Skocz do zawartości
IGNORED

klon Accuphase P360 , P500 lub P700


Bogdan

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.Z biasem miałem zawsze jednakowo we wszystkich 6 szt które uruchomiłem-2 na oryginalnych tranzystorach-reszta na zamiennikach i czym popadło.Zawsze jednak dobrze poparowanych od we do wy.Zasilanie podobne+-68 stałego na końcowych i +-72 do 75 na stopnie wejściowe.Takie miałem trafa i to było zbliżone do orgyginalnych napięć.Jak na zimnym ustawione 5mV to gdy się zagrzał było 9-12mV i więcej gdy gorący.Próbowałem różnie z tymi biasami i nigdy nie słyszałem różnicy w jakości dźwięku-może uszy już nie te albo brudne,albo taka percepcja u mnie marna.Za to z grzaniem się wzm było tak że jak ustawiłem zalecane przez chłopaków 10-15 czy 20mV oczywiście po 15 minutowym graniu na poziomie ok 5-10 Watów to wzmacniacz grzał się potwornie mocno gdy go pogoniłem na większej mocy.Nie ma z tym żadnego problemu jak ustawiłem 5mV bo można wtedy długo ostro grać i temperatura radiatorów w normie.W końcu nie wiadomo było kogo słuchać i zostawiłem na 7mV i też jest w miarę ok.Bias trzeba wg mnie ustawić jeszcze raz po ok miesiącu dwóch grania jak elementy się już zestarzeją-wygrzeją,potem już trzyma ładnie zadane parametry.Zastanawiam się dlaczego kolega miał odwrotnie zimny większy i jak zagrzany spadał,ciekawe to DIY co egzemplarz to inaczej,aczkolwiek ja miałem tak samo w 6 końcówkach.Wzmacniacze wzmacniaczami,ale nie dawno odpaliłem 250 litrowe kolumny i podpinałem do nich różne wzm z 15 szt i na wszystkich wzm grają cudnie nawet na drzwiach od stodoły też i stwierdzam że to kolumny ważniejsze niż Biasowe niuanse he.

Dzisiaj zrobię eksperyment i porównam:

Oryginalną E-406 VS Mojego klona E-406( w sumie końcówki te same)

 

Rozumiem, że pomiar bez sygnału wejściowego i podpiętych kolumn.

 

Ale co do większego Biasu 20-25mV to z większym gra zdecydowanie lepiej.

Dzisiaj zrobię eksperyment i porównam:

Oryginalną E-406 VS Mojego klona E-406( w sumie końcówki te same)

 

Rozumiem, że pomiar bez sygnału wejściowego i podpiętych kolumn.

 

Ale co do większego Biasu 20-25mV to z większym gra zdecydowanie lepiej.

 

 

Nie słyszałem różnic w scenie dynamice czy szczegółach i powietrzu tej sceny.Robiłem tak jak jest w tej broszurce,która przewijała się przez wątek.Przy odpalaniu wiadomo zimny-5mV.Później pograłem tak koło 10Wat piętnaście min i zjechałem na 5mV.Następnie pograłem znowu 15min z tą samą mocą Włożyłem wtyki chinch z dolutowanymi oporami 10k omów-czyli zamknąłem wejście wzm rezystorem 10k omów i ustaw na te 5 mV.Kolumny można odpinać lub nie bo i tak nic przez nie nie płynie-przecież macie zero na wyj trzymane przez serwo.W niektórych wzmacniaczach mam takie serwisówki np do starych Pionnerów, Kenwoodów każą zakładać na wyjście zamiast kolumien oporniki 8 omów 10Wat i wtedy regulować prąd spoczynkowy.A jak z temperaturą u Ciebie po ustawieniu wysokiego prądu spoczynkowego.Myślę że po ustawieniu dużego prądu trochę dłużej pracuje on w A klasie.Pzdr.

