Skocz do zawartości
IGNORED

EL34 -albo inna-wasze opinie

brodawid

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów jestem w tym temacie nowy poniewaz niedawno zakupilem swoj pierwszy wzm. lampowy diy na El34.Gra przepięknie ale cała zabawa jest z tego co czzytałem z wymiana lampek kozystałem z wyszukiwarki i wlasciwie to nieznalazłem konkretnej opini recenzji lamp oraz gdzie je kupic!!

Dziekuje z góry za podpowiedzi i mam nadzieje ze niedostane zjebek za powtazalnosc tematu czy głupie pytania jestem w temacie kopletnym laikiem :)

Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/49149-el34-albo-inna-wasze-opinie/

Gdzie kupić:

www.hornet9.com/lampy.htm

kt66.prv.pl

www.fonar.com.pl/sklep/

www.rcm.com.pl/tubes/tubes_main.htm

www.aha-logistyka.com/lampy.html

www.jacmusic.com/menu-tubes-WT.html

+ aukcje na portalach aukcyjnych.

Pozdrawiam Mirosław Andrejuk

tzn ze wymiana lamp nic nie da? niebedzie różnicy w dzwięku?

Ja w sumie musze wymienic bo mam kwartet z trzech róznych parafi wzmak był w naprawie i koles dał uzywane lampki i ustawił biasy

A no tak, to faktycznie musisz wymienić. Polecam RFT, ale koniecznie z dobrego źródła, żebyś na padlinę nie trafił.

A jak nie chcesz urządzać polowania z nagonką, to kup Electroharmonixy albo Sovteki. Unikaj JJ.

I po wymianie ustaw biasy.

Miałem Electroharmonixy i Sovteki WXT (ale nie jednocześnie, więc ich nie porównam) Oba typy są dobre i godne polecenia. Svetlana? Nie mam zdania, nie miałem takich. Miałem za to RFT (bardzo dobre i) i JJ (słabizna).

Koobal by Ci pewnie napisał że TAD są świetne, i ja się z nim zgodzę.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Co sądzicie komplet sparowanego kwartetu kosztował by okolo 320zl

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

i tu jeszcze jeden komplet ale jakies inne napisy czym sie różnią?

Ukryta Zawartość