Skocz do zawartości
IGNORED

Autoryzowany serwis SONY, problem


Axl2000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niestety jest ograniczenie w długości tytułu watku, dlatego też nie jestem w stanie opisać w nim o co się rozchodzi.

Dzisiaj przyjechał do mnie serwis po mojego 32L4000 z małego pokoju, najtańszy model ale swoją rolę spełnia, działa.

Niestety od nowości piszczał...więc w końcu po pół roku się wkurzyłem i oddałem na serwis. Przyjechali mili dwaj panowie z serwisu "PRAM" z Warszawy, TV zabrali bo usłyszeli owe piszczenie i dali mi taki oto świstek.

I to sie zaczynają moje pytania, oczywiście podpisałem nie do końca czytając co mi dają, sam sobie winien jestem.

 

1. Zaznaczyli widoczne ślady używania, a na moim TV nawet ryski nie było, pucowany, chychany, dmuchany itd. Co, jeśli w serwisie porysują obydowe i matrycę? Jestem w czarnej d***?

2. Zaznaczyli, iż wzięli wieszak a podstawę zamazali...ale zaraz zaraz, TV chyba stoi na podstawie? Czy czegoś tu nie rozumiem poporostu, TV nie wisiał na ścianie?

 

Bardzo zawaliłem i teraz mogą sobie robic z TV co chcą i oddać mi bez nogi i porysowanego?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/50172-autoryzowany-serwis-sony-problem/
Udostępnij na innych stronach

co poczac... trzeba czytac... nie posadzaj ich od razu, ze Ci skubna podstawe i zniszcza TV... jednak faktem jest to, ze jak oddalem Sharpa do serwisu to rysy na obudowie (ala fortepian) zauwazylem dopiero w domu przy swietle w serwisie nie bylo widac...

No ja na szczęście mam TV matowy w miare, fortepianowych nie toleruje właśnie ze względu na kurz i rysy (choćby te mikro od czyszczenia), no ale niestety coraz bardziej się zaczynam bac bo pamiętam co było po serwisowaniu mojego starego CRT Grundiga, obudowa porysowana kineskop 2 rysy 5cm :/

Dzisiaj zadzwoniłem do serwisu i dowiedziałem sie, iż telewizor nie zostanie naprawiony gdyż porównywali z drugim identycznym i wystepuje takie samo piszczenie. taki urok modelu i zawiera się to w specyfikacji modelu wg. SONY.

Jedyną szansa dla mnie jest oficjalne stanowisko SONY Poland w odpowiedzi na zapytanie serwisu, ale przez telefon dowiedziałem się, żebym nie liczył na naprawę.

 

No i co zrobić? 0_o

a może najlepiej sam sprawdź czy drugi piszczy... bo serwisy tak spławiają jak towar na gwarancji, a jak minie gwara to naprawiają i kasują klienta

ps.

sprawdź w papierach - specyfikację czy ma prawo piszczeć

 

pzdr

123... test

Szczerze nie wiem co piszczy. TV piszczy jak jest podlaczony do pradu ale wyłączony guzikiem standby, oraz gdy ogladałem coś i wyłączyłem go pilotem, mija ~30sekund i zaczyna piszczeć.

I jest tak od nowosci, sluch mam bardzo dobry i niestety te piszczenie mnie do szalu doprowadza. Ludzie z serwisu jak przyjechali to kazali wyciszyc wszystko w pokoju wiec wylaczylem komputer, zamknalem okno i zademonstrowałem, jeden z nich "o juz piszczy, bierzemy go" i wzieli...

A teraz takie info przez telefon...

 

Rozchodzi sie o najtanszego sony'ego 32L4000...

Axl2000@

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

problem chyba taki sam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

123... test

Dzieki za wpisy, jednak biore się chyba za lakierowanie i modlenie się...

 

Serwis odmówił naprawy z takich oto powodów:

1. Wymiana przetwornicy może skończyć się gorszym piszczeniem

2. Wymiana pozagwarancyjna (?) jest cholernie droga i patrz punkt 1

 

Morał? pieprzyć za przeproszeniem serwisy...wszystko trzeba robić samemu...