Dobrze myślisz boguwoj. Nie jest to wiele różnicy ale zawsze (nie chce mi się liczyć, ale to będą pojedyncze waty w najlepszym przypadku). Co do temperatury to o ile pamiętam mamy te same radiatory (dosyć spore, czarne o dodatkowo profilowanych żebrach) z kogutaudio. Mogę ostro i długo połoić i są co najwyżej ciepłe, nigdy nie mierzyłem temperatury ale jest pewnie ok. 40 stopni. Jak się je dotyka to czuć w zasadzie tylko fajne ciepło, a nie gorąco. Można trzymać dłoń dowolnie długo.

System gra dobrze, albo nie....

Pomiary zrobione.

Zacznę od kolna.

Pierwsze odpalenie .... odczekałem 15min i robię pomiar ustawione miałem 20mV(z tego co pamiętam w sierpniu sprawdzałem).

Wynik 22,3mV prawy kanał 23,4mV lewy kanał.

Po 30 min spadek.

Wynik 21,9mV prawy kanał 23,2mV lewy kanał.

 

Po godzinie sytuacja się zmienia. Wzrasta.

Wynik 24,6mV prawy kanał 25,5mV lewy kanał.

 

Dodaje, że układ jest bardzo czuły nawet na delikatne wyczucie oporu korygując śrubokrętem.

 

W oryginalnym E-406 dane z serwisówki mówią o ustawieniach biasu na 5mV.

 

Odpalam po 15min

Wynik 6,6mV prawy kanał 6,5mV lewy kanał (Prawie identycznie).

 

Po 30 min podobna sytuacja jak w klonie spadek.

Wynik 6,0mV prawy kanał 6,3mV lewy kanał

Po godzinie wzrasta ale minimalnie

Wynik 6,8mV prawy kanał 7,2mV lewy kanał

witam

 

jestem zainteresowany tym klonem i mam pytanie co do kitu elemetów (bez płytek) istnieje taka możliwość ??

jeśli już nie kit to może zestaw wszystkich tranzystorów bo rezystorki, kondki i takie pierdoły to łatwo kupić, temat się dużo rozwinął od kąd się nim interesowałem a przeczytać teraz tyle stron to nie lada wyczyn :)

witam

 

jestem zainteresowany tym klonem i mam pytanie co do kitu elemetów (bez płytek) istnieje taka możliwość ??

jeśli już nie kit to może zestaw wszystkich tranzystorów bo rezystorki, kondki i takie pierdoły to łatwo kupić, temat się dużo rozwinął od kąd się nim interesowałem a przeczytać teraz tyle stron to nie lada wyczyn :)

 

oj już było organizowane zamówienie na tranzystory z Kashinoki na początku grudnia, tranzystory "właśnie się parują" mamy nad stan przy najmniej tych sterujących 2sa1376,2sc3478 wiec na pewno chłopaki będą sprzedawać, co do końcowych i innych to raczej pozostaje czekać na kolejne zbiorowe zamówienia albo zamawiać na własną rękę miej opłacalny biznes i mało efektywny ;p nie które elementy org. też ciężko dostać ;p

 

 

Jeśli cię to pocieszy to ja też jestem z doskoku i przeczytałem 3 razy caly wątek aby nadrobić zaległości zrobiłem ściągę z tego co ważne i przy odpalaniu będę na tym bazować. Pzdr

  • 2 tygodnie później...

Panowie, wszystkie trany są u mnie. Zacząłem je mierzyć, ale niestety nie mam zbyt wiele czasu w ostatnich dniach (w ten weekend mam dwa egzaminy). A pomiary układem pomiarowym idą dosyć powoli - do tego wczoraj zepsuł mi sie multimetr. Zamówiłem już nowy z pomiarem Hfe - pomierze je funkcją Hfe w multimetrze, bo jak patrzyłem pomiar będzie wystarczająco dokładny.

 

Z dobrych wiadomości to trany 2sc mają bardzo mały rozrzut (jak na razie, więc par 5-10%) powinno być dużo. Nie mierzyłem jeszcze 2sa żeby wiedzieć jak bardzo różnią się od 2sc, wiem natomiast że same w sobie też mają niewielki rozrzut.

 

Postaram się aby do przyszłej środy wszystko było porozsyłane, w najgorszym wypadku następny weekend (nie najbliższy tylko następny).

