Skocz do zawartości
IGNORED

Co dla studenta za ok. 2.000 zł ?

Gość Kacper

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kacper

(Konto usunięte)

Witam!

Jestem studentem, wynajmuję _małą_ kawalerkę i chciałbym kupić sobie jakiś mały, ale dobrze grający system (mini).

Może mi ktoś doradzić (pomóc) co wybrać w cenie ok. 2.000 zł?

Nie siedzę głęboko w temacie jak bywalcy tej grupy, a nie chciałbym kupić czegoś kiepskiego co będzie grało ala (Made by hipermarket).

Mam naprawdę mały pokój i pasowałoby coś jakgdyby Yamacha Pianocraft E300, ale może jakieś małe Onkyo, Denon??

Ktoś może mi coś rozsądnego zaproponować??

Dziękuję z góry za wszelką pomoc.

Pozdrawiam,

Kacper

https://www.audiostereo.pl/topic/584-co-dla-studenta-za-ok-2000-z%C5%82/
Gość Kacper

(Konto usunięte)

No tak - tylko chciałbym wiedzieć np. z czym mogę go ewentualnie porównać, bo wiadomo że np. z JVC - Pianocraft będzie brzmiał lepiej ;-P

A na forum spotkałem opinie, że ta Yamacha nie należy do najlepszych, więc może jednak jakaś alternatywa?

Możesz go ewentualnie porównać z Denonem, ale wg. mnie Yamaha jest lepsza. Gdzie wyczytałeś negatywne opinie na temat Pianocrafta????-przecież w tej cenie to rewelacja!~-naturalny, wyrównany dźwięk, jedwabiste, szczegółowe soprany, niemęczące i jedynie pewne niedostatki niskiego basu, dość głośno pracujący CD w starszych modelach i to tyle-reszta to sama przyjemność!

Gość Kacper

(Konto usunięte)

Krytyczną opinię znalazłem w wątku:

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=al81tq%24kcu%241%40zeus.polsl.gliwice.pl&rnum=16&prev=/groups%3Fq%3Dpianocraft%26start%3D10%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3Dal81tq%2524kcu%25241%2540zeus.polsl.gliwice.pl%26rnum%3D16

"Na początek napiszę tylko ,że słuchałem wiele razy Pianocrafta,nawet go

ulepszałem . Brzmienie obu zestawów Yamahy za te pieniądze jest totalnie do

dupy . Szczerze mówiąc brzmienie jest puste,bas "kartonowy",wysoki tony