Skocz do zawartości
IGNORED

Dopasowanie głośników

Royber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na czym polega dopasowanie głośników w parach kolumn. Czy tylko na doborze efektywności czy czegoś jeszcze? Audio Physic deklaruje sparowanie kolumn z 0.5 dB dokładnością. Czy może mi ktoś wytłumaczyć to zagadnienie. Pozdr.

https://www.audiostereo.pl/topic/5836-dopasowanie-g%C5%82o%C5%9Bnik%C3%B3w/

To znaczy, że różnice pomiędzy charakterystykami częstotliwościowymi jednej i drugiej kolumny nie przekraczają podanej wartości. Ciekawe czy w całym pasmie czy tylko w jakimś zakresie, np. 200 Hz - 10 kHz?

Hej - koledzy forumowicze chyba są dalej zajęci obrzucaniem się nawzajem g... w wątklu o wygrzewaniu kabli, a reszta w reakcji na to dyskutuje problem moderowania forum i wybanowywania 'oszołomów' :)

Dopasowywanie głosników question - otóż ja w to nie wierzę w składalniach działających na skalę przemysłową. Technicznie jestem noga, nie znam się, ale nie bardzo chce mi się wierzyć by firma uciągneła ekonomicznie koszt pana badającego z audiofilskim wytrzeszczem w oczach czy każda parka jest OK. Nie mówię, że w małych manufakturkach , ale ja sądzę osobiście że to taki sam marketingowy 'numer' jak niekończące się modyfikacje i przeróbki 'boskiego kena ishiwaty'. bo chyba nie ma już naiwnych sądzących że gośc rzeczywiście dłubie nocami w tych seryjnych marantzach, niedosypia i tylko myśli co by tu jeszcze w nich poprawić ;-)