 

Pozdrawiam,

M.

System gra dobrze, albo nie....

  • 3 tygodnie później...

Mam sprawę.

Wymiękam już z moim klonem. Gra, ale coś się wzbudza i brumi. W jednym kanale bias jest stabilny (żeby było śmiesznie bardziej brumi) w drugim trochę pływa.

Czy byłby ktoś zainteresowany, kto doprowadzi to coś do stanu normalnego?

Oczywiście nie za free. Dogadamy się.

Jakby ktoś był zainteresowany i mógłby mi pomóc, walcie na priva.

 

Do tej pory wydaje mi się, że usunąłem zimne luty i jedną pętlę masy. Zero zmian.

Jakbyście potrzebowali zdjęcia większej rozdzielczości podajcie adres. Prześlę.

 

 

Licząc na zainteresowanie

Pozdrawiam

Marek

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Współczuję-poważnie...ja ze swoją walczyłem ponad rok i na razie odpuściłem,franca jest oporna albo problem siedzi między krzesłem a lutownicą ;)

Jeśli mogę zapytaj mar70...btw-przerzuciłem się na 407

Współczuję-poważnie...ja ze swoją walczyłem ponad rok i na razie odpuściłem,franca jest oporna albo problem siedzi między krzesłem a lutownicą ;)

Jeśli mogę zapytaj mar70...btw-przerzuciłem się na 407

Trochę kasy w to wrzuciłem. Chciałbym, żeby zagrała. Tak jak powinna

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Schemat jest OK. Tym bardziej, że schemat jest na podstawie PCB... A PCB porównywałem ze zdjęciem oryginalnej PCB od spodu (dobrej jakości) i też się zgadza. Natomiast koniecznie należy wyszorować, w odpowiednim płynie dobrze płytkę po lutowaniu i obejrzeć ją pod lupą. Jest tam wiele ścieżek oddzielonych od siebie o nieco więcej niż włos i ładno zrobić gdzieś jakieś zwarcie.

 

Moja E-406 ruszyła od kopa. Od czasu jednak jak ją zjarałem (jeden kanał na pomiarach i puszczeniu przypadkowej oscylacji z DACa) leży rozebrana. Schemat schematem, ale ponieważ był na podstawie PCB to nie uwzględnia kilku detali, które na pewno są w oryginale. Takie jak np. odsprzęganie wysokich częstotliwości na wejściu (ceramik do radiatora) i pewnie kilku innych. Poza tym radzę pomierzyć trany, zwłaszcza wejściowe. Nie wiem czy byłeś w zamówieniu z Japonii (tym drugim), będę je rozsyłał od poniedziałku bo rozbieżności nie powinne przekraczać 10% pomiędzy PNP-NPN i 2-3% pomiędzy tranami tej samej polaryzacji. Poza tym miałem kiedyś nauczkę i teraz przed lutowaniem mierzę każdy rezystor (np. zupełnie przypadkiem przy budowie E-406 trafiłem na dwa totalnie zwalone rezy - niby drogie jak diabli TAKMANY a mierzyły mniej niż połowę wartości). Ten wzmak faktycznie jest kapryśny, ale działa...

System gra dobrze, albo nie....

Jestem ujęty w zamawiówieniu tranów wejściowych. Może to coś zmieni.

Płytka jak nie ma błędów, których ja nie jestem w stanie zidentyfikować, to raczej zwarć nie ma. Sprawadzałem lupą:)Jedno znalazłem przy uruchomieniu pierwszej końcówki. Źle były wytrawione ścieżki. Zwarcie było na tranie wejściowym. Poprawiłem. Odpaliła.

 

Mógłbyś rozwinąć wątek odnośnie tych pozostałych kondów, których nie ma na płytce?

Ten ceramik łaczy radiator z czym?

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

W wątku wcześniejszym jest schemat z napięciami.Posprawdzaj może to przybliży Ci problem.Przyglądając się E-406 mam wrażenie że nie wielu uruchomiło a Ci ,którzy to zrobili musieli nie źle się napracować.Pozdrawiam

Jest jeszcze jedna rzecz. Wszystko było niby dokładnie z oryginałów ale spróbuj jeszcze jednego. Ja u siebie też to zmienie, bo na symulacji wychodzi o niebo lepiej, też jest bardziej prawidłowo.

