komentarzach i sprzecie jaki sprzedaje wydaje sie to calkiem rozsadne. Chce wydac na amplituner 400-500 zł mysle ze cos dobrej marki da rade tam upolowac.

Natomiast gorzej z glosnikami, slyszalem ze one w 60-70% odpowiadaja za dzwiek, a nie amplituner. Wiadomo za glosniki chcialbym dac kolo 500-600 zł wiem ze nie duzo, ale czy daloby cos wynalesc? moj pokoj ma ok. 3m x 3m , jakos wielce wyczulony na jakosc tez nie jestem bo jakosc mp3 mi styka (w przeciwienstwie do mojego wujka ktory jest zboczony na punkcie jakosci muzyki i mp3 go drazni) co byscie mi polecili? czy lepiej kupic np. dwie kolumny za 300-400 zł na poczatek i z przyplywem gotowki rozszerzac to o zestaw (kolejne glosniki) czy wpelni w domowym uzyciu, dla zwyklego smiertelnika starcza glosniki KODY albo VKraft.

Z gory dzieki za pomoc:)

ps. slucham muzyki roznej, od czasem jakis łupanek smiesnzych, po rock, ale najczesciej reggae, ska.

Pozdrawiam i czekam na jakas odpowiedz:) moze jakies linki prezentacje:-)

Amplitunery mają na tyle słabe końcówki że ich wpływ na dźwięk jest istotny ( słaba kontrola basu/membran spowodowana niskim współczynnikiem tłumienia ).

Dam Ci dobrą radę - kup wzmacniacz stereo za te 400 PLN a za pozostałe 700 wybierz jakieś porządne monitory ( np. B&W ). Wrażenie w filmach będzie lepsze ( realizm, naturalność dźwięków ) ... o muzyce nawet nie wspominam.

Do kina trzeba porządnie rozmieścić głośniki - praktycznie trzeba mieć pomieszczenie tylko do kina bo upchanie byle jak kolumien w rogach pokoju/sypialni zabije poprawny efekt.