Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  809 członków

Dynaudio Klub
IGNORED

Klub miłośników Dynaudio


Rekomendowane odpowiedzi

audio.com.pl podaje, ze w Gdyni (Albatros) odbywa sie w tym tygodniu prezentacja Focusow 260 ze sprzetem Linna - Majik. Ciekawe jak to zagra, nigdy nie slyszalem jeszcze "dynek" z elektronika Linna.

Jako ciekawostka, strona inżyniera dynaudio:

http://home1.stofanet.dk/cfuttrup/about/about_me.htm

 

Od kilku dni słucham na obniżonym strojeniu bass refleksu, bez wątpienia zyskuje na tym średnica - jest bardziej szczegółowa a brzmienie jako całość mniej nerwowe.

Podobne rozwiązanie jest stosowane w nowych B&W w postaci dołączanego ruloniku z gąbki. Polecam spróbować. Zwróćcie uwagę co się dzieje z charakterystyką przenoszenia:

http://audio.com.pl/testy/bandw-805-diamond:1

Przed zakupem DYNAUDIO:

 

Drogi Kliencie jeśli już zdecydowałeś po odsłuchu że ostatnim kluczowym elementem dla brzmienia twojego systemu będą głośniki Dynaudio zwróć uwagę na kilka bardzo istotnych dla ciebie faktów :

 

Od 2011 roku firma Dynaudio prowadzi selektywną produkcję to znaczy że każda para kolumn posiada numery seryjne przeznaczone dla określonego kraju (dystrybutora)

Sklep w którym chcesz dokonać zakupu powinien posiadać autoryzację producenta oraz gwarancję dystrybutora na terenie Polski firmę ETER AUDIO pełna lista sklepów jest umieszczona na tutejszej na stronie

Głośniki sprowadzone do Polski z innego kraju tracą wszelkie prawa gwarancyjne ,koszty napraw ponosi klient.

Zwracamy szczególną uwagę na oferty sklepów internetowych:

ART SAT - Kraków

RTV MAX - Łódź

Audio Plaza - Poznań

Koris - Poznań

Elektromedia - Bydgoszcz

Zakup w wyżej wymienionych punktach skutkuje utratą praw gwarancyjnych producenta ponieważ głośniki pochodzą z innego kraju , gwarancje które udzielają w.w punkty nie są uznawane przez producenta oraz dystrybutora marki DYNAUDIO na terenie Polski.

Jeśli Sklep przestanie istnieć klient pozostaje sam z produktem bez żadnej gwarancji

 

Aby rozwiązać wszelkie wątpliwości przed zakupem służymy pomocą :

tel. 12 655 75 43 | kom. 602321653

 

 

a mi bajki rtv max wciskało że contury są od polskiego dystrybutora !!!

Focal + Naim

A przecież zgodnie z nową dyrektywą EU aby produkt klasyfikował się do autoryzowanego serwisu na terenie całej EU wystarczy jedynie dowód zakupu bez konieczności wymagania karty gwarancji. I obejmuje wszystkie oryginalne produkty i oczywiście całą EU.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

A co do tego ma Branża?Prawo jest ważne a nie branża i jej zdanie.A co jeśli ktoś kupuje w Polsce a mieszka w Niemczech?Bo tam pracuje i żyje.To jakieś bzdury wymyślone przez dystrybutorów.Każda fabryka musi się zastosować do tego prawa o wolnym handlu i braku granic.Nie chce mi się wierzyć,że Dynaudio podjęło takie kroki.Znaczy to,że w innych krajach są inne ceny?Zdecydowanie?

 

Fakt jest taki,że reklamacje na podstawie Ustawy o Szczególnych Warunkach Sprzedaży rozpatruje zawsze sklep(sprzedający)a zatem jeśli dokonano zakupu w Niemczech powiedzmy,to tam trzeba reklamacje składać.Co innego,gdy reklamacje składamy na podstawie gwarancji a wtedy ważne kto gwarantem jest,jeśli fabryka to serwis w miejscu zamieszkania powinien załatwiać taką reklamacje(naprawe).Przecież każdy serwis ma za naprawy gwarancyjne płacone przez fabryke.