 

Zamień diody D11 i D12 na schemacie z tego wątku (te w wejściu) ze zwykłych na 15V zezerki. Wmontuj je tak samo jak zwykle!!! - nie odwrotnie. W ogóle jest o wiele stabilniej. Zapobiegnie to ewentualnym podwzbudzeniom w stopniu wejściowym (tak miały starsze modele Accu). A może chodzi o zatykanie tranzystorów na VAS? Muszę to obczaić dokładniej. Poza tym wg symulacji ten wzmacniacz jest bardzo stabilny. Dla 0dB wzmocnienia ma jeszcze kilkadziesiąt stopni marginesu fazy (symulacja bez filtra oczywiście).

 

Co do kondensatorów, to połącz masę przy wejściu z radiatorem/obudową przez jakiś mały ceramik (100n), spróbuj dodatkowo tego: masę na wyjściu z płytki bezpośrednio (do radiatora/obudowy - tylko w tym miejscu). Pozostałe wszystko rozprowadź tak jak już Ci inni doradzali. Aby nie zrobić pętli.

 

Co ciekawe, Accu te wzmacniacze co mają uziemioną obudowę - obudowę podłącza to uziemienia (ochronnego) bezpośrednio a stosuje przerywacz pętli na wejściu masy (mostek + rezystor 10R). To już inna kawestia i najpierw i tak musisz uporać się ze stabilnością. Brum powinien spaść do bardzo cichego. I ma to być brum, a nie jakiś szerokopasmowy szum - o tym też należy pamiętać.

System gra dobrze, albo nie....

Dzięki wszystkim za pomoc.

Parę rzeczy do sprawdzenia jest. Nowych, na które ja nie wpadłem. Po week znowu spróbuję. Jakby Wam coś jeszcze wpadło to dajcie znać.

Jutro postaram się zrobić zdjęcia połączeń.

 

Apropo - moja propozycja-prośba nadal aktualna:)

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Generalnie co do tych diod, to nie wiem czy muszą być Zenerki czy nie, ale przypuszczam, że 1N4148 może jest za szybka po prostu i jakiś pik to wszystko podwzbudza w pewnych okolicznościach. W każdym razie mają one wpływ na stabilność.

 

Ale najpierw spróbuj tych innych rzeczy, bo w sumie u mnie chodziło z tymi 1N4148 i było OK. Dobrane trany + odsprzęganie. Dopiero później reszta.

System gra dobrze, albo nie....

Powiem szczerze że zupełnie nie znam tematu, ale przeczytałem wpis i mi szczęka opadła.

Przecież napiecie złacza w obu przypadkach będzie równie stabilne, a tutaj można operować napięciem złącza lub też dodatkowo jego pojemnością. Ktoś po prostu wypraktykował taki wynalazek, bo musiał, i jeśli zdał egzamin to jest git... No a jest z czym walczyć...

Kuknąłem sobie na schemat (ten?)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

- i jak to jest stabilny wzmacniacz, to ja jestem święty turecki. Przecież on jest z definicji niestabilny. Dlatego też jest poblokowany gdzie się da i jak się da, domyślam się tylko że ma jeszcze jakieś dodatkowe odsprzęgające wynalazki poza płytką. A na drodze sygnału ma jakby nie było spowalniający darlington, poblokowaną parę różnicową, wtórnik, ma też prawdopodobnie pracującą na jakimś chorym prądzie parę sterującą (R16 ,03V - ja tylko przeczytałem to na schemacie) która musi wysterować poczwórną końcówkę z b. niską betą. Na deser serwo z elektrolitami w układzie całkującym z pieknie namalowanymi biegunami. Pytam się grzecznie, aczkolwiek wiem że zdecydowanie topornie: Ja p......., co to ma być?

ps. Jeśli tak walczycie z bias, ba, nawet widze wpisy o jakichś obliczeniach (-????), to może warto zweryfikowac twierdzenie że to nie klony są źle wykonane, tylko układ do kontroli biasu jest zwyczajnie do d@py?