 

PS. może ktoś wie dokładniej jak LCD w środku jest zbudowany i czego mam szukać? Bo tak to obleje go całego/ ;)

bo te serwisy to nie maja nic wspolnego z fachowaoscia... maja tylko logo i nic wiecej... bylem kiedys w serwisie Denona... jedyny w Polsce... maly pierdolniczek, ze trudno sie ruszyc, sprzet przyjmuja bez pudelek bo im miejsce zabieraja. Nawet nie mieli mozliwosci profesjonalnego sprawdzenia zglaszanej usterki, ktorej na szczescie nie bylo.

Axl2000, 25 Mar 2009, 12:34

 

>Serwis odmówił naprawy z takich oto powodów:

>1. Wymiana przetwornicy może skończyć się gorszym piszczeniem

 

Skoro nie potrafią naprawić, to niech wymienią na sprzęt wolny od wad.

Jak czytam jak serwisy naprawiają sprzęt, a później w sklepie proponują mi przedłużenie gwarancji do 5 lat, to nie wiem czy się śmiać czy płakać )

Po wakacjach mam zamiar sprawić sobie 37" Full HD, a tet TV chce jako prezent dać rodzicom, ale do tego czasu jednak chciałbym ta usterkę jakoś naprawić. Może ktoś pomóc? Coś zalac lakierem rozumiem specjalnym? Tylko co? ;)

I popsuc TV juz do konca?

Jutro do nich dzownie i poprosze od nich na piśmie z pieczątką i podpisem, iż wymieniona usterka mieści się w "normach" SONY i nie zostanie z tego powodu naprawiona. :)

jak serwis gwarancyjny nic nie poradzi, to zabierz tv do prywatnego serwisu (moze akurat trafisz na w miarę profesjonalny, a nie na pana "heńka") i tam opisz problem. Myślę, że jesli to jakas cewka/dławik to fachura da sobie rade. Samemu, jeśli nie posiadasz doświadczenia, możesz spitolić tv na amen.

Narazie to wczoraj (bo dziś to już środek nocy ;)) zadzwoniłem do SONY Poland i Pan słuchawce cierpliwie wysłuchał co miałem do powiedzenia, poprosił o nazwę serwisu, o moje dane osobowe, nr seryjny telewizora i będzie dowiadywał sie o co sie rozchodzi i ma dac znac po 17stej...no ciekawe co mi powie jesli zadzwoni...

Zmieniam serwis poprostu, zadzwoniłem do nich i jutro o 9-10 rano TV do mnie przyjezdza, i poprosilem o zaświadczenie, iż usterka mieści się w normach SONY. I z tym pojde do ktoregos sony center czy jak to sie tam nazywa, i podejme się konsultacji, a jak trzeba bedzie to do siedziby sony w wawie...pieprze taką zabawę :/

Ok sprawa zakończona. Ostatnim rzutem wymienili jak to określili w pisemnku "profilaktycznie wyminiono płyte zasilacza" i...piszczy, ale mniej uciążliwie, raczej dam już sobie z tym spokój, nie niesie sie po całym pokoju już. Chyba, że dobrze TV nie wygrzałem jeszcze, potem dam znać co i jak.

ja sie tylko glosno zastanawiam... bylo na forum o tym piszczeniu panasow, czytalem jak szukalem TV dla rodzicow tez kupilem plazme panasonica i tez nie piszczy ale ktos mial z tym problemy... zastanawia mnie, ze tak znane marki maja tak problemy, o ktorych jest dosc glosno a serwisy udaja, ze nic sie nie stalo... sam mam plazme samsunga juz ze 3 lata i LCD Sharpa. Z samsungiem zero problemow od poczatku a w sharpie na gwarancji naprawiono mi TV uszkodzony przez burze i nie musialem nic ukrywac. Przy zgloszeniu w serwisie powiedzialem, ze nie dziala po burzy. Chyba wszystko zalezy od producenta jak wysterowuje polityke serwisowa.

Mój SONY nawet po naprawie troche piszczy, widocznie "tak ma byc"...jednak nie mam sily i czasu bawic sie z tym, TV pojdzie do rodziców po obronie magisterki, a ja kupie coś 42"

 

A co do panasonica to w pokoju rodziców stoi teraz mój poprzedni panasonic 26LX60 bodaj...nie piszczał ale cały czas cykał...

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.