A przecież zgodnie z nową dyrektywą EU aby produkt klasyfikował się do autoryzowanego serwisu na terenie całej EU wystarczy jedynie dowód zakupu bez konieczności wymagania karty gwarancji. I obejmuje wszystkie oryginalne produkty i oczywiście całą EU.

 

Dokladnie tak wlasnie jest

 

Kiedys dzwonilem do Monitor audio bo glosniki zakupilem w polsce a mieszkam w irlandii i powiedzieli mi ze Gwarancja jest na cale EU .

Wiec sadze ze z Dynkami to samo jest.

JVC x5500 | Screen 120' Duronic | AVR Marantz 7012 | Media Players - Apple TV 4K - Zidoo Box z10 + HP 24TB server RAID 10 | Monitor Audio RX 7.1.2 | Sub REL 328 - Stereo - Naim XS + Arcam rPlay +Usher Dancer Mini.  

to dlaczego widzą w tym problem?

http://www.dynaudio.com/pl/

 

co ciekawe informacja pojawiła się zaraz po podniesieniu cen

bo okazało się że np contour 1.4 w rtv max można mieć za 8800 a np w nautiliusie lub innym sklepie z polskiej dystrybucji za 10900

 

różnica jest i pytanie? o co chodzi ? co to za wybieg? lekko zastraszający czy lekko zmuszający do kupowania polskiej dystrybucji po wyższych cenach? może to ktoś rozwikłać?

Focal + Naim

Az zadzwonie jutro do Dynaudio i sie zapytam w koncu tez mam gwarancje i mieszkam w IRE

JVC x5500 | Screen 120' Duronic | AVR Marantz 7012 | Media Players - Apple TV 4K - Zidoo Box z10 + HP 24TB server RAID 10 | Monitor Audio RX 7.1.2 | Sub REL 328 - Stereo - Naim XS + Arcam rPlay +Usher Dancer Mini.  

Telefon nie rozwiąże problemu.Prawo Unijne obowiązuje w całej Unii a nie tylko wyrywkowo i jak kto sobie dopasuje.

Do dupy z takim państwem,Unią państw czy inną opcją,w której prawo jeden ma przestrzegac,inny wedle tego którą nogą wstanie.

 

Głośniki sprowadzone do Polski z innego kraju tracą wszelkie prawa gwarancyjne ,koszty napraw ponosi klient.

 

Totalna bzdura i zbyt daleko idące uogólnienie.

W przypadku wadliwego towaru zgodnie z Dyrektywą 1999/44/EC w pierwszej kolejności odpowiedzialność za wadliwy towar ponosi producent czy sprzedawca. Ten jest zobowiązany do zapoznania się z naszymi roszczeniami. Oczywiście musimy zrobić to na piśmie. Tak więc konsumenta nie interesuje gdzie sprzedawca dokonał zakupu. Jeśli sprzedawca jest przedsiębiorcą ( w związku ze swoją działalnością) ma z tego powodu wobec nas konsumentów zobowiązania ( w przypadku wadliwego sprzętu możemy żądać zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny )Jeśli towar sprzedaje przedsiębiorca konsument albo korzysta z rękojmi albo gwarancji, która jest opcjonalna.

 

Udzielenie gwarancji nie jest obowiązkowe. Jest to możliwość, która może być przyznana konsumentowi... ale nie musi. Takim gwarantem może być producent, sprzedawca albo inny podmiot.

 

Tak więc legalny towar zakupiony na terenie EU u przedsiębiorcy ( sklep) nie może nigdy utracić praw gwarancyjnych.

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Panowie nie mylmy dwóch pojęć.

 

1. Odpowiedzialność z tytułu niezgodności z ustawą za szeroko pojęte wady jest odpowiedzialnością ustawową sprzedawcy względem konsumenta i nikt nie może jej ograniczyć --> Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego,, Dz.U. Dz.U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 ze zm. Odpowiedzialność sprzedawcy trwa 2 lata przy sprzęcie nowym. A zatem jeśli wystąpi wada, awaria, itp., zanosimy towar do sprzedawcy i ten ma obowiązek rozpatrzyć reklamację.