No dobra, wieszajcie, nic nie pisałem, się nie znam...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wiedza i doświadczenie przychodzą z wiekiem, najczęściej z wiekiem trumny.

Trochę sensu poproszę.

Powiem Ci gagacku, że też się nad tymi diodami zastanawiałem. Patrzyłem na Vf, pojemność i etc. no i są tam jakieś różnice, ale to masz całkowicię rację nie tędy droga. Domyślasz się dobrze, bo ma odsprzęgnięcia poza płytką, ale dosłownie jedno.

 

Co do schematu, to zapytam czy zadałeś sobię trud, aby sprawdzić parametry zastosowanych tranzystorów? Nie sugeruj się też tym schematem, a właściwie napięciami na nim, bo oczywiście nie są prawidłowe - jak dobrze zresztą zauważyłeś. Wszystkie tranzystory są bardzo szybkie i stąd do odsprzęganie prawdopodobnie.

Wzmacniacz wbrew pozorom jest dosyć szybki, bez filtra pasmo przenoszenia (-3dB) to ok 800kHz. Tak jak pisałem

(ale to tylko na symulacji!) - ma spory margines fazy, na sprzężeniu (kilkadziesiąt stopni (>70st.))

 

Co do biasu to też nie ma co czytać, bo ktoś się po prostu nie zastanowił tylko napisał, nie znając szczegółów. Jak dobrze pamiętam to prawidłowy prąd spoczynkowy jest ok 125-150mV na gałąź. Wzmacniacz był składany, mierzony (pomiary są na elektrodzie, na zamiennikach i bez dobierania i są b. dobre).

 

Symulacja też bardzo dobrze o nim mówi. Co do serwa... cóż to ma być klon, kto chce może zmienić. Jest kilka egzemplarzy odpalonych (w tym ja odpaliłem) i wrażenia są bardzo dobre. Ale jest coś na rzeczy, bo jest kapryśny.

 

Nikt nie będzie wieszał na Tobie psów, bo każdy wpis jest cenny.

Dzięki i pozdrawiam!

 

PS. Układ kontroli biasu, jest rzeczywiście nieco do dupy. Jest zdecydowanie zbyt czuły... Poza tym kontrola temperaturowa też mogłaby być lepsza, ale przy odpowiednio sensownym radiatorze nie ma najmniejszego problemu.

System gra dobrze, albo nie....

Zamieszczam zdjęcia tych moich wypocin.

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.

Mam nadzieję, że wszystko opisane, ale jakby co to pytajcie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-12155-0-58463400-1328464346_thumb.jpg

post-12155-0-92309200-1328464362_thumb.jpg

post-12155-0-69247900-1328464378_thumb.jpg

post-12155-0-72536600-1328464398_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Mam nadzieję, że wszystko opisane, ale jakby co to pytajcie

@osimar Pierwsze zdjęcie za małe.Na ostatnim dobrze widać.Nie ma gwiazdy na zasilaczu,jest troche pętli.Wzmocniłbym całą masę cyną i drutem miedzianym,ale samym środkiem,polutowałbym lepiej kondy główne.Na środku tej masy podłączyć,zrobić takie kółko wielkości obrączki na palec,albo jeden duży punkt do lutowania(będzie trudno lutować wszystko na kupe),albo przykręcić śrubę i kable na końcówkach oczkowych przykręcać.W tą gwiazdę lub jeszcze lepiej punkt po kolei wspólne masy z trafa,do głośników prosto na zaciski głośnikowe,nie na żadne inne płytki itp,kable grube porządne,do końcówek-obydwu,do obudowy i jeszcze ten biały kabelek co gdzieś tam leci.Ekran uzwojenia odpiąć z tamtego punktu i podłącz do punktu opisanego masa obudowy lub próba do gwiazdy na zasilacza-gdzie lepiej.Zasilanie obu końcówek tak samo brać ze środka szyny kondów tam gdzie wpięty mostek prostow.Zalutować porządnie,lepiej się lutuje cyną z zawartością ołowiu te luty lepiej się rozlewają,rozlac na większych powierzchniach te plusy i minusy niech jest dobry styk na długo,tam płyną duże prądy.To tak z grubsza na początek,przy zwalczaniu brumu.

Nic, jedyną rzeczą jakiej nie zrobiłem to pozostawiłem kabel głośnikowy tak jak było.

Drut 4mm2 przylutowałem tak, że na części środkowej zrobiłem mostek i tam przylutowałem masy.

Wpięcie konda 100n miedzy wejście a radiator nic nie dało.

Brum jak był tak jest.

Może jeszcze opiszę w słowach ten brum.

Brumi standardowo ok 50-100Hz i na to nakłada się wzbudzający szum połączony z bzyczeniem-popierdywaniem.

Jest słyszalny i przeszkadza. Ale normalne słuchanie muzyki na niskich poziomach go zagłusza.

 

Szkoda, bo na razie gra na jakiś kolumienkach z mikrowieży Sony na głośnikach szerokopasmowych i z discmana a naprawdę słychać bardzo duży potencjał

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

Nic, jedyną rzeczą jakiej nie zrobiłem to pozostawiłem kabel głośnikowy tak jak było.

Drut 4mm2 przylutowałem tak, że na części środkowej zrobiłem mostek i tam przylutowałem masy.

Wpięcie konda 100n miedzy wejście a radiator nic nie dało.

Brum jak był tak jest.

Może jeszcze opiszę w słowach ten brum.

Brumi standardowo ok 50-100Hz i na to nakłada się wzbudzający szum połączony z bzyczeniem-popierdywaniem.

Jest słyszalny i przeszkadza. Ale normalne słuchanie muzyki na niskich poziomach go zagłusza.

 

Szkoda, bo na razie gra na jakiś kolumienkach z mikrowieży Sony na głośnikach szerokopasmowych i z discmana a naprawdę słychać bardzo duży potencjał

Skąd jest podłączona masa wejściowa końcówki,bo wiesz że masy na PCB końcówki są dzielone na brudną i tą wejściową.Kable strony wtórnej zasilań i i nie tylko z daleka od traf i przewodów 230V.Pisałeś że jedna jest stabilna tylko brumi.Druga odwrotnie nie brumi tylko coś nie tak ze stabilnością(wzbudza się czy cos takiego)Trzeba zamienic miejscami tzn tą nie stabilną w ogóle wyjąć przepatrzyć i na to nie brumiące miejsce włożyć tą co dobrze trzyma bias-jest stabilna.

Skąd jest podłączona masa wejściowa końcówki,bo wiesz że masy na PCB końcówki są dzielone na brudną i tą wejściową.Kable strony wtórnej zasilań i i nie tylko z daleka od traf i przewodów 230V.Pisałeś że jedna jest stabilna tylko brumi.Druga odwrotnie nie brumi tylko coś nie tak ze stabilnością(wzbudza się czy cos takiego)Trzeba zamienic miejscami tzn tą nie stabilną w ogóle wyjąć przepatrzyć i na to nie brumiące miejsce włożyć tą co dobrze trzyma bias-jest stabilna.

Obydwie brumią.

Ta stabilna trochę bardziej. Zamienić za bardzo nie mogę, po mam przygotowane mocowanie radiatorów na poszczególne strony. Nie jest to niemożliwe, ale mocno utrudnione (wiercenie pod trany......).

Ten biały kabelek, o który pytałeś dwa posty wyżej to połączenie masy zasilacza z wejściem. Jak je nie połączę, to wypalę trany. Przynajmniej tak mieli poprzednicy. Docelowo ma być połączona masa zasilacza końcówki z masą zasilacza pre i stąd ekranem wejdę na masę wejśćia. W ten sposób te masy mają być połączone. Ale na razie chcę pozbyć się brumu na końcówce. Jeżeli brumi pre (na słuchawkach nie brumi, ale one mają 200 Ohm), to będę wiedział, że końcówka jest ok i szukał tylko w jednym obszarze.

Lumin T3, Arcam CD37, Hegel H360, ekta MKII (Troels Gravesen)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.