Skocz do zawartości
IGNORED

Sprzęt do komputera ~1800zł


abezus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio tak nachodzi mnie na zakup w miarę dobrego i nie drogiego sprzętu grającego jako ze jestem w tej dziedzinie laikiem postanowiłem sie zwrócić z pomocą do was. Póki co pewny jestem jednego... Nie chce kolumn aktywnych, wole wzmacniacz plus kolumny... A wiec pierwsza kwestia to wzmacniacz. Pomyślałem ze kupno używanego nie byłoby złym rozwiązaniem... powiedzmy kwota do 500 zł. I teraz jakiej marki szukać, na co zwracać uwagę ? Druga kwestia to kolumny tez sie nie znam na tym ale tak popatrzyłem po allegro i 2 opcje przyciągnęły moja uwagę: JBL E60 oraz MISSION M 34i. Które waszym zdaniem byłoby lepszym rozwiązaniem? Do tego karta ASUS Xonar DX/XD myślę ze nie byłaby zła... Może za podobna kasę da sie kupić cos owiele lepszego niż to co wymieniłem.

Jeszcze dość nurtujące mnie pytanie, mianowicie czy to prawda ze takie wzmacniacze pobierają ~500W mocy? Chodzi mi o to czy one maja taki pobór non stop czy może jak ktoś słucha bardzo głośno. Pokój ma wymiary 4mx5m.

 

Byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. 500zł na wzmacniacz to znacznie za mało.. Podstawą są kolumny, lecz napewno nie JBL Mission jeszcze jeszcze, ale JBl omijaj z daleka. Poza tym.. Jeśli masz 1800zł.. nie lepiej było by zakupić z drugiej ręki Asus Xonar D2 i logiteha 5500? miałbyś kino za małe pieniądze- pozatym sprzęt grający głośno i w miarę na tej karcie "przyzwoicie";]

 

Jeśli jednak ma być to zestaw stereo- to proponował bym na początek udać sie do sklepu i posłuchać - lub nawet wypożyczyć do domu zestaw na dzień lub dwa.. .

 

Heh poza tym jak zaczniesz to pewnie nie skończysz.. więc lepiej nie kupuj niczego tylko zbieraj kase na konkretny zestaw stereo;]

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.