 

2. Natomiast gwarancja to jest zupełnie inna sprawa, to jest dodatkowe (nieobowiązkowe) zobowiązanie gwaranta (niekoniecznie sprzedawcy, to może być np. ogólnopolski dystrybutor) do usuwania wad sprzętu w okresie jakimś tam (generalnie gwarancja krótsza niż 2 lata nie ma sensu bo w tym czasie i tak obowiązuje ustawowa odpowiedzialność z tytułu niezgodności z umową omówiona w pkt. 1).

Koledzy Dynaudiowcy.Co sądzicie o modelu 42SAT ? Wiem przeznaczony na tyły kina.Ich budowa mogłaby być zaletą . Mała głębokość (mało miejsca) i przeznaczenie wall-mount sugerowałoby że można je ustawić blisko ściany.Byłoby to dobre rozwiązanie gdy ktoś nie ma miejsca albo "musi" postawić je na komodzie z żonkowych przyczyn :) Czy może ich konstrukcja i materiały użyte dyskwalifikują jako pełnoprawne dobre stereo na poziomie np DM2/6 ?

http://www.dynaudio.com/eng/systems/lines/audience/audience42sat.php

Dostalem odpowiedz od Dynaudio

 

in every country you'll have the legal warranty (2 years) anyway, independent from where you bought it. Dynaudio offers extended 5 years warranty, and while this is connected to the speaker, not the person or country, it also depends on your local dealer in Ireland. He might forward you to the dealer where you bought the speaker, because he's officially the first address to contact in any warranty case.

 

You may also contact us at Dynaudio, should there be any lack of support.

 

We hope you enjoy your new Focus

 

Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen

 

Dynaudio International GmbH

 

Roland Hoffmann

Product Manager Loudspeakers

JVC x5500 | Screen 120' Duronic | AVR Marantz 7012 | Media Players - Apple TV 4K - Zidoo Box z10 + HP 24TB server RAID 10 | Monitor Audio RX 7.1.2 | Sub REL 328 - Stereo - Naim XS + Arcam rPlay +Usher Dancer Mini.  

I wszystko jasne.

 

Dystrybutor z Polski chce nadzorować sprzedaż dynek w kraju za cenę wymyśloną przez siebie.

A jak ktoś ma taniej, to go trzepie po kieszeni, zniechęca klientów do cen wyższych ("oficjalnych"), więc pisze takie farmazony niezgodne z prawem europejskim.

 

Dystrybutor Audiolaba czy Denona też nie jest szczęśliwy z powodu cen w RTV.max niższych od katalogu o ponad 20%.

 

 

A ja i tak, jak będę chciał coś kupić, a RTV max da mi rewelacyjną cenę - to od nich kupię, to jasne :)

 

 

Niech zaczną obniżać ceny zgodnie z zasadami wolnego rynku, a nie trzymać zmowę cenową.

 

 

=> BYRD

Po 2 tygodniach grania DM 2/7 jakby trochę mniej ostrości na górze słyszę :)

Roksan Caspian M1 CD (mod.SonusOliva) => Roksan Caspian M1 NG => Dynaudio Focus 160

axion zamieściłem Twoją mejlową odpowiedź na głównym stereo wątku,

 

czyli co z tego wynika ?

że kupując np w niemczech można na gwarancji oddać do polskiego serwisu?

Focal + Naim

Zgadza sie kupisz w niemczech musza uznac gwarancje w Polscei kropka.

Wiec ja bez zadnego Ale , kupilbym bym glosniki w Rtv max bo ceny za super

JVC x5500 | Screen 120' Duronic | AVR Marantz 7012 | Media Players - Apple TV 4K - Zidoo Box z10 + HP 24TB server RAID 10 | Monitor Audio RX 7.1.2 | Sub REL 328 - Stereo - Naim XS + Arcam rPlay +Usher Dancer Mini.  

tym bardziej że w sumie żadko co się psuje w głośnikach

wmzak prędzej cd bym się obawiał i najwyżej wysyłasz do sklepu i oni za granicę jak nasi dystrybutorzy kładą laskę na prawo unijne

to niech tracą klientów, ciągle się zasłaniają kursem walut etc a ceny i marże wysokie

Focal + Naim

Mikson jesli bedziesz mial problem ze wzmacniaczem ktory kupiles zagranica i jest w polsce dystrybutor tej firmy i nie chca przyjac to beda miec problem , dzwonisz do glownego dystrubutora w EU i oni sie juz z nimi skontaktuja w polsce. Nie ma takiej sily ze by nie przyjeli towaru popsutego na gwarancji

JVC x5500 | Screen 120' Duronic | AVR Marantz 7012 | Media Players - Apple TV 4K - Zidoo Box z10 + HP 24TB server RAID 10 | Monitor Audio RX 7.1.2 | Sub REL 328 - Stereo - Naim XS + Arcam rPlay +Usher Dancer Mini.  

dzięki za informacje anxion

trzeba uświadamiać takie problemy ludziom

dlatego na głównej dałem taki wątek

 

 

http://www.dynaudio.com/pl/

czy z tym zgadza się producent?

Edytowane przez mikson

Focal + Naim

Koledzy szanowni

 

Może wiecie, gdzie i za ile można zrobić taką prosta i atrakcyjną podstawkę pod głośnik centralny, jak ta Dynaudio:

 

http://www.hifisound.de/oxid/oxid.php/sid/ad2c8dc0e0996a3286e4dcb2523b3488/cl/details/cnid/b484a83d124848ae2.93895485/anid/8c14a607d09a891b0.41164702/DYNAUDIO-SF1-SPEAKER-SOCKET-/

 

W Naitilusie poinformowano mnie, że to jest TYLKO do Excite X22 Center i DM Center i nie można tego zamówić (wyżej omawiany polski szacunek dla klienta)

 

 

Swoją drogą dziwne, że na allegro jest od ogrom producentów standów, a czegoś takiego nie ma, mimo, że robota jest bardzo prosta, a popyt na pewno by był.

 

 

Co do respektowania europejskiej gwarancji w Polsce - zbojkotujmy dystrybucję rodzimą przez jakiś czas, a będą zmuszeni przerwać zmowę cenową i sami obniżą ceny :)

(marzenie)

Roksan Caspian M1 CD (mod.SonusOliva) => Roksan Caspian M1 NG => Dynaudio Focus 160

Ja jeszcze raz o respektowaniu gwarancji w EU. Bardzo ciekawy temat i fajnie, że został podjęty. No dobrze, ale tu chyba jednak coś się pomieszało. Podejrzewam, że Eter Audio - Nautilus respektuje gwarancje wszystkich dystrybutorów w EU i nie będzie problemu naprawić w ich serwisie kolumn np kupionych w Irlandii u tamtejszego oficjalnego dystrybutora. Jednak co innego jest pewnie z kolumnami takiego np rtvmax. Ten po prostu musi wysłać kolumny do producenta.

Sorry, ale z angielskim u mnie nie najlepiej i może czegoś nie zrozumiałem.

Ja jeszcze raz o respektowaniu gwarancji w EU. Bardzo ciekawy temat i fajnie, że został podjęty. No dobrze, ale tu chyba jednak coś się pomieszało. Podejrzewam, że Eter Audio - Nautilus respektuje gwarancje wszystkich dystrybutorów w EU i nie będzie problemu naprawić w ich serwisie kolumn np kupionych w Irlandii u tamtejszego oficjalnego dystrybutora. Jednak co innego jest pewnie z kolumnami takiego np rtvmax. Ten po prostu musi wysłać kolumny do producenta.

Sorry, ale z angielskim u mnie nie najlepiej i może czegoś nie zrozumiałem.

no ale taki rtvmax chyba też kupuje z europy od jakiegoś innego dystrybutora więc ....????

Focal + Naim